You are not logged in.
Robert McLiam Wilsonin Eureka Street
meitsi tykkäs
[quote:d0afe78ce0="jn85"]
Saatana saapuu Moskovaan on kyllä hieno. Mulla ei oikeastaan ole noiden venäläisten klassikoiden kanssa ollut vaikeuksia, esimerkiksi Oblomov sekä Rikos ja rangaistus ovat mahtavia molemmat.
Oikeastaan suurin ongelma noiden tiiliskivien kanssa on aloitus: ei oikein löydy intoa, kun tietää edessä olevan melko pitkän urakan. Ja tarviihan nuo toisaalta aikaakin. Opiskelukiireiden keskellä lukee mielellään jotain kevyempää.[/quote:d0afe78ce0]
lukemistani venäläisistä lähinnä dostojevskin kohdalla tämä, rikos ja rangaistus luettuna, mutta karamazovin veljekset ei ole edennyt vuoteen. tuo oblomov, anna kareninat ja sen sellaiset nyt menee ihan kevyenä iltalukemisenakin.
venäläisessä kirjallisuudessa ainakin minulle yksi suurimmista ongelmista on tuo nimisekoilu, kun kirjoissa on jo muutenkin läjä hahmoja ja sitten kaikkia kutsutaan vielä seitsemällä eri nimellä, niin ei meinaa pysyä mukana.
Menetetty peli
hunter s. thompsonin the great shark hunt
koska siinon huumeita, viinaa, rokkii ja naisii. eiku no on ainaki melkein kaikkia, mutta hunterin oma tyyli vittuilla kaikelle mikä liikkuu...tämän hyperaktiivisen lainsuojattoman jääräpään järjettömät tarinat ovat kyllä mielenkiintoisimpia tarinoita amerikkalaisesta elämästä mitä olen lukenut - jopa sellaisissa aiheissa, jotka vaikuttavat ensi silmäykseltä umpitylsiltä (purjehduskisat, kentucky derby -laukkakilpailut...:redface:)
tästä on kai juuri ilmestynyt/ilmestymässä uusi painos suomeksi. tää on jotenkin aina kiehtonut, koska joskus parikyt vuotta sitten eero raittinen lainas tän puoliväkisin mun mutsille, joka on kova lukemaan. no sit oltiin taas menossa raittisille ja mutsi sano et joo eppu lainas tämmösen kirjan mut en mä oo ehtinyt sitä lukee, kato vähän et miltä se vaikuttaa, luin hiukan ja oli jotenkin tosi mukaansatempaava mut se piti kyl palauttaa ku niin harvoin muutenki nähtiin. sittemmin oon miettinyt et toi pitäs joskus lukea, jokohan lähiaikoina onnais
Eero Raittinen sanoi mulle kerran että huonoin tässä maassa koskaan tehty levy on Jussi Raittisen "Lokki kivellä".
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
se munansaannoslevy en oo tosin kuullu.
En oo jutskannut Eero Raittisen kanssa, mutta toi Soundi-kirjojen HST on kiva kirja!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
David Toopin Ocean of Sound
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
David Toopin Ocean of Sound
true dat
Jean-Babtiste wrote:David Toopin Ocean of Sound
true dat
joo
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
armashenrik wrote:Jean-Babtiste wrote:David Toopin Ocean of Sound
true dat
joo
Luin ton loppuun äsken. Hitto.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS