1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Dubstep -spåm

#271 25.01.2008 11:16

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Re: Dubstep -spåm

ydinaukio wrote:

rumbassa lupailtiin dubstepistä vuoden 2008 viileintä juttua...  icon_cool

NO  NYT KYLLÄ biggrintongue

psykostep taitaa ehtiä rumbaan vasta 2009 ninja

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#272 25.01.2008 12:04

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007

psykokarkki wrote:

[quote:c2348f1edf="ydinaukio"]rumbassa lupailtiin dubstepistä vuoden 2008 viileintä juttua...  icon_cool[/quote:c2348f1edf]
NO  NYT KYLLÄ biggrintongue

psykostep taitaa ehtiä rumbaan vasta 2009 ninja

voi hyvänen aika.

[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

#273 25.01.2008 12:19

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"

Tero saatana, s'olet gay!

#274 25.01.2008 13:02

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

ydinaukio wrote:

rumbassa lupailtiin dubstepistä vuoden 2008 viileintä juttua...  icon_cool

ilmeisesti loosen jukeboxiin on eksynyt joku pubstep-kokoelma? 017

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#275 25.01.2008 14:38

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

forssto wrote:

Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"

Hengitä syvään, kaikki on ihan ok  icon_rolleyes

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#276 25.01.2008 14:52

silvawhale
Member

HUIG wrote:

[quote:c14194d221="forssto"]Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"[/quote:c14194d221]
Hengitä syvään, kaikki on ihan ok  icon_rolleyes

näin: huig

Jean-Babtiste wrote:

#277 26.01.2008 13:40

kmodig
Member

silvawhale wrote:

[quote:688b89b8ab="HUIG"][quote:688b89b8ab="forssto"]Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"[/quote:688b89b8ab]
Hengitä syvään, kaikki on ihan ok  icon_rolleyes[/quote:688b89b8ab]
näin: huig

vähä vaikee nähdä miten dubstep olis "harvojen ja valittujen" tiedossa 2008. tai 2007.
tai ehkä mä oon tosiaan pää puskassa.

[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

#278 26.01.2008 13:41

silvawhale
Member

kmodig wrote:

[quote:5b5c769394="silvawhale"][quote:5b5c769394="HUIG"][quote:5b5c769394="forssto"]Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"[/quote:5b5c769394]
Hengitä syvään, kaikki on ihan ok  icon_rolleyes[/quote:5b5c769394]
näin: huig[/quote:5b5c769394]

vähä vaikee nähdä miten dubstep olis "harvojen ja valittujen" tiedossa 2008. tai 2007.
tai ehkä mä oon tosiaan pää puskassa.

madonna ei vissiin ottanu dubsteppiä haltuun viel? ehkä se on tullu vanhaksi?

Jean-Babtiste wrote:

#279 27.01.2008 14:34

kmodig
Member

silvawhale wrote:

[quote:74e303bf00="kmodig"][quote:74e303bf00="silvawhale"][quote:74e303bf00="HUIG"][quote:74e303bf00="forssto"]Siis onko se teille jotenkin yllättävää, että massat tulee perästä näihin juttuihin? "LOL KOKO MAAILMA EI TIENNY TÄTÄ JUTTUU SILLO KU SE OLI NIIN COOL ET SIITÄ TIESI VAA HARVAT JA VALITUT!!!"[/quote:74e303bf00]
Hengitä syvään, kaikki on ihan ok  icon_rolleyes[/quote:74e303bf00]
näin: huig[/quote:74e303bf00]

tai ehkä mä oon tosiaan pää puskassa.[/quote:74e303bf00]
madonna ei vissiin ottanu dubsteppiä haltuun viel? ehkä se on tullu vanhaksi?

eix sil kokkeli-amylla oo joku dubstepremix?

epävirallinen poll:

kuka on eka suomalainen poppari/bändi, joka tekee dubsteppiä?

1. antti tuisku

2. 4r / neljäruusua

3. anna abreau

4. disco

5. mamba

#280 27.01.2008 16:19

forssto
Member
Website

[quote:0ebae96e10="kmodig"]vähä vaikee nähdä miten dubstep olis "harvojen ja valittujen" tiedossa 2008. tai 2007.
tai ehkä mä oon tosiaan pää puskassa.[/quote:0ebae96e10]

Nyt en tajunnut tätä kommenttia, mutta kyllä se vielä tässä vaiheessa on silleen aika Mitään UG:tä ei ole olemassa juttu. Tai siis se ei missään tapauksessa ole räjähtänyt mainstreamiin tai muuttunut oikeasti isoksi ilmiöksi. Jos se tapahtuu, niin luultavasti näin käy tämän vuoden aikana, joten Rumba on ihan oikeassa tuossa ennusteessaan.

#281 27.01.2008 16:54

[quote:c8b8bd9d2f="forssto"][quote:c8b8bd9d2f="kmodig"]vähä vaikee nähdä miten dubstep olis "harvojen ja valittujen" tiedossa 2008. tai 2007.
tai ehkä mä oon tosiaan pää puskassa.[/quote:c8b8bd9d2f]

Nyt en tajunnut tätä kommenttia, mutta kyllä se vielä tässä vaiheessa on silleen aika Mitään UG:tä ei ole olemassa juttu. Tai siis se ei missään tapauksessa ole räjähtänyt mainstreamiin tai muuttunut oikeasti isoksi ilmiöksi. Jos se tapahtuu, niin luultavasti näin käy tämän vuoden aikana, joten Rumba on ihan oikeassa tuossa ennusteessaan.[/quote:c8b8bd9d2f]

Mikäs sun pointti nyt oikein on? Jos Rumbassa povataan "viileintä juttua" niin pitää automaattisesti olla mainstreamissa? Mistä lähtien viileet jutut ovat olleet mainstreamissa hä? Eiks yleensä noi viileenä pidetyt jutut oo nimenomaan siellä Mitään UG:tä ei ole olemassa:ssä. Eiku mä arvaan, kaikki joita on joskus haastateltu Rumbaan, ovat allekirjoittaneet sopimuksen jossa sitoutuvat puolustamaan Rumbaa paskuussyytöksiltä. Ei tossa pienessä lipsahduksessa riitä väiteltäväksi asti, mut tää rumbablokki foorumilla on kyl mielenkiintonen ilmiö

#282 27.01.2008 17:15

forssto
Member
Website

HUIG wrote:

Mikäs sun pointti nyt oikein on? Jos Rumbassa povataan "viileintä juttua" niin pitää automaattisesti olla mainstreamissa? Mistä lähtien viileet jutut ovat olleet mainstreamissa hä? Eiks yleensä noi viileenä pidetyt jutut oo nimenomaan siellä Mitään UG:tä ei ole olemassa:ssä. Eiku mä arvaan, kaikki joita on joskus haastateltu Rumbaan, ovat allekirjoittaneet sopimuksen jossa sitoutuvat puolustamaan Rumbaa paskuussyytöksiltä. Ei tossa pienessä lipsahduksessa riitä väiteltäväksi asti, mut tää rumbablokki foorumilla on kyl mielenkiintonen ilmiö

Kyllä Rumba on mun mielestä aika paska lehti ja mä olen valmis sen sanomaan ihan avoimesti.

Mun pointti oli se, että tuossa aiemmin naureskeltiin rivien välissä sille, että Rumba olisi myöhässä tuon dubsteppi-povauksensa kanssa, mikä on sinänsä mun mielestä tarpeetonta, että vaikka SSjr on "kohissut" dubstepistä jo toista vuotta, ei se tarkoita, että "valtavirran" (joo, en meinaa siis että Burial olisi Raumanmeren Juhannuksen headlineri ensi vuonna, vaan että keskiverto-Rumbalukija olisi edes joskus tietoisesti kuullut ko. genreä) olisi pitänyt siitä vielä saada tietoonsa. Mun mielestä Rumba kirjoittaa siitä sinänsä just oikeaan aikaan, että sen tehtävä on raportoida nousevia juttuja ja dubsteppi alkaa tällä hetkellä olemaan just siinä kiivaimmassa nosteessa, kun siitä on uugeessä kiimailtu vuoden päivät.

#283 27.01.2008 17:17

No ei kyl mihinkään erikoisen hyvään saumaan, nostekin on tainnu kääntyä jo laskuun, tai ainakin noste on laantunut...lopeta jo toi inttäminen biggrin

#284 27.01.2008 17:20

forssto
Member
Website

HUIG wrote:

No ei kyl mihinkään erikoisen hyvään saumaan, nostekin on tainnu kääntyä jo laskuun, tai ainakin noste on laantunut...

Silloinhan noi on suuressa mittakaavassa kuumimmillaan, kun noste on "skenessä" kääntymässä laskuun.

#285 27.01.2008 17:21

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

tropicana_uk.jpg

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#286 27.01.2008 17:21

forssto
Member
Website

Tosin mulle ihan sama. Meitsiä kiinnostaa enemmän ilmiöt, joiden parasta ennen -päiväys on vähän pidempänä kuin vuoden päässä. Vitun väsynyttä tää "pakko diggaa just ny ku huomenna on jo uudet jutut tulilla" -paska ja etenkin ihan vitun iso center jengille, joka naureskelee jengille, jotka tulee liian myöhään johonkin juttuun. Mikä vitun "liian myöhään". Jos joku musatyyli pääsee vanhenemaan ajan kanssa, niin aika paskaa musaa se on sitten alunperinkin ollut.

#287 27.01.2008 17:24

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

forssto wrote:

Jos joku musatyyli pääsee vanhenemaan ajan kanssa, niin aika paskaa musaa se on sitten alunperinkin ollut.

Jpp, näinpä.

Vähän sama juttu suurimmaksi osaksi dubstepin kanssa. Aika vähän on tullut törmättyä helvetin hyvään, kiimaa nostattavaan dubstepiin. Suurin osa tosi semiä tai ainakin ne mitä mä olen kuunnellut.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#288 27.01.2008 17:25

forssto wrote:

[quote:4977f53a3b="HUIG"]No ei kyl mihinkään erikoisen hyvään saumaan, nostekin on tainnu kääntyä jo laskuun, tai ainakin noste on laantunut...[/quote:4977f53a3b]

Silloinhan noi on suuressa mittakaavassa kuumimmillaan, kun noste on "skenessä" kääntymässä laskuun.

Olivat "faktat" miten vaan, forrsto on aina oikeassa peuk

#289 27.01.2008 17:26

hrmunoita wrote:

[quote:bdd51f8db5="forssto"]Jos joku musatyyli pääsee vanhenemaan ajan kanssa, niin aika paskaa musaa se on sitten alunperinkin ollut.[/quote:bdd51f8db5]
Jpp, näinpä.

Hehe, ei o kyse vanhenemisesta vaan hypen laantumisesta. Puurot, vellit, tropikanat, kaikki sekasin

#290 27.01.2008 17:32

forssto
Member
Website

d67507t2cft.jpg

#291 27.01.2008 18:23

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

hrmunoita wrote:

[quote:c87a1b3e12="forssto"]Jos joku musatyyli pääsee vanhenemaan ajan kanssa, niin aika paskaa musaa se on sitten alunperinkin ollut.[/quote:c87a1b3e12]
Jpp, näinpä.

Vähän sama juttu suurimmaksi osaksi dubstepin kanssa. Aika vähän on tullut törmättyä helvetin hyvään, kiimaa nostattavaan dubstepiin. Suurin osa tosi semiä tai ainakin ne mitä mä olen kuunnellut.

sama.

jostain syystä tuohon vielä törmää useimmiten nimenomaan konemusan parissa. niitä uusia "genrejä" tulee niin paljon ihan jatkuvasti (mikä vitun skweeeee?), ja kaikki niistä hiipuu muutaman kuukauden kuluessa. eihän hyvälle musalle pitäis käydä niin

#292 27.01.2008 18:51

silvawhale
Member

ydinaukio wrote:

jostain syystä tuohon vielä törmää useimmiten nimenomaan konemusan parissa. niitä uusia "genrejä" tulee niin paljon ihan jatkuvasti (mikä vitun skweeeee?), ja kaikki niistä hiipuu muutaman kuukauden kuluessa. eihän hyvälle musalle pitäis käydä niin

no kyl toi on ihan yhtä paha ainakin brittisentrisessä kitarapopissa. hevissä myös. hevissä sykli on vaan vähä hitaampi ja melkein kaikki genret jää jossain määrin elämään..

muuten keskustelulle:  snore

Jean-Babtiste wrote:

#293 27.01.2008 19:12

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:fab3f62e3b="silvawhale"]
muuten keskustelulle:  snore[/quote:fab3f62e3b]On vähe sama mieltä ff

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#294 27.01.2008 19:35

kmodig
Member

musta just se että joku musamedia yrittää ennustaa tulevan vuoden juttuja, on niin epäkiinnostavaa ku olla voi. Musiikki on ainakin mulle vähän enemmän kuin vain ilmaa välittäjäaineksenaan käyttävää värähtelyä, ei voi mitään. (Kehtaan siis avoimesti myöntää, että omakuvani rakentuu myös musan kautta. Vaikea käsittää, miten näin ei olisi, kun niin järjetön osa ajastani kuluu musiikin parissa.)
Joten en mieluusti ota identiteettini rakennuspalikoita vaikkapa Rumban tarjoamana.

no, keneltä näitä palikoita sit on okei ottaa vastaan? Onks siistimpää jos kaveri sanoo, että hei ota tästä frendin demo, kaks ihmistä kuullut siitä, aika hämärää tavaraa?

no, on.

se on vaan siistimpää. se on intiimimpää, persoonallisempaa eikä ylhäältä päin saneltua. olkoon sitten elitsimiä, vitun sama, sittenpä olen elitisti. kyse ei oo massojen vihaamisesta, musta on aivan tosi kiva laulaa vaikka cmx:ää porukalla, ihan ilman ironiaa. mut mua vitutaa kun asioita räätälöidään ihmisille sellaisella tietokoneinsinöörin "tiedän mitä haluat käyttöliittymältäsi" -asenteella. Liittykö tää nyt sit rumbaan, en tiedä. 

ohimennen:
Musta on toki ihan paikoillaan, että läpät otetaankin yhtäkkiä vakavasti, koska tollanen harrastamani väsynyt naureskelu tavallisesti paljastaa loppujen lopuksi ne asenteet aika karulla tavalla, jos vaivautuu katsomaan. Kuten sit nytkin.
Eli Forsston kommentti oli musta joo ihan asiallinen, vittuako sitä hihitteleen että hei me tiädettiin tää ekana. Mut toisaalta vittuako sitä julistamaan, että nyt lapset Burial mp3-soittimeen. No, tältä osin tää mun viisastelu voi loppua, ku en oo Rumban dubstep-juttua edes lukenut, enemmän kiinnostaa tää metakeskustelu.

Ja oikeastaan tekeekö 4r dubstep levyn -viisasteluni oli kanssa ihan tarpeetonta. Tehköön. ehkä niistä tuntuu siltä, tai ehkä ne on hirveitä opportunisteja. mistä mä tiedän, kun en oo tätä kuvitteellista levyä kuullut.

kipeenä himas,

kimmo

edit: tajusin, et toi intiimi markkinointihan on se nykypäivän kuuma juttu street teameineen ja fragmentoituneet segmentit -ajatteluineen kaikkineen. mitä seuraavaksi? Orwellmaista kyttäystä? ketä suosittelee musaa vilpittömäsi, ja kuka tekee sitä for the man? elitistitmusadiggarit ilmiantavat toisiaan: ystäväni olikin Universalin trend scoutti!  icon_rolleyes icon_biggrin

#295 27.01.2008 23:13

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

kmodig taitaa olla foorumin paras asiakirjoittelija ff peuk

#296 28.01.2008 00:36

forssto
Member
Website

kmodig wrote:

Mut toisaalta vittuako sitä julistamaan, että nyt lapset Burial mp3-soittimeen.

Tsekkasin muuten huvikseni tänään paskalla käydessäni (Rumba menee mulla aina heti luukusta pudottuaan vessan lehtihyllyyn ja selaan sen kahden viikon aikana paskareissuilla läpi jos joudan) miten toi homma tarkalleen meni ja Rumba ei siis mitenkään etusivulla tai muutenkaan luukuttaen tuota suurta totuutta julistaen, vaan kun Burialin Untrue oli Rumban uuden albumilistan sijalla jotain, oli siinä (listalta oli poimittu pari kiinnostavaa albumia ja kirjoitettu niistä pari riviä), oli lainaus about näin: "dubstep on luultavasti yksi vuoden 2008 muoti-ilmiöitä" tjsp. Ei siinä mitenkään profetiaalisesti puffattu dubstepin aikakautta alkavaksi tai yritetty olla mitenkään edellä tai hip, todettiin vaan, että tää on niinku tätä juttua ja siitä varmaan jengi puhuu tässä just nyt kohta.

Muuten olen tosi samoilla linjoilla kmodigin tekstin kanssa, mutta mä en osaa kokea Rumbaa tai mitään muutakaan musamediaa sinänsä uhkana tuollaiselle intiimimmälle musiikki-identiteetin rakentamiselle. Tuskin kukaan ihan oikeasti on sellainen tönökki, että lukee Rumbaa tietääkseen mistä kuuluu digata. Rumban (ja toki muidenkin musamedioiden) duuni on pyrkiä raportoimaan siitä mitä tapahtuu, siinä määrin kuin sen yleistettyyn kohderyhmään sen voi olettaa uppoavan ja siinä kaikki. Se, missä Rumba ja monet muut musa-aviisit menevät silleen nätisti metsään, on kun ne yrittävät tosissaan olla jotain trendsettereitä ja raportoimisen sijaan luoda niitä juttuja, joista raportoida. Se ei meikällä mene jakeluun kyl yhtään.

Mut joo, se mistä tää pallo lähti tällä erää pyörimään on kuitenkin se, että mun mielestä on nihkeetä naureskella sille, että Rumba olisi jotenkin myöhässä tai nolo kirjoittaessaan vuoden 2008 alussa, että dubstep olisi tän vuoden puhutuimpia juttuja. Rumba on kuitenkin suunnattu jengille, jotka ei elä joka solullaan musiikkia ja kaiva 25 tuntia vuorokaudessa kuumimpia juttuja esille, vaan sellaisia kasuaalikuuntelijoita, joille Strokes oli kakkoslevyn aikaan uusi siisti bändi tai jolle CMX / Kotiteollisuus on aina yhtä kurranttia kamaa. Isossa mittakaavassa dubstep on kuitenkin vielä 2007 vuoden lopussakin ollut Suomessa aika pienten piirien puuhastelua, joten ihan hyvin Rumban lukijakunnan vinkkelistä katsottuna se tulee olemaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä vuoden 2008 juttu. Siinä ei ole mitään elitististä, että on vuoden massoja edellä näissä hommissa. Siinä on, että katsoo oikeudekseen naureskella niille, jotka tulevat perässä.

#297 28.01.2008 00:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

totta, mut melkein luulisin ettei dubstepista koskaan tuu erityisen puhuttua juttua. mut mistäs sitä tietää, onhan se nimenä ihan sairaan hyvä.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#298 28.01.2008 02:44

No ainakin dubstep on forsstolle tänä vuonna iso juttu ku tekstiä tähän ketjuun riittää  icon_cool

Tais se sittenkin olla profetiaa peuk

#299 28.01.2008 02:51

forssto
Member
Website

[quote:71d81b0fbc="HUIG"]No ainakin dubstep on forsstolle tänä vuonna iso juttu ku tekstiä tähän ketjuun riittää  icon_cool
Tais se sittenkin olla profetiaa peuk[/quote:71d81b0fbc]

Ehkä. Pitäis varmaan vielä kuunnella vähä sitä dubsteppiä. Toistaiseksi ei ole vielä osunut korviin mitään ihan törkeen "päräyttävää", niinku kollit kaduilla sanoo, mutta ehkä jos siitä tulee muoti-ilmiö tänä vuonna, ni meikä on tapansa mukaan ens vuonna hiihtämässä nää valmiiksi tampatut ladut.

#300 28.01.2008 02:54

[quote:8dcd2e0317="forssto"][quote:8dcd2e0317="HUIG"]No ainakin dubstep on forsstolle tänä vuonna iso juttu ku tekstiä tähän ketjuun riittää  icon_cool
Tais se sittenkin olla profetiaa peuk[/quote:8dcd2e0317]

Ehkä. Pitäis varmaan vielä kuunnella vähä sitä dubsteppiä. Toistaiseksi ei ole vielä osunut korviin mitään ihan törkeen "päräyttävää", niinku kollit kaduilla sanoo, mutta ehkä jos siitä tulee muoti-ilmiö tänä vuonna, ni meikä on tapansa mukaan ens vuonna hiihtämässä nää valmiiksi tampatut ladut.[/quote:8dcd2e0317]

Sun pitää mennä dubstep-klubeille ja sit ku joku päräyttää niin meet nojaileen siihen dj-kopin nurkalle ja eiku spottailet  icon_cool

1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Dubstep -spåm

Board footer