You are not logged in.
[quote:45a3d51da4="ginipoika"][quote:45a3d51da4="forssto"]Paras esimerkki tästä on levottoman tamppauksen viitan ylleen sovittanut Closer to Heaven, joka toisaalta löytyvässä pianoballadimuodossaan osoittaa olevansa sävellys, jonka vertaista ei ihan joka levyltä löydy! [/quote:45a3d51da4]
Mistä tämä pianoversio löytyy?[/quote:45a3d51da4]
forsston mielikuvituksesta. pullo pois!
Eikä. En tiedä mistä se on oikeasti kotoisin, mutta mulla se on jollain omituisella cd:llä, jonka yks PSB-hullu puolituttu mulle kerran poltti. Siinä on vaiks mitä megaharvinaisuuksia ja yksi niistä on just Closer To Heaven -pianodemo.
Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.
Tero saatana, s'olet gay!
Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3ef54946e9="forssto"]Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.[/quote:3ef54946e9]
huh, perille tuli. olipas valloittava esitys! ihanaa...
[quote:ffea59e65c="silvawhale"][quote:ffea59e65c="forssto"]Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.[/quote:ffea59e65c]
[/quote:ffea59e65c]
huh, perille tuli. olipas valloittava esitys! ihanaa...
Panikohan Neil ja Chris niitä pappoja lavan takana?!
[quote:e91b8db65d="forssto"][quote:e91b8db65d="silvawhale"]
huh, perille tuli. olipas valloittava esitys! ihanaa... [/quote:e91b8db65d]
Panikohan Neil ja Chris niitä pappoja lavan takana?![/quote:e91b8db65d]
ainakin flirttailivat.. mahtava se kaivosasussa oleva soul-diiva joka tulee kiekumaan sinne loppuun.
ei voi mitään, kyl toi on musta vaan mahtava juustoralli. komppimaailmakin edustaa vielä tota "kulta-ajan" pianohousee.. ihanaa.
[quote:b8ea5220f9="15.1.2007 psykokarkki"]
1. west end girls
2.
3.
4.
5.
[/quote:b8ea5220f9]
taidanpa täydentää listaani:
1. west end girls
2. go west
3.
4.
5.
kyllä se tästä vähitellen hahmottuu
[quote:e3176f5148="forssto"]Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.[/quote:e3176f5148]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:9df513c2f2="silvawhale"][quote:9df513c2f2="forssto"]Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.[/quote:9df513c2f2]
[/quote:9df513c2f2]
Pistän sulle illalla tulemaan pianoversioo! Toi kaivostyömiesten säätö oli ykkösprioriteetti.
[quote:82fd666db3="ginipoika"][quote:82fd666db3="silvawhale"][quote:82fd666db3="forssto"]Pitänee ripata se sulle ja toi kaivostyöläiskuoro Silviolle.[/quote:82fd666db3]
[/quote:82fd666db3][/quote:82fd666db3]
Pistän sulle illalla tulemaan pianoversioo! Toi kaivostyömiesten säätö oli ykkösprioriteetti.
Suuret kiitokset!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:dec9e22e9d="psykokarkki"]1. west end girls
2. go west [/quote:dec9e22e9d]
hasitan teeman
onks näillä enemmänki länkkäriviisuja?
[quote:65e5a64ca7="psykokarkki"][quote:65e5a64ca7="psykokarkki"]1. west end girls
2. go west [/quote:65e5a64ca7]
hasitan teeman
onks näillä enemmänki länkkäriviisuja? [/quote:65e5a64ca7]
You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk on ainakin maailman paras kantrikappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f850950029="psykokarkki"]
1. west end girls
2. go west
kyllä se tästä vähitellen hahmottuu [/quote:f850950029]
autoin sua vähän:
3. west to my own devices
4. it's a west
5. go west
6. hello westboy
7. go west
8. GO WEST
9. west end wests
10. where the streets have no west/i can't take my eyes of west
joo nightlife tuli tosiaan hankittua ku halvalla sai, ja parin kuuntelun jälkeen vaikuttaa erittäin hyvältä levyltä
yle extralla NYT
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ai saasta, että oli kova keikka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En nähnyt edes vikaa biisiä ja siinä onkin se vika.
Oli se huikeeta.
bzort glorf bööth
mun behaviour -kasetti on juuttunut stereoitten hajonneeseen kasettipesään ja eilen illalla meinasin jo purkaa koko laitteen että saisin sen sieltä ulos.
pari päivää sitten kuuntelin popart-kokista ja totesin että parasta ikinähän tämä :sydan::håmå:
täytynee ostella noita oikeitakin levyjä, remasterituplat lienee edelleen saatavilla...
[quote:7199d76f30="psykokarkki"]pari päivää sitten kuuntelin popart-kokista ja totesin että parasta ikinähän tämä :sydan::håmå:
[/quote:7199d76f30]
Näinhän se menee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:3a0df0130e="psykokarkki"]pari päivää sitten kuuntelin popart-kokista ja totesin että parasta ikinähän tämä :sydan::håmå:
täytynee ostella noita oikeitakin levyjä, remasterituplat lienee edelleen saatavilla...[/quote:3a0df0130e]
Popparienkelissä näytti silloin ennen joulua olleen aika lähelle kaikki nuo remasterit. Pitäisi varmaan tuo Popart itsellekin jossain vaiheessa hankkia...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
taas pistin soimaan, oonko håmå
wow :håmå:
Ai saasta, että oli kova keikka.
Oli kyl. Hienoa etenkin että äiti parkkeerasi sohvalle juuri sen biisin aikana kun tytöt olivat toistensa ja pojat toistensa kimpussa niissä häkeissä ja meikä punasena selittää et "tää musiikki on niin hyvää".
Mangojauhe goddamn.
Sain muuten viikko sitten tyttöystävältä synttärilahjaksi Pop Art-vinyyyyyyyliboksin
Mangojauhe goddamn.
Sain muuten viikko sitten tyttöystävältä synttärilahjaksi Pop Art-vinyyyyyyyliboksin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uutta levyä pukkaa alkuvuodesta 2009.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ooh, hieno lahja. Hinta/laatusuhteeltaan ihan mainio påksi - varsinkin tällaiselle harrastelijalle. CD-versiolla taisi tosin olla lisänä joku remixkokoelma, mut en ole varma, enkä kyllä jää niitä itkemäänkään. Pet Shop Boys on kuitenkin niin selkeä sinkkubändi, että tuollaiset kokikset ajaa aika pitkällekin asiaansa.
P.S. Skenen piirissä (käsittää korkeintaan kolme ihmistä) on liikkunut huhua, että tänään radiossa olisi tiedossa PSB-aiheista viisastelua puoli kuuden aikoihin. Kuunnella voipi kaiketi tuolta
http://www.uta.fi/media/suora/moreeni/simulcast.html
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
CD-versiolla taisi tosin olla lisänä joku remixkokoelma
CD-versioita on sekä remix-levyllä, että ilman. Tuo remix-platta on kyllä aivan tarpeeton.
Pet Shop Boys on kaikkea muuta kuin sinkkubändi. Muuta väittävät eivät tajua yhtään mitään mistään.
[quote:9818578996="hooky"]CD-versiolla taisi tosin olla lisänä joku remixkokoelma[/quote:9818578996]
CD-versioita on sekä remix-levyllä, että ilman. Tuo remix-platta on kyllä aivan tarpeeton.
Pet Shop Boys on kaikkea muuta kuin sinkkubändi. Muuta väittävät eivät tajua yhtään mitään mistään.
Molempiin täysin sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.