You are not logged in.
9.2. oon Berliinissä
en ole kolmekybänen emoboy
9.2. - ROTSISÄHLY IS BACK (en kyllä ole varannut mitään vielä)
J-B, ILR, ULVIS - odotamme vastaustanne. Nyt mukana:
noisis
turstis
hrmis
krakis
Yhdelle kaverilla laitoinkin jo tietoa asiasta. Kahdeksan ja maalivahdit, siitä lähdetään.
Mites stratum?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kahhellaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
9.2. oon Berliinissä
Taidat sittenkin päästä pelailemaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, jos tohon tulee IR:n nauhotussessiot, niin sille ei vaan sit voi mitään. Mut ei oo sovittu vielä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:68f91f1279="börjeslandet"]9.2. oon Berliinissä
Taidat sittenkin päästä pelailemaan [/quote:68f91f1279]
Oon miettinyt, että siirtäisin paluulennon jo samalle sunnuntaille niin voisin olla tuolla viikonlopun ja lintsata perjantaista puolet vaikka lapinjärveltä, mutta enpä kuule taida jaksaa säätää, eli ehkä tuun pelailemaan.
Mites tän kanssa nyt?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niin no, ehkä kävis mulle.
noisis
turstis
hrmis
krakis
j-b
börje
mun frendi
ehkä: stratum
Varaan kentän 9.2. klo 17/18. Alan myös koplata maalivahteja. Eiköhän tää tästä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä en tuu. Oon berliinissä. Siirsin sittenkin ton paluulennon.
Kandee siis hommata vielä ainakin pari varmaa tyyppiä + mokkerit
Tunnin päästä on geeliä hyppyritukassa ja puuhelmet kaulassa
Varikset komentavat
No voi uuh, olipas nihkeetä puolentoista kuukauden tauon jälkeen
Varikset komentavat
Oon kyllä taas kyseisenä lauantaina töissä mut yritän jaksaa. Klo 18 ehtisin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Yks kaveri ehtisi kanssa klo 18, eli sitä yritän. Ja eilen bongasin baarissa yhden kaverin, joka tulee kans.
noisis
turstis
hrmis
krakis
j-b
mun frendit x 3
ehkä: stratum
ei: börje, ilr
Jatkan värväyksiä.
Kysyn tänään tuota vuoroa (varaan jos on) ja yhtä maalivahtia plus ekstrakamoja.
En oo tuolloin Helsingissä, eli en pääse taaskaan.
meni äsken maila poikki alkulämmittelyissä
Varikset komentavat
VUORO VARATTU
Klo 18.30 (tunnin vuoro) kenttä 1, eli se kahvion vieressä. Kysyin Geneä (plus kamoja) maalille, ei osannut vielä sanoa, mutta laitan sille vielä meiliä.
Tarkemmat myllytysspämmit ens viikolla.
Gene ei pääse, mutta kysyn siltä huomenna ekstrakamoja kuitenkin lainaan ulvikselle. Ja kaivelen jostain toista maalivahtia.
Joo lähenpä ostamaan uutta mailaa
Varikset komentavat
Gene ei pääse
Mistä arvasit
This must be what jail / I will scratch
Exceliin luotan edelleen, tällä kertaa hieman taipuisammalla varrella. Tollanen ruskea master oval 2.7.
Huomenna ois sit tosipelejä. Yleensä oon nois jatkosarjois iskeny tärkeitä osumia
Varikset komentavat
Voi kulli ku mä vihaan lavan käyristämistä, etenkin jos ei oo kuumailmapuhallinta käytettävissä :center:
Varikset komentavat
Voi kulli ku mä vihaan lavan käyristämistä, etenkin jos ei oo kuumailmapuhallinta käytettävissä
:center:
Mä oon suosiolla mennyt tehdasasetuksilla. Tuota viimeistä Exceliä kai vähän hiustenkuivaimella yritin, mutta siitä mitään tullut. Pitäis kai alkaa kyttäillä jos omistamaani Exceliä saisi kohta halvalla poistomyynneistä, vois ostaa toisen varmuuden vuoksi.
hiustenkuivaajassa ei taida ihan riittää puhti tollaseen hommaan
hellanlevy kutoselle ja siinä sit lämmittelin. Oon vaan niin umpisurkea tekemään sopivaa käyristystä, täytyy nyt toivoa että toi vähän palautuis tai huomenna lähtee vedot ihan mihin sattuu
Varikset komentavat
Lohkon pistepörssin sijalla 45.
Oonpa pelannu hemmetin huonosti
jahas, yks syöttöpiste on viety, oikea sijoitus olisi siis 41.
Varikset komentavat
hiustenkuivaajassa ei taida ihan riittää puhti tollaseen hommaan
Joo ei. Hakaniemessä ei enää ollut sellaista superpuhallinta niin meni epätoivoiseksi. Ihan hyvin tuolla osuu noinkin. Eilen oli Arena-sarjan matsi (voitettiin 11-3 tms.) ja yksi tuli tehtyä. Vastustajan maalivahti oli kyllä umpisurkea, maaliveto oli seminapakka (:rolleyes:) ranteella suht kaukaa, ei maskia ja maalivahdin "perusasennossa" ois osunut käteen, mutta jotenkin meni sisään.
Huomenna sitten divaria taas.
No nii, ylemmän jatkosarjan ekat matsit pelattu. Eka voitettiin joq Urjalalainen jengi 4-1 ja sit toisessa pupellettiin pahinta haastajaa vastaan 4-4 tasapeli. Johdettiin jo 4-1 mutta lopussa pelattiin tosi huonosti ja kuumakallepulustaja otti (taas) jäähyn aika ratkaisevalla hetkellä.
Ekassa pari häkkiä, etenkin toinen oli ihan jees. Pöytäkirjaan oli tosin merkattu kolme Oikeat pisteet ois ollu siis 2+1.
Toisessa matsissa syötin yhen ja pupelsin pari paikkaa.
No, mitäpä tässä, rupeen taktiikkavelhoks ja pistän pakeille vähän vinkkejä siitä miten peliä avataan.. Pelataan muuten kohtalaisen hyvin, mutta avauspeli on paikoitellen aivan vitusta. Ja se saatanan viiksivallu, kuolispa pois pilaamasta muitten pelit
Varikset komentavat