You are not logged in.
SMAA!
Suosikkejani ehkä MTV:llä pyörineet My Super Sweet 16, Dismissed, Virgin Diaries (?) ja sit vielä joku paristusohjelma missä yhdessä jaksossa sellanen äijähomocowboy pisti kaikki ehdokkaat lapioimaan paskaa ja ratsastamaan hevosella
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huippumalli haussa!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
eri
Tosi-tv:n ystäville, lämmöllä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Paras juttu, joka on TV-viihteelle tapahtunut koskaan. En saa tarpeekseni.
Äläpä kerro enempää
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Paradise Hotel. Sairainta ikinä.
"A repo man's always intense"
Haha! Feisbuukkiin voi herrat perustaa ihan oman tosiryhmänsä.
Huippumallia ei sitten mollata!
*ignore Feggylle
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tosi-tv-ohjelmat ja uusnatsit ovat aika lailla samalla linjalla kun luetellaan vastenmielisimpiä asioita maailmassa. Jyrkkä ei, aina ja ikuisesti.
On niissä tosin se hyvä puoli, että tv:n katselu on pudonnut lähes olemattomiin.
Sent from my iPhone 16
[quote:f39bddc400="Tomsk"]Tosi-tv-ohjelmat ja uusnatsit ovat aika lailla samalla linjalla kun luetellaan vastenmielisimpiä asioita maailmassa. Jyrkkä ei, aina ja ikuisesti.
On niissä tosin se hyvä puoli, että tv:n katselu on pudonnut lähes olemattomiin.[/quote:f39bddc400]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Aivan kuten suunnittelin. Eli topikki lukkoon!
Sent from my iPhone 16
Eri
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c01aa9d520="Leif Erikson"]
Paradise Hotel. Sairainta ikinä.[/quote:c01aa9d520]
oliks tää se missä kokoajan tuli uutta jengiä mukaan ja siksi pudotattessakaan väki ei ohjelmasta vähentynyt? ihan nerokas konsepti sinänsä, ohjelma joka kestää ikuisesti.
Mangojauhe goddamn.
[quote:6f84f57ebc="tiptoo"][quote:6f84f57ebc="Leif Erikson"]
Paradise Hotel. Sairainta ikinä.[/quote:6f84f57ebc]
oliks tää se missä kokoajan tuli uutta jengiä mukaan ja siksi pudotattessakaan väki ei ohjelmasta vähentynyt? ihan nerokas konsepti sinänsä, ohjelma joka kestää ikuisesti.[/quote:6f84f57ebc]
Tässä jengiä putos pois, mutta sit tuli aina uusia "twistejä" ja vanhaa porukkaa tuli hiljalleen takas.
"A repo man's always intense"
Tila Tequilan kumppanin etsintää kattelen lauantaisin aina vain kun muistan.
bzort glorf bööth
Tosi TV:lle vaihtelevasti ja Pahimmistä ilkeilyohjelmista tulee vaan paha mieli, mutta jotkut vaimotvaihtoon-systeemit, joissa hihhuliperheen äiti tajuaa, että homotkin on ihmisiä ja lopussa halaillaan ja itketään, on vaan niin ihania. Ja sitte on viel Huippumallit ja BB:t, jotka on pääasiassa pelkästään viihdyttäviä, eli plussan puolelle nekin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:2dda52c1df="ginipoika"][quote:2dda52c1df="Tomsk"]Tosi-tv-ohjelmat ja uusnatsit ovat aika lailla samalla linjalla kun luetellaan vastenmielisimpiä asioita maailmassa. Jyrkkä ei, aina ja ikuisesti.
On niissä tosin se hyvä puoli, että tv:n katselu on pudonnut lähes olemattomiin.[/quote:2dda52c1df]
[/quote:2dda52c1df]
wow
Go go Gintsu!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Väärä pimu tippui huippareissa, se Mollie Sue oli mun mielestä ehkä parhaimman näköinen vaikka toki hiukan liian väritön luonteeltaan. Niiden oli vaan pakko pitää se biaaatch Jade siellä pari jaksoa vielä.
Väärä pimu tippui huippareissa, se Mollie Sue oli mun mielestä ehkä parhaimman näköinen vaikka toki hiukan liian väritön luonteeltaan. Niiden oli vaan pakko pitää se biaaatch Jade siellä pari jaksoa vielä.
Sama. Vähän jäi sellainen kuva kans että väkisin pitää Jadea vielä pitää siellä. Ei se ole minusta edes hyvän (eikä mallin) näköinen. Vähän hassua että edes noin vanhoja ottavat mukaan, joku 26-vuotiashan on ammlina jo ikäloppu.
[quote:5e908af489="Firon"]Väärä pimu tippui huippareissa, se Mollie Sue oli mun mielestä ehkä parhaimman näköinen vaikka toki hiukan liian väritön luonteeltaan. Niiden oli vaan pakko pitää se biaaatch Jade siellä pari jaksoa vielä.
Sama. Vähän jäi sellainen kuva kans että väkisin pitää Jadea vielä pitää siellä. Ei se ole minusta edes hyvän (eikä mallin) näköinen. Vähän hassua että edes noin vanhoja ottavat mukaan, joku 26-vuotiashan on ammlina jo ikäloppu.[/quote:5e908af489]
En nyt ole mikään malliasiantuntija, mutta musta Mollie Sue ei vaan ollut parhaimmillaan kuvissa ja ne jos mitkä merkkaavat. Jade on toki ihan käsittämätön idiootti, mutta onhan sillä hyvät kurvit esim. uimapukukuvia varten.
en ole kolmekybänen emoboy
haistakaapa kaikki facebookin jäsenet !!!!!!!!!
ei mut, kyllähän tosi tv:t toimii. viime aikoina oon alkanu seuraamaan subilla näytettävää sinkut saarella-ohjelmaa. sen sijaan amazing racea en pysty katsomaan niiden rasittavien penskojen takia.
Paradise Island oli kieltämättä niin kova että piti ihan nauhottaa jos meinas jäädä väliin Mut eikö noihin muka jo väsy? Viikonloppuna tuli kaverin luota vilkuiltua jenkkilän Idolsia, joku stanan 9. kausi menossa
I love you and dream about the Führer
Jaden ulkonäölle ja luonteelle varaukseton Ketkä on teidän suosikkeja huippiksissa? Tykkäsin aluksi eniten Nnennasta mutta tuo poiccis-draama on saanut sen kyllä vaikuttamaan vähän ärsyttävältä.
Jade on varmaan psykokarkki eiq psykopaatti. Vaikuttaa vähe, et ei minkäänlaista empatiakykyä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.