You are not logged in.
kun maailma on täynnä paskan musiikin "mestariteoksia" niin miten olisi tällainen kerho? miksi kuunnella paskaa musiikkia kun sitä voi vaihtaa kavereilta vielä lisää?
noniin, eiku komeroita tonkimaan ja kaikki herkut jakoon.
näytän "hyvää" esimerkkiä ja aloitan kerhon [nuijan kopautus] hengellisellä tyttöräpillä: mc kurmot. ostettu joltain pohjoispohjanmaan huoltoasemalta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oiskohan mulla enää yhtään CMX:n levyä...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oiskohan mulla enää yhtään CMX:n levyä...
meitsi tarvis ruosteen. ööö, "jatkotyöstettäväksi"...
4R:n loving the alien löyty eilen...
Taitaa mennä Tejan cd rippaukseen kotona tänään...
jes! jengi hiffaa! kreisii!
[quote:b0915aff0f="silvawhale"]meitsi tarvis ruosteen. ööö, "jatkotyöstettäväksi"...
4R:n loving the alien löyty eilen... [/quote:b0915aff0f]
Hehe. Taitaakin olla JS666:n materiaalinhankintajippoa koko ketju
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9a679b358d="forssto"]Taitaa mennä Tejan cd rippaukseen kotona tänään...
jes! jengi hiffaa! kreisii! [/quote:9a679b358d]
On mulla pari muutakin helmeä jossain nurkissa pyörimässä... Toi Teja on kyllä parhaasta päästä.
Nokitan Sonic Youthin Daydream Nationilla.
[quote:d3f8feab64="forssto"][quote:d3f8feab64="silvawhale"]meitsi tarvis ruosteen. ööö, "jatkotyöstettäväksi"...
4R:n loving the alien löyty eilen... [/quote:d3f8feab64]
Hehe. Taitaakin olla JS666:n materiaalinhankintajippoa koko ketju [/quote:d3f8feab64]
ei itse asiassa. meitsi vaan rakastaa outsider-musaa!
Nokitan Sonic Youthin Daydream Nationilla.
Ainiin, jäi se paskimmat levyni top 5 -projekti kesken.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Aikamoista.
Hienoja Jippu efektejä tuolla McKurmojen vieras kirjassa. Muutenkin aika hyvää juttua.
[quote:be18275822="silvawhale"]
4R:n loving the alien löyty eilen... [/quote:be18275822]
Petyin joskus pienempänä kun paljastui ettei bowien kappaleella ole mitään tekemistä tuon kanssa.
voin pistää tänne huomenna andreas vollenweiderin albumin 'dancing with the lion', jos ainakin kolme ihmistä lupaa ladata sen
Mutsin levyhyllystä löytyi yllättäen toi dancing with the lion vinyyli. Olis pitäny pölliä.
Siellä se on ollut koko mun olemassaolon ajan, oon ehkä jopa joskus kuullu sen.
[quote:5c15b61882="ydinaukio"]voin pistää tänne huomenna andreas vollenweiderin albumin 'dancing with the lion', jos ainakin kolme ihmistä lupaa ladata sen
[/quote:5c15b61882]
Lupaan ladata.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:b80f16ded9="Prakk"][quote:b80f16ded9="ydinaukio"]voin pistää tänne huomenna andreas vollenweiderin albumin 'dancing with the lion', jos ainakin kolme ihmistä lupaa ladata sen
[/quote:b80f16ded9]
Lupaan ladata.[/quote:b80f16ded9]
Erittäin smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4656c6aec9="hrmunoita"][quote:4656c6aec9="Prakk"][quote:4656c6aec9="ydinaukio"]voin pistää tänne huomenna andreas vollenweiderin albumin 'dancing with the lion', jos ainakin kolme ihmistä lupaa ladata sen
[/quote:4656c6aec9]
Lupaan ladata.[/quote:4656c6aec9]
Erittäin smaa.[/quote:4656c6aec9]
smaa. jakoon vaan!
joo kyl mäki lataan.
jos ens viikolla ehtis, niin matskua kyl lähtis.
tosin tää topikki kaipaa vähän tarkennusta. tai keskustelua.
yleensä jos mä tykkään jostain, niin kyl mä sit kans tykkään. tän voi helposti luulla ironiaksi tai alenkatseeksi. siksi on vähän riskialtista laittaa joidenki nuorten tekijöiden juttuja helvetisti jakoon, koska en halua niiden kuvittelevan, jos sattuisivat asiasta kuulemaan, että siellä ne elitistipopparit naureskelee mun kotinauhoituksille. kun siitä ei ainakaan mun mielestä ole kyse. joskus vaan aloittelevat tekijät päätyvät duunaamaan sellasia juttuja, joihin kukaan ammattilainen ei pystyisi. musiikki kun ei kuitenkaan ole vain taidosta kiinni. esim konemusassa tämä näkyy todella yllättävinä rakenteina ja älyttöminä soundiyhdistelminä, eli nimenomaan sääntöjen rikkomisena.
jotku jenkki-outsider artistit on tästä just älyttömiä, että ne tekee aivan helvetin koskettavaa poppia jotenki "väärin" (esim daniel johnston, tosin emmätiä mitä se nyt tekee hirveen "väärin").
siis ihan samalla tavalla miks jotku pop music from benin -kokoelmat on niin helvetin hauskoja: länsimaista pop-musaa jotenki ihan täysin toisella mind-setillä (ja toisaalta et popmusan juuret voidaan nähdä olevan mustassa musassa, et täys ympyrä ja sitä rataa). eikä ny tollaset konteksti-asiat tarkota mitään, ellei se musa kolahda, siitähän mulla sit kuitenki on kyse. esim. elektroakustinen musiikki on sellanen genre, jossa "hauskuus" on yleensä helvetin alleviivattua, kuten usein myös se "syvällisyys" = "tämän on oltava merkittävää, koska olen kääntänyt sademetsän lintujen laulun dynamiikkakäyrät trumpteille, tämä on validia metodiensa valossa."
ja sit kuunnellaan, että joo kyllä, tätä tietoa vasten tää on oikein tosi siistiä musaa.
No, ei SEKÄÄN oo mikään sääntö, kyllä se on musta ihan ok sanoa, että täs biisis ei oo mitään järkee jos ei tunne taustoja. mut yleisenä lähtökohtana se on vähän outo.
eli mulle "paska" musa kuuluu mulla saman universumiin ku väärässä paikassa oikeaan aikaan -musa: paljon tunnistettavia elementtejä poskettomasti paketoituna. Näin ollen en osaa puhua paskasta musasta, vaan oikeastaan vaikka nyt sit siitä outsider-musasta, on se sitten tahattomasti tai tahallisesti outsideria.
no joo, termit on mitä on.
mutta: täs lähiviikkoina laitan linjoille ihan viattoman näköisen super disco hits c-kasetin. läppä onkin siinä, että se on tehty joskus 1984 by Canarian music centre. eli kanarian saarten oma diskostudio. sieltä sit lähtee omintakeisella englannilla laulettuja, rikkaiden euroopan maiden tyttöjä kosiskelevia HELVETIN TOIMIVIA italodisko-vedätyksiä. "let's go to canarias / let's go tonight"
jos siis jostain diggaan, niin silloin se on hyvää musaa. paska musa on vain yksinkertaisesti paskaa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Tämä kuuluisi kyllä "parasta ikinä"- osastoon (peukut samalla kmodigille edellisestä) mutta pannaam tänne kun liittyy kontekstiin. Vaatii alustuksen
Ae Tinuser, "The Tinuses". Tanskalainen kolmen veljeksen muodostama orkesteri, kaikkien sukunimi luonnollisesti "Tinus". Kun liikuttuneessa tilassa oleva mieheni palasi Tanskasta keikkareissulta joku vuosi sitten ja kertoi kuulemastaan orkesterin levystä, tiesin tämän olevan HYVÄÄ. Kun kuulin sitten myöhemmin matskua ensimmäistä kertaa nauroin niin että maskaranorot valuivat polviin asti.
Kyseisellä livelevyllä veljekset ovat äänityshetkellä jo iäkkäitä ja soittavat tukevassa maistissa tansseja jossain 70-luvun tanskalaisessa pikkukylässä. Pianisti kuulostaa skarpeimmalta, viulisti melko holtiton, mutta suurin sankarimme on toki pasunisti/rumpali joka vaihtaa sulavasti kesken kappaleen, jopa tahdin, instrumentista toiseen, ja myrkyttää ankarasti molemmilla soittimilla.
Seuraavassa kahden trekantin ja yhden poloneesin moniossa eli sikermässä tulee noin 3.30 kohdalla ehkä psykedeelisintä apukoulurumpalointia koskaan missään.
[URL=http://www.zshare.net/audio/6831599b9ebb8a/]tinuser.mp3 - 4.12MB[/URL]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
EI VITTU!
Nyt ois muuten oiva syy digitoida mun COUNTRY HITMIX -kassu, jonka ostin joskus saksalaiselta huoltoasemalta. Biisilista silleen just mahtavia kantrihelmiä, MUTTA suolana on se, että se on nimensä mukaisesti miksaus, eli biiseistä on jotkut minsan-parin klipit miksattuna tauottomaksi silleen, että taustalla soi näppärän viidessa sekassa duunatun midikompin puksutus. Kaikki biisit on vaan ladottu sen luupin päälle. Ehkä nerointa. Pitää digitoida kokonaan.
kmodigin pointeille toki
tää on tosi vaikeeta pukea sanoiksi silleen että asian vois ymmärtää, mutta esim. meitsin viime aikojen phil collins innostus lähti vaan siitä et päätin jotenkin et phil on tosi cool ja että se sen hittikokis on paras levy ikinä. onhan siellä taustalla toki nostalgiaa, ja loppupeleissä sillä on monia mahtavia biisejä, mutta en sitten tiedä riittääkö vaan että antaa musalle mahdollisuuden. eihän tuo parasta ikinä ole, mut tietyin osin aika lähelle mennään (sussudio). ja spraykaalit (moni varmaan nostais ne tän otsikon alle) on ihan oikeesti käsittämättömän kovia! pizza enricoakin diggailen, mut se ei taida ihan yhtä hyvää olla kuitenkaan loppupeleissä.
olisko kellään heinoa? hiukanko haluisin tän vinyylin:
meitsin viime aikojen phil collins innostus lähti vaan siitä et päätin jotenkin et phil on tosi cool
sama
jos sussudiosta kannattaa ehdottomasti hommata sen 12'' sinkkuversio, siinä on nimittäin 7-minuuttinen EXTENDED MIX joka pesee alkuperäisen mennen tullen
andreas vollenweider kohta ladattavissa tästä ketjusta...
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
andreas vollenweider: dancing with the lion
[quote:e73bfca939="Prakk"]
Kuka haluis tän (Hantan lisäksi)?[/quote:e73bfca939]
VARMASTI KAIKKI JOILLA EI VIELÄ OLE
[quote:0079871043="psykokarkki"][quote:0079871043="Prakk"]
Kuka haluis tän (Hantan lisäksi)?[/quote:0079871043]
VARMASTI KAIKKI JOILLA EI VIELÄ OLE [/quote:0079871043]
onks toi siis kokopitkä lp? mulla ei ole kuin bring me edelweiss-7".
juu tahtoo tahtoo! [läähättää]
[quote:34e506a151="silvawhale"][quote:34e506a151="psykokarkki"][quote:34e506a151="Prakk"]
Kuka haluis tän (Hantan lisäksi)?[/quote:34e506a151]
VARMASTI KAIKKI JOILLA EI VIELÄ OLE [/quote:34e506a151]
onks toi siis kokopitkä lp? mulla ei ole kuin bring me edelweiss-7".
juu tahtoo tahtoo! [läähättää][/quote:34e506a151]
On se!
SOSDO MASSA KOMOROSSA