You are not logged in.
[quote:5b4756f4d2="ginipoika"]:parsa:
Tää on paras hymiöyhdistelmä kuvailemaan fiiliksiä nyt. Menossa raita 7.[/quote:5b4756f4d2]
viime viikolla nämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ääh, miks tää mun biisi kuulostaa jotenkin vajaalta ja pitää vetää volat kaakkoon että kuulee mitään! Oon valinnut jotenkin huonoa laatua?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mut bongasin heti jo esittäjistä Genen ja - ylläri - Hantan biisit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Neljäs biisi menossa. Vaikuttaa ihan mielenkiintoselta tähän mennessä.
joo hyvältä näyttää. saa nähdä koska ehtii kuuntelemaan
kiitoksia kokoajalle ja kansien suunnittelijalle :psykostep::onneaponnea::pint:
ja ehkä myös biisien valitsijoille ja kaikille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jee mun ja tipin biisithän ne yhteen soppii <3
Ja Junkiemanin biisi sopii jatkoksi kuin nenä! Täähä on ihan mahtava kiihdytysputki just oikeassa kohdassa tapea
edit
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
mun adobe on täl hetkellä rikki, se hajos kun yritän päivittää viime viikolla. en pääse kattoon kansia
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mun korva ei huomaa äänenlaaduissa juurikaan eroja, kun kuulokkeilla kuuntelen. Junkiemanin biisivalinta veti virneen suupieliin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Prakkin biisivalinnalle tapnan kullin kokoinen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tässä vielä kuva junkiemanin loistavaakin paremmasta biisivalinnasta http://www.bearforce1.nl/
Musta tuli saman tien fani. Miksei nää ole olleet Euroviisuissa?!
DBGene
Tässä vielä kuva junkiemanin loistavaakin paremmasta biisivalinnasta http://www.bearforce1.nl/
Jyräs just mun luureissa Hantankin biisin ku avasin ton
Mut hantalle :peuk:
[quote:1d5df9a34e="Moronica"]
Musta tuli saman tien fani. Miksei nää ole olleet Euroviisuissa?![/quote:1d5df9a34e]Seuraavissa euroviisuissa Bearforce ja Jippu, niin jo kyllä
Huig ja nihilismi
Huig ja nihilismi
Olin just spämmimässä samaa.
Paljon tuttuja biisejä, jotka nimien perusteella eivät olleet tuttuja. Nyky-mouse on marsiako tuo on vai mitäs? Kovin erilaista kuin mihin oisin tottunu. Video Classi on tuttu mixeiltä, Camberwell Now pitää kaivaa takaisin jostain, oon hukannu fileet. Junkkiksen ja Silviksen biisit pistivät tripeille. Vielä on hetkinen jöjellö
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvää musaa hei kaikki ja hieno paketti! Haluun mukaan seuraavalle
Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
Ja siis Currentillekin toki
Ääh, miks tää mun biisi kuulostaa jotenkin vajaalta ja pitää vetää volat kaakkoon että kuulee mitään! Oon valinnut jotenkin huonoa laatua?
Et oo, mul on tää kans yhellä kokoelmalla ceedeenä ja ihan samat huojuvat soundit on siinäkin! MAHTAVA VALINTA!!!!
Ja tää Bearforce1 tähän perään
Huippua!
Ja Excepterilta en oo tollasta biisiä kuullutkaan! Joku iha uus vai mitäs mitäs?
Puolivälissä miksiä mennään vasta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
näyttäis että se on mukana rar:ssa mut ei siinä mp3u-listassa. eli laita suoraan se 06-mp3 soimaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c05cac7014="Jean-Babtiste"]Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
näyttäis että se on mukana rar:ssa mut ei siinä mp3u-listassa. eli laita suoraan se 06-mp3 soimaan.[/quote:c05cac7014]Eikun kuuntelin just noita yksittäisiä. Toi lista ei toiminu mulla ollenkaan. Olla vähe käsi
Ja Excepterilta en oo tollasta biisiä kuullutkaan! Joku iha uus vai mitäs mitäs?
Jpp, tänä vuonna julkaistavalta Debt Dept.-albumilta tuo, suosikkini levyltä ekan parin kuuntelun jälkeen mutta on sillä muutakii herq
[quote:d9111f8206="silvawhale"][quote:d9111f8206="Jean-Babtiste"]Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
näyttäis että se on mukana rar:ssa mut ei siinä mp3u-listassa. eli laita suoraan se 06-mp3 soimaan.[/quote:d9111f8206]Eikun kuuntelin just noita yksittäisiä. Toi lista ei toiminu mulla ollenkaan. Olla vähe käsi [/quote:d9111f8206]
mulla oli ainaki sekoillu ääkköset mun fileen nimessä ku purin ton, liekö ongelma joillekkin soittimille?
[quote:8e2bd3ac5b="Jean-Babtiste"]Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
näyttäis että se on mukana rar:ssa mut ei siinä mp3u-listassa. eli laita suoraan se 06-mp3 soimaan.[/quote:8e2bd3ac5b]
Ite laitoin listan kehiin ja kyllä sieltä kaikki tuli. Valitettavasti. Eiq
[quote:c3f744faf2="silvawhale"][quote:c3f744faf2="Jean-Babtiste"]Paitti et Silviksen biisi ei lähteny pelittää. Vika downloadissa vai purussa Harmi, kun just tota oikeen säästelin. Voiko sen jotenkin korvata uudella fileellä?
näyttäis että se on mukana rar:ssa mut ei siinä mp3u-listassa. eli laita suoraan se 06-mp3 soimaan.[/quote:c3f744faf2]
Ite laitoin listan kehiin ja kyllä sieltä kaikki tuli. Valitettavasti. Eiq [/quote:c3f744faf2]
Mulla ei toimi listakaan, ja kokeilin jopa vaihtaa ääkköset aakkosiksi, ilman successia Katotaan tätä joskus, nyt meen nuqq
Hyvin toimii täälläkin.