You are not logged in.
[quote:3d670e08a6="Leif Erikson"][quote:3d670e08a6="ginipoika"][quote:3d670e08a6="Leif Erikson"][quote:3d670e08a6="ginipoika"]Ääritalo jatkoi sopimustaan Tepsin kanssa vuoteen 2011 saakkaa. Hieno mies.
Ei saatu Nurea Turkuun...
[/quote:3d670e08a6]
No ei, mutta Urmas saattaa tulla takaisin. [/quote:3d670e08a6]
Jos sais sen :centterin: vielä jostain Adyn tontille.[/quote:3d670e08a6]
On jo omasta takaa tuommonen Hämäläisen Kappe.[/quote:3d670e08a6]
Noooh, jos on. Toivottavasti. Ja Kappehan pelas viime kaudella yleensä Ääritaloon nähden vastakkaisella laidalla, ei niinkään pelintekijänä.
"A repo man's always intense"
Veritaksen päätykatsomo jäämässä vain paperille
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?ts= … :0:0:0:0:0:
Turun päättäjille :center:
Liian hyvälle näytti jo yhdessä vaiheessa, mutta kyllä sen tiesi, että nuo pässit onnistuvat tämänkin sössimään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Toivo elää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Väärä topic, mutta Mixu hommannut Kikon veljen Hibsiin. Oli näemmä yrittänyt tätä Abderraouf Zarabia viime kaudeksi Tepsiin, mutta osoittautui liian kalliiksi mieheksi.
[quote:08ea0b1410="shanks"]Perinteikäs Uusi Lahti Cup nyt viikonloppuna. En o koskaa käyny enkä kyl tiiä meenkö nytkään.
Onhan toi Liigacuppikin jo alkanut, mutta eipä noi hallihöntsät loppupeleissä hirveetä KIIMAA aiheuta.[/quote:08ea0b1410]
joo, ei sinne kyllä viitsi täältäkään lähteä. Ens perjantaina ajattelin käydä tarkastaan liigacupin Mypa-pelin Pirkkahallissa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tuleeko Turun ääriliike mielenosoitukseen tänään?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuleeko Turun ääriliike mielenosoitukseen tänään?
En pääse paikalle.
Seppo "kendojanari" Lehtinen ennen lähettämääni palautetta:
[quote:bbdec00d16]Ensi maanantaina kokoontuvassa kaupunginhallituksessa varapuheenjohtaja Seppo Lehtinen (sd) tulee esittämään koko esityksen hylkäämistä.
- Minusta on hyvä, että tämä tulee nyt jokaisen puolueen tietoon. Tulen esittämään hylkypäätöstä, Lehtinen vahvisti.[/quote:bbdec00d16] TS 30.1.2008
ja jälkeen:
[quote:bbdec00d16]Toisaalta kaupunginhallituksen varapuheenjohtaja Seppo Lehtinen (sd) vakuutti, että Sdp:kin haluaa vuoden 2009 naisten EM-jalkapallokisat Suomeen ja Turkuun.[/quote:bbdec00d16] TS 4.2.2008
Kaupunginhallitus hyväksyi päätykatsomohankkeen yksimielisesti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja lisäks alkunihkeilylle:
Ilmeisesti Sepi äänesti sitten hankkeen puolesta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pitää muistaa katsoa YLE:n alue- ja TurkuTV:n paikallisuutiset.
Koska Rovaniemellä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oliko gintsu banderollin takana? Lihassa siis.
Oliko gintsu banderollin takana?
Lihassa siis.
Enpä oikeastaan. Hetken aikaa kyllä hengailin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0468afe27d="Leif Erikson"]Oliko gintsu banderollin takana?
Lihassa siis.
Enpä oikeastaan. Hetken aikaa kyllä hengailin.[/quote:0468afe27d]
Osallistuitko katuhöntsään?
[quote:938cb130a8="ginipoika"][quote:938cb130a8="Leif Erikson"]Oliko gintsu banderollin takana?
Lihassa siis.
Enpä oikeastaan. Hetken aikaa kyllä hengailin.[/quote:938cb130a8]
Osallistuitko katuhöntsään?[/quote:938cb130a8]
En.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ylihuomenna ois eka liigacupin peli ja tarkoitus mennä katsastaan mikä hallitsevan mestarin meininki näin talvella on. Paluumuuttajia ja uusia tuttavuuksia vilisee tuossa Zicon porukassa ja jopa pienimuotoista kiimaa on itsellä ilmassa kun eka hallimatsi tällä kaudella lähestyy. Erityisesti kiinnostaa miten Juska on korvattu.
Kävin katsomassa lumisateessa käydyn ottelun TPS-MyPa. TPS oli odotetun ylivoimainen. Ottelu taisi päättyä 2-0 Paatelaisen ja Heinikankaan tehdessä maalit. Algerialainen testimies oli varsin hyvä, näkee kentän hyvin ja syötöt osuivat kiittettävästi omille. Kiko oli myös todella hyvä. Piti tämän kohtuullisen ison Neemelon hyvin kurissa.
Armandin laihtumiselle
[quote:842d833b6a="lejoncio"]Kävin katsomassa lumisateessa käydyn ottelun TPS-MyPa. TPS oli odotetun ylivoimainen. Ottelu taisi päättyä 2-0 Paatelaisen ja Heinikankaan tehdessä maalit. Algerialainen testimies oli varsin hyvä, näkee kentän hyvin ja syötöt osuivat kiittettävästi omille. Kiko oli myös todella hyvä. Piti tämän kohtuullisen ison Neemelon hyvin kurissa.
Armandin laihtumiselle [/quote:842d833b6a]
Itse olin myös paikalla ja voin allekirjoittaa ylläolevan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a75e6ba4f6="ginipoika"][quote:a75e6ba4f6="lejoncio"]Kävin katsomassa lumisateessa käydyn ottelun TPS-MyPa. TPS oli odotetun ylivoimainen. Ottelu taisi päättyä 2-0 Paatelaisen ja Heinikankaan tehdessä maalit. Algerialainen testimies oli varsin hyvä, näkee kentän hyvin ja syötöt osuivat kiittettävästi omille. Kiko oli myös todella hyvä. Piti tämän kohtuullisen ison Neemelon hyvin kurissa.
Armandin laihtumiselle [/quote:a75e6ba4f6]
Itse olin myös paikalla ja voin allekirjoittaa ylläolevan.[/quote:a75e6ba4f6]Itse en ollut paikalla, mutta jos olisin ollut, Mypa olisi varmasti vienyt.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
MyPa ei voita mestaruutta enää koskaan!
Smaa!
Toisin ku esim. KTP, joka nousee parin vuoden päästä liigaan taistelemaan mestaruudesta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
MyPa ei voita mestaruutta enää koskaan!
Kyläseura on muutaman yli odotusten menneen kauden jälkeen palannut tasolleen. Tulokset eivät varmasti parane, kun tehdas laittaa rahahanat kiinni. Alkavalla kaudella vältetään niukasti putoaminen, mistä kyläseura saa sopivasti nöyryyttä ja tajuaa, että eurokentät ovat sittenkin isompia tekijöitä varten.
Joo ei Mypa tuolla pelillä ainakaan mitään voita mitä tänään esitti. Varsin tehotonta oli kyllä, eipä kotijoukkuekaan mikään maalikone ollut mutta jäi hyvä maku suuhun ottelusta ja uusista pelaajista. Ilmeisesti akseli Wiss-Savolainen pyritään korvaamaan akselilla Kujala-Savolainen, toki vasta ekoja harkkapelejä. Yleisölle kyllä iso , oli hallin katsomo käytännössä ihan täynnä.
Mielenkiinnolla odottelen ensi viikon tiistain TamU-peliä. Aït-Ouamar Hamzalla on todennäköisesti hieman enemmän vastusta keskikentällä, joten on kiinnostavaa nähdä, miten mies tästä selviytyy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mielenkiinnolla odottelen ensi viikon tiistain TamU-peliä. Aït-Ouamar Hamzalla on todennäköisesti hieman enemmän vastusta keskikentällä, joten on kiinnostavaa nähdä, miten mies tästä selviytyy.
Vois yrittää raahautua itsekin paikalle.
[quote:bcdc76a645="ginipoika"]Mielenkiinnolla odottelen ensi viikon tiistain TamU-peliä. Aït-Ouamar Hamzalla on todennäköisesti hieman enemmän vastusta keskikentällä, joten on kiinnostavaa nähdä, miten mies tästä selviytyy.
Vois yrittää raahautua itsekin paikalle.[/quote:bcdc76a645]
Toivotaan, että keli olisi edes hieman inhimillisempi kuin viime keskiviikkona.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:fe34ca7c60="ginipoika"]Mielenkiinnolla odottelen ensi viikon tiistain TamU-peliä. Aït-Ouamar Hamzalla on todennäköisesti hieman enemmän vastusta keskikentällä, joten on kiinnostavaa nähdä, miten mies tästä selviytyy.
Vois yrittää raahautua itsekin paikalle.[/quote:fe34ca7c60]
Sama. TPS pelannee keväällä harjoitusottelun FC Kööpenhaminaa vastaan Tanskassa.
Maralle noin kovan vastustajan hankkimisesta.