You are not logged in.
[quote:7694968d4e="Tomsk"]Ska-versiota Hotel Californiasta
jakoon, pliis!!! saat kazoo-version whole lotta loversta vaihdossa.
[/quote:7694968d4e]
"versiot" mixtape ?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:29617d0e5e="silvawhale"][quote:29617d0e5e="Tomsk"]Ska-versiota Hotel Californiasta
[/quote:29617d0e5e]
"versiot" mixtape ?[/quote:29617d0e5e]Ensin uusi normaali, että saan suunnittelemani biisin sinne
![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:7deb957f83="silvawhale"][quote:7deb957f83="Tomsk"]Ska-versiota Hotel Californiasta
[/quote:7deb957f83]
"versiot" mixtape ?[/quote:7deb957f83]
mukana! mulla löytyy varmaa 15 eri caravania ja 12 light my fireä (jokainen pesee alkuperäisen 6-0)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Toots & The Maytals - Funky Kingston
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Yhteismixtapea kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
oikeastaan ekaa kertaa kuuntelen tätä päntiä, joskus kuulin hieman ja tulkitsin sen joksiki kilistelyfolkiksi niin eipä jaksanu. ja taannoin keikalla otti niin vaikeasti että lähin ekan biisin aikana kämpille
kuulostaa kyllä paremmalta jo näin korkkauskuuntelulla...

mixin jatkoxi

This must be what jail / I will scratch
The Knife - Silent Shout
bzort glorf bööth

The Lemonheads - Confetti
bzort glorf bööth
Unwound - Corpse Pose
bzort glorf bööth

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, Perselintu soi! "Saatana on hyvä jätkä"
Tätä kamaa on ihan loputtomasti. Mahtavaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Autechre - Quaristice
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:88b3f070e4="Jean-Babtiste"]Joo, Perselintu soi! "Saatana on hyvä jätkä"
Tätä kamaa on ihan loputtomasti. Mahtavaa.[/quote:88b3f070e4]
Kestosuosikkeja toki Yövahtisaaga, Meripäivätrilogia, Kela Palaa, Koditon, Työnhakuvalmennuskurssi, Injury 2, Tao Tao, Miä Dissaan (pl!-ryhmä), Propsitetaan itteemme, 48600 Karhula jne jne. Roskilde Tapes!

Menetetty peli
Vihreät niityt
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Les Fleur 
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:204519aab2="Pilke"]
Vihreät niityt
*[/quote:204519aab2]Oijoi, mun porukoiden levykokoelmasta ![]()
Kaucas - S/T
"Kuusankoski Nazi Organizers", ei vittu 
"Kuusankoski Nazi Organizers", ei vittu
Odotappa kun pääse Pukko Nazi Fuckiin tai ylipäänsä noihin muihin nasse-biiseihin 
Foetus - Flow
Sent from my iPhone 16
Bark Psychosis - Independency
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:3ec9400e92="Jean-Babtiste"]"Kuusankoski Nazi Organizers", ei vittu
Odotappa kun pääse Pukko Nazi Fuckiin tai ylipäänsä noihin muihin nasse-biiseihin
[/quote:3ec9400e92]Mä kuuntelen nyt tätä Snowbeater Gunwhalea ja...tää on melkeen parasta mitä Suomessa on ikuna tehty.
[quote:89b726c53b="hrmunoita"][quote:89b726c53b="Jean-Babtiste"]"Kuusankoski Nazi Organizers", ei vittu
[/quote:89b726c53b]Mä kuuntelen nyt tätä Snowbeater Gunwhalea ja...tää on melkeen parasta mitä Suomessa on ikuna tehty.[/quote:89b726c53b]
Mä tiedän.
Itsellänihän soi: Perselintu! - Synnyinmaa on paskaa