You are not logged in.
ei jumalauta, pakko pitää vähän taukoa tässä puolessa välissä
Kuuntelin äsken kokonaan läpi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
silvan kokoelman eka biisi on hämmentävän hyvä..
kaikkihan ne on "parhautta"!
eri tavoin kylläkin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
latailin mut en o viä ehtiny q-ntelee, ylläri
[quote:1d8c9bf2e6="ydinaukio"]silvan kokoelman eka biisi on hämmentävän hyvä..
eri tavoin kylläkin. [/quote:1d8c9bf2e6]
toi eka biisi vaan oli melkein oikeesti hyvä! vähän ku sellasta helvetin köyhän miehen david axelrodia....
no ei nyt ihan mutta sinnepäin!
Repeän, katkean ja putoan aina, kun kakkoskappaleen panhuilu aloittaa vienon elegantin laulunsa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:89f914a324="silvawhale"][quote:89f914a324="ydinaukio"]silvan kokoelman eka biisi on hämmentävän hyvä..
eri tavoin kylläkin. [/quote:89f914a324]
toi eka biisi vaan oli melkein oikeesti hyvä! vähän ku sellasta helvetin köyhän miehen david axelrodia....
no ei nyt ihan mutta sinnepäin![/quote:89f914a324]
Toinen melekin liiankin "oikee" oli Soul Dracula...
Mut jumalaut että olin mixin ansiosta hetken aikaa hädissäni, kun en meinnanu löytää mistään omaa Beatles, Bach & Bacharach Go Bossa -LP:tä, joka olikin muutossa livahtanut vähä väärään kohtaan. En edes muistanut, miten tosissaan siihen oli kirjoiettu liner-notesitkin, huh. Mm. Bachin Airin kerrotaan olevan melkoisen tunnettu, koska se oli kuuluisan tupakkamainoksen taustalla. Ja levylafkalla on tietysti osuvin nimi ikinä: Music For Pleasure
Ja mikä HELEVETTI oli tuo Orvo Tossavainen?? Olin ihan varma, että jossain kohtaa alkaa naiskuoro hönkäilemään "ranteet auki, tsubiduaa" (siis kirjaimellisesti, teemaan ja tyyliin sopivana)
Ja mikä HELEVETTI oli tuo Orvo Tossavainen?? Olin ihan varma, että jossain kohtaa alkaa naiskuoro hönkäilemään "ranteet auki, tsubiduaa" (siis kirjaimellisesti, teemaan ja tyyliin sopivana)
son SuoMuRu-kokoelmalta (SUOmalaists MUsiikkia RUotsista, juu emmäkään oikeen tajuu...)
en oikein hiffaa itsekkään mikä se punainen lanka ko. levyllä on. mut aivan hinnaton ton kappaleen viiden pennin brown-funkin ja rautakangen sulokkuudella tuuppaava tangokuningas. aution saaren biisejä.
[quote:b39d1f14b8="harry-irene"]Toinen melekin liiankin "oikee" oli Soul Dracula...
[/quote:b39d1f14b8]
Frederikin versio?
"Olen Draculaa-hah-hah-haaaaaa". Nerokas biisi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mummolassa oli Mirumarun LP, sitä paljon kuunneltiin. Vikassa piisissä on tainnut studioaika olla kortilla tai jotain, sen verran kiirus tulee lopussa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
missäs nää muut mixtapet viipyy? mulla jo toinen (dub) kasautumassa.
Mua kiinnostaisi mikä tahansa seuraavista, jos joku jaksaa tehdä kokiksen ja laittaa jonnekin zshareen tai vastaavaan.
- bläkkis ynnä muu pakana, folkki ja larppausmetalli ja mitä niitä nyt onkaan ja mielellään vähän uudempaa matskua
- 70-luvun proge, varsinkin noi suomalaiset Tasavallan Presidentti, Haikara jne. kiinnostaa, mutta ulkomainenkin käy, oma kuuntelu rajoittunut lähinnä satunnaiseen King Crimsoniin ja Jethro Tulliin
- 70-luvun funk, Sly & the Family Stone, Curtis Mayfield jne. tyyliin
- ihan perus indiepoppi ja rokki käy myös
Voisin tehdä otsakkeella "Tomskin obskyyrit ysäri-indiet" miksin.
Sent from my iPhone 16
larppausmetalli
ukko soittaa säkkipilliä Ensiferumin viimesimmällä levyllä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
laita hirmis tänne tarkempia toiveita kun toi privaboksi on niin täynnä enkä jaksa siivoo (tai sähköpostilla sopii kans). saa nähdä vaan koska ehdin väsäileen.
laita hirmis tänne tarkempia toiveita kun toi privaboksi on niin täynnä enkä jaksa siivoo (tai sähköpostilla sopii kans). saa nähdä vaan koska ehdin väsäileen.
Hmm.. ei mulla oo oikein mitään erityisen tarkkoja toiveita. Jotai no wave new wave-settiä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no wavee mullon vaan ihan perusjutut, mutta siis jotai 70- 80-lukujen taitteen systeemii, new wave punk-tyylisenä vai jenkkikäsitteenä, jolloin mukaan tulee myös vähe futummatki jutskat? suomalaisii kans?
no wavee mullon vaan ihan perusjutut, mutta siis jotai 70- 80-lukujen taitteen systeemii, new wave punk-tyylisenä vai jenkkikäsitteenä, jolloin mukaan tulee myös vähe futummatki jutskat? suomalaisii kans?
No miksei punk- sekä jenkkikäsitteenä. Suomalaisetkin on varsin tervetulleita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Koskas muuten haluat ton SKWEEEmixin ja haluatko tulostaa itse kannet?
wow
no miten vaan... ei tässä kiirettä, sopii esim. jos oot tulossa prurient-keikalle torstaina. en kyl tiedä ehdinkö omaa systeemiä siihen mennessä tehdä, kattellaan.
Joo ei mitään kiirettä. Teen sulle kannet tässä joku päivä ja pistän vaikka webbiin, niin voit tulostaa sitten kätevästi. Mulla kun ei ole hyvää tulostinta käytössä tällä hetkellä.
Lupasin tehdä Leposille eteläisen Euruupan ja Lähi-idän tradimusiikkia. Ans kattoo kuin käy, kun ei oo ihan mun ydinosaamisaluetta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lupasin tehdä Leposille eteläisen Euruupan ja Lähi-idän tradimusiikkia. Ans kattoo kuin käy, kun ei oo ihan mun ydinosaamisaluetta
[quote:9e70eda68f="Prakk"]Voin tehdä jonku gååttikantrimiksin jos joku haluaa...
[/quote:9e70eda68f]
Joo...
Lataisin tämmösen, jos jostain linkkiä ilmestyy.
- 70-luvun funk, Sly & the Family Stone, Curtis Mayfield jne. tyyliin
Voisin jossain vaiheessa tehä tämmösen kyl, vaikka tolta alalta kyl löytyy jo valmiiks päteviä kokoelmia ja miksejä ihan joka lähtöön.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tajusin just että tarvitsen asiantuntevan johdatuksen aiheeseen trash- ja speed metal. Tekijälle tarjoan kaljan jos satun tapaamaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Lainaa kirjastosta nämä:
Slayerin 80-luvun tuotanto
Metallican 80-luvun tuotanto
Megadethin 80-luvun tuotanto
Anthraxin 80-luvun tuotanto
Ja sit jotain Venomia, Running Wildia, Exodusta ja Sepulturaa..
tekis kyl mieli itekki saada tommonen..