You are not logged in.
Jaahas, mukana ovat Stuart Staples, David Boulter ja Neil Fraser.
Introduction
Yesterdays Tomorrows
The Flicker Of A Little Girl
Come Feel The Sun
E-Type
The Other Side Of The World
The Organist Entertains
The Hungry Saw
Mother Dear
Boobar Come Back To Me
All The Love
The Turns We Took
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
E-Type
:psyke::psyke::psyke::psyke::psyke::psyke:
Älä päästä painiks sitä
She's my oblivion - it's to her I run
Out on the balcony - she waits for me
Out on the boundary - she smiles
She's my oblivion
Which way to turn?
The edges of our love are in the stars
And on the balcony
She waits for me
Out on the boundary
She smiles
Make this alive
Good days are back
Open your eyes when it falls
Come back to the air
I can't tell you what you already know
I can't make you feel what you already feel
I can't show you what's in front of you
I can't heal those scars
She's my oblivion
And my skin burns
Her hands all over me
She whispers:
The edges of our love are in the stars? (choir)
Good days are alive
Good days are back
Open your eyes when it falls
Come back to the air
So look down to the street below
Don't look up to the stars above
You look around
See what's in front of you
Don't look down, don't look down
Can you see the light?
It shines onto us tonight
Can you see the light?
It's all around you
Maailman paras ja koskettavin kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
vuoto mediafire.com/?1jwlytd5ndb
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ekat 7 biisiä ja tuntuu että nyt meni hyvien levyjen putki rikki.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tindersticks Tukholman Debaserissa 28.4.
Olin vähän siirtänyt suunniteltua Tukholman reissua just tätä silmälläpitäen, mut tokihan toi keikka nyt on sit samana päivänä kun tuun takaisin Madridista. Ja lennotkin tuli valittua kahdesta vaihtoehdosta niin, että vaihto on Pariisissa eikä Arlandassa.
Ekan kuuntelun jälkeen oli hiukan ristiriitainen olo, mutta nyt tuo Hungry Saw on alkanut ns. pelittää. Lempiyhtye ei sittenkään pettänyt! Saattaa olla parhaalta kuulostava Tindersticks-levy ikinä. Ja Stuart laulaa paremmin kuin koskaan. Tajusin, etten ollut kaivannut niinkään Dickonin viulua kuin Davidin kosketinsovituksia ja niitä instrumentaaleja, joita jo ensimmäisellä levyllä oli...
Jatketaan kuuntelua.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
On tälle lämmennyt vaikka selvästi heikoin kiekko koko uralla. Tindersticks on kuitenkin parhaita bändejä ikinä niin huonoinkin kiekko on vielä hyvä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
selvästi heikoin kiekko koko uralla.
Tähän kyllä aika vahva "eri". Itse asiassa, tällä levyllä on ensimmäistä kertaa (kaiketi Dickonin lähdön ansiosta) karsittu sitä mahtipontisuutta, jota olen aina ihan pikkusen vieroksunut. (Suosikkibiisini on aina ollut Cherry Blossoms, ja salaa olen toivonut, että yhtye suuntaisi kohti tuollaista pienimuotoisempaa ilmaisua.)
Tykkään kovasti. Vaikkakin Boobar kuulostaa aluksi ihan kauheasti Rented Roomsilta, joka ei ole koskaan ollut suosikkejani. Boobar taas on ihan hirveän hyvä biisi.
[quote:6f182ee71f="Bricolage"]selvästi heikoin kiekko koko uralla.
Tähän kyllä aika vahva "eri". Itse asiassa, tällä levyllä on ensimmäistä kertaa (kaiketi Dickonin lähdön ansiosta) karsittu sitä mahtipontisuutta, jota olen aina ihan pikkusen vieroksunut. (Suosikkibiisini on aina ollut Cherry Blossoms, ja salaa olen toivonut, että yhtye suuntaisi kohti tuollaista pienimuotoisempaa ilmaisua.)
Tykkään kovasti. Vaikkakin Boobar kuulostaa aluksi ihan kauheasti Rented Roomsilta, joka ei ole koskaan ollut suosikkejani. Boobar taas on ihan hirveän hyvä biisi.[/quote:6f182ee71f]
Rented Roomsin jazz-versio on kyllä kultaa. Tästä ei vaan löydy sellaista yhtä täysosumabiisiä niin kuin City Sickness, A Night In, Are You Trying To Fall In Love Again, If You're Looking For A Way Out, Can Our Love... tai Sometimes It Hurts.
Tuo mahtipontisuus on mulle aina toiminut mainiosti. Suosikki on se eka missä sitä on hieman vähemmän kuin vaikka II:lla. Mutta heitän taas soimaan, on tää joka kuuntelulla ollut parempi kuin edellisellä.
Se on! Ja hieno halpisvideo.
Joo, totta. Hittejä ei oikein löydy, mikä oikeastaan sopii minulle varsin hyvin. (Tiedän, ettet tarkoitttanut ihan tuota, mutta kuitenkin...) Toimii kokonaisuutena tosi hyvin.
Parilla kuuntelulla en ole saanut kiinni tästä uusimmasta yhtään. Jos ottaa Staplesin laulut pois, mitä jää biiseistä jäljelle. Kovin vähän. Boobar Come Back To Me on oikeastaan ainoa, joka on saanut jotenkin tarrattua kiinni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Parilla kuuntelulla en ole saanut kiinni tästä uusimmasta yhtään. Jos ottaa Staplesin laulut pois, mitä jää biiseistä jäljelle. Kovin vähän. Boobar Come Back To Me on oikeastaan ainoa, joka on saanut jotenkin tarrattua kiinni.
Vähän samaa oli aluksi, mutta parani kuuntelukertojen myötä.
Hällä on saha nälkäinen
Sahallaan hän ihon vie
Sitten lihan ihraisen
Luu sanoo *rousk*
Ja syräntä raastetaan
Trallalallalaa
Älä päästä painiks sitä
Juuri nyt, näiden toinen levy taitaa olla paras koskaan. Stuart laulaa niin ärsyttävästi ja monet elementit on ihan väärin. Elämä on toisinaan niin pirun raskas juttu. Tää on kaikki vaan niin ihmeellistä ja omanlaistaan. Tiny Tears, miten näinkin upea biisi on olemassa.
Hurraa!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
nää on kai tulossa suomeen.
33 euroa eikä näiden tahtiin oikeen kehtaa kunnon perjantaijortsujakaan polkaista käyntiin. Argh.
Keitä täs ees soittaa nykyään?
Älä päästä painiks sitä
nää on kai tulossa suomeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c4b6567145="johannes kostaja"]KULTTISUOSIKKI TINDERSTICKS VIIMEINKIN SUOMEEN
Pe 12.3.2010 Helsinki, Tavastia
Tummasävyistä indierockia soittava Tindersticks saapuu lähes 20 vuoden odotuksen jälkeen ensimmäiselle keikalleen Suomeen. Brittiläisen vaihtoehtomusiikin kulttisuosikki nähdään Helsingin Tavastialla perjantaina 12. maaliskuuta 2010.
Nottinghamissa 1990-luvun alussa perustettu Tindersticks on uransa alusta lähtien kuulunut Lambchopin ja Sparklehorsen tavoin tunnelmallisen vaihtoehtorockin tärkeimpiin kokoonpanoihin. Yhtyeen rauhallisen indiemusiikin tunnistettavimpia elementtejä ovat vokalisti Stuart Staplesin toistuvasti Scott Walkerin ja Leonard Cohenin kaltaisiin mestareihin verrattu baritonilaulu, hiljaiset ja särmikkäät sähkökitarat, tunnelmalliset rytmit sekä surullisten melodioiden täyttämät kappaleet.
Tindersticksin nimetön debyyttialbumi ilmestyi vuonna 1993 keskelle brittipopin kulta-aikoja, mutta valittiin heti ilmestyttyään Melody Makerissa vuoden parhaaksi levyksi. Yhtyeen maine kasvoi jokaisen levytyksen myötä, kunnes vuonna 2003 bändi siirtyi telakalle. Samassa yhteydessä Tindersticksin laulaja Staples muutti Ranskaan, julkaisi kaksi soololevyä ja koko bändin uran uskottiin olevan ohi. Viime vuonna yhtye kuitenkin julkaisi comeback-levyn The Hungry Saw, jonka seurauksena uudistuneen kokoonpanon ura lähti jälleen nousuun.
Tammikuun 25. päivä Tindersticksilta ilmestyy 4AD-levymerkin (mm. Pixies, TV On The Radio, The National) kautta kahdeksas pitkäsoitto Falling Down a Mountain, jonka Euroopan julkaisukiertue saapuu myös Suomeen. Studioalbumiensa ohella Tindersticks on säveltänyt elokuvamusiikkia neljään Claire Denisin elokuvaan. Ohjaajan ja bändin tuorein yhteisprojekti, Isabelle Huppertin tähdittämä White Material sai ensi-iltansa Venetsian elokuvajuhlilla syyskuussa, ja teoksen soundtrack julkaistaan myöhemmin ensi vuonna.
TINDERSTICKS (UK)
One of the most brilliant and idiosyncratic (and now longest-lived) bands to emerge from Britain Pitchfork
Epic and intimate, uplifting and bleak, gentle and ballsy, experimental and traditional. Good and bad? No, no, no . . . always very good indeed. Popmatters
Between the dizzying rush of romanticism and the comic letdown of reality Rolling Stone
Musiikkia, jonka tahdissa ei ilakoida, tanssita tai pidetä kivaa vaan istutaan hiljaisessa huoneessa leuka väpättäen ja pyyhkäistään vaivihkaa silmäkulmaa Soundi
LIPUT:
Myyntiin tiistaina 8.12.2009.
33 EUR +mahd. toimituskulut. Ennakko: Tiketti
35 EUR ovelta
www.tindersticks.co.uk
www.myspace.com/tindersticksofficial
www.fullsteamagency.com
[/quote:c4b6567145]
en ole kolmekybänen emoboy
No jos kerran nyt on chancet nähdä tää bändi niin säästän sit rahat. Myyn munuaisen tai jotain.
Harkitsen.
"A repo man's always intense"
Smaa. Eka ja toka on parhaut, sitten julkaisut on muuttuneet aina edellistä heikommaksi. Toisaalta niitä kahta ekaa on tullut kuunneltua joskus niin vietävästi.. Pitää harkita vakavasti.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
tää on livenä kyllä just sitä itseään. eli pakko kai niellä toi älytön hintalappu
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
95 % todennäköisyydellä tuun paikalle