You are not logged in.
huh, pitää yrittää tulla ajoissa et mahtuu, tosin eikös puolet boardia jätä tänään väliin?
mulla vabailta, oon tulos :pint:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No pistää kyl vähä harkihtemmaan, ko Nosturissa näkisin ilmatteeks Riston ja Lännen-Jukan... (ja Dxxxan oon just äskön nähny)
Mitä itse tekisitte? (ottaen huomioon et ne materiansiirtimet on jo vähä vanha vitsi.. )
Emmä tiä olenko taas peruspessimistinen, mutta en ihan eilisen kaltasta yleisöryntäystä odottais tänään. Kuiteski kaupungissa parikin kilpailevaa rientoa.
Mut tulkaaha silti ajoissa..
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:49c06a90d6="harry-irene"]No pistää kyl vähä harkihtemmaan, ko Nosturissa näkisin ilmatteeks Riston ja Lännen-Jukan... (ja Dxxxan oon just äskön nähny)
Mitä itse tekisitte? (ottaen huomioon et ne materiansiirtimet on jo vähä vanha vitsi.. )[/quote:49c06a90d6]
Dxxxa soittaa jo 22.30 Kantiksessa, sieltä ehtinee hyvin Nosturiin?
huh, pitää yrittää tulla ajoissa et mahtuu, tosin eikös puolet boardia jätä tänään väliin?
Pakko jättää ku on vihitty, eiq ei voi mitään ku on doccari klo 19.45-23 tai jotain.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:622e1c8cd7="janne m."]Emmä tiä olenko taas peruspessimistinen, mutta en ihan eilisen kaltasta yleisöryntäystä odottais tänään. Kuiteski kaupungissa parikin kilpailevaa rientoa.
Mut tulkaaha silti ajoissa..[/quote:622e1c8cd7]
eilen oli dr alban vantaalla. ai ei ollu kilpailua?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ostin nits-tiketin.
Ostin nits-tiketin.
tits-niketti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
oli parempi ilta mitä perjantaina
Dxxxa ja Shogum kovia ja Mesakilla kovia hetkiä. Paritanssia ei näkynyt (Hantta olis voinut hakea esim Ilppoo), eli ROMANTIC SKWEE ei päässyt oikeuksiinsa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:25e12e0251="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:25e12e0251]Mitäköhän toi ees tarkotti
Sama
bzort glorf bööth
[quote:b911805e43="Jean-Babtiste"][quote:b911805e43="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:b911805e43]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:b911805e43]
En tiijä mut oon messissä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b6a95bc141="Jean-Babtiste"][quote:b6a95bc141="Jean-Babtiste"][quote:b6a95bc141="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:b6a95bc141]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:b6a95bc141]
En tiijä mut oon messissä [/quote:b6a95bc141]
Mä myös.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:37f96a8645="hrmunoita"][quote:37f96a8645="Jean-Babtiste"][quote:37f96a8645="Jean-Babtiste"][quote:37f96a8645="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:37f96a8645]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:37f96a8645]
En tiijä mut oon messissä [/quote:37f96a8645]
Mä myös.[/quote:37f96a8645]
oisin mut oon jo himassa
[quote:09fcd0e99c="hrmunoita"][quote:09fcd0e99c="Jean-Babtiste"][quote:09fcd0e99c="Jean-Babtiste"][quote:09fcd0e99c="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:09fcd0e99c]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:09fcd0e99c]
En tiijä mut oon messissä [/quote:09fcd0e99c]
Mä myös.[/quote:09fcd0e99c]
Komppaan.
bzort glorf bööth
[quote:b30aeead74="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:b30aeead74="hrmunoita"][quote:b30aeead74="Jean-Babtiste"][quote:b30aeead74="Jean-Babtiste"][quote:b30aeead74="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:b30aeead74]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:b30aeead74]
En tiijä mut oon messissä [/quote:b30aeead74]
Mä myös.[/quote:b30aeead74]
Komppaan.[/quote:b30aeead74]
Humppakompilla?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:50fab2879b="hiirimattona"][quote:50fab2879b="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:50fab2879b="hrmunoita"][quote:50fab2879b="Jean-Babtiste"][quote:50fab2879b="Jean-Babtiste"][quote:50fab2879b="psykokarkki"]oli parempi ilta mitä perjantaina
Ehkä kokonaisuutena miinus meitsi [/quote:50fab2879b]Mitäköhän toi ees tarkotti [/quote:50fab2879b]
En tiijä mut oon messissä [/quote:50fab2879b]
Mä myös.[/quote:50fab2879b]
Komppaan.[/quote:50fab2879b]
Humppakompilla?[/quote:50fab2879b]
Vähintään.
bzort glorf bööth
Kokeilen humppakepillä jäätä
Ei shinne
bzort glorf bööth
Dxxxa ja Shogum kovia ja Mesakilla kovia hetkiä. Paritanssia ei näkynyt (Hantta olis voinut hakea esim Ilppoo), eli ROMANTIC SKWEE ei päässyt oikeuksiinsa...
Jaa että se oli sitten sitä skweeetä... Yllättäen ei oikein uponnut. Shogun Kunitoki oli kova. SID Barret samoin parhautta. Dxxxa.. no joo.
Perjantaina Kyklopit ihan jees, Funilta vähän rutiininomainen keikka vaikka tulikin se vanha piisi. Short Cuts oli niinku joku Suomen Velocity Girl, paitsi ei läheskään yhtä hyvä. Candy Darling oli ihan hyvää mutta aika kaavamaisen kuuloista indierokkia.
[quote:9622734621="silvawhale"][quote:9622734621="janne m."]Emmä tiä olenko taas peruspessimistinen, mutta en ihan eilisen kaltasta yleisöryntäystä odottais tänään. Kuiteski kaupungissa parikin kilpailevaa rientoa.
Mut tulkaaha silti ajoissa..[/quote:9622734621]
eilen oli dr alban vantaalla. ai ei ollu kilpailua?[/quote:9622734621]
Juu joo, kai se harmitti niin paljon kun ei päässyt tuonne, että ei halunnut muistaa sitä
Tattis viikonloppuna Kantiksessa olleille! Hyvinhän sinne saapu eilenkin sakkia, hauskaa oli.
MIKÄS SE SID barretin laulettu ässädässä-coveri olikaan, mut IHAN SAIRAAN KOVA, NYT LEVYÄ PIHALLE, VÄHINTÄÄN SIDIN MAISPEISSIIN LADATTAVAKSI, PARASTA IKINÄ :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
[quote:dd8118fbb3="psykokarkki"]MIKÄS SE SID barretin laulettu ässädässä-coveri olikaan, mut IHAN SAIRAAN KOVA, NYT LEVYÄ PIHALLE, VÄHINTÄÄN SIDIN MAISPEISSIIN LADATTAVAKSI, PARASTA IKINÄ :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:[/quote:dd8118fbb3]
sid kerto et se on suomennos ac/dc:n klassikosta problem child, eli suomeksi arvoituslapsi.
koska kuultavissa taas? PARHAISSA COVER-VERSIOISSA NÄMÄ åhå mistä capsit
koska kuultavissa taas? PARHAISSA COVER-VERSIOISSA NÄMÄ åhå mistä capsit
kahtellaan. kohta saadaan toi artisti studioon ni eiköhän ala levyä pukkaamaan..
pistetään tänneki, suosittelen lämpimästi!
(sisältää käsittääkseni myös live-elektroniikkaa, if that's what turns you on)
Heikki Nikula, Jorma Valjakka
TIISTAINA 29.1.2008 KLO 19
F O R U M B O X
Ruoholahdenranta 3a,
Helsinki
(raitiovaunu 6:n päätepysäkki)
Konsertti-isäntänä Aale Lindgren! Liput 8/6
_________
ja näyttelynä Boxissa samaan aikaan:
Forum Box 11.1.-3.2. 2008
ANTTI IMMONEN, TUULA NÄRHINEN, MIKKO RANTANEN, MARKUS RISSANEN "uusi
luonto tieto"
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Olihan Shogun Kunitoki varmaankin tämän vuoden toistaiseksi paras keikka. Fonal-bändeistä edelleen mielestäni kiinnostavin.
en ole kolmekybänen emoboy