You are not logged in.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tätä akkaako se J-B on paneskellut?!
http://www.myspace.com/lainagould
Tero saatana, s'olet gay!
NO NYT
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ja mä oon nähny sekä rambo ykkösen että kakkosen
Mutta et reagan-ajan amerikkaa hienosti kiteyttävää kolmosta??
Lainaanks sulle seuraavaks?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Taannoin kirjotin:
[quote:09ffa34f36]Katoin Rambo III:n. Pysty taas analysoimaan hiukan eri perspektiivistä, kun viimeksi katoin joskus vuosituhannen vaihteessa.
Ikiklassikko:
-Rambo, you wanna hear that prayer?
-Ok.
-Please God deliver us from the venom of the cobra, the teeth of the tiger, and the vengeance of the Afghans. You know what that means?
-That you guys don't take any shit?
Scud-ohjuksen kokoinen ja [/quote:09ffa34f36]
[quote:0e5d564f7d="ydinaukio"]ja mä oon nähny sekä rambo ykkösen että kakkosen
Lainaanks sulle seuraavaks? [/quote:0e5d564f7d]
kaverilla on noi kaikki, pitää ottaa mukaan kun seuraavan kerran lainaan
[quote:c60d1dbedd="janne m."][quote:c60d1dbedd="ydinaukio"]ja mä oon nähny sekä rambo ykkösen että kakkosen
Lainaanks sulle seuraavaks? [/quote:c60d1dbedd]
kaverilla on noi kaikki, pitää ottaa mukaan kun seuraavan kerran lainaan
[/quote:c60d1dbedd]
No nyt puhut asiaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:c1f97ee18e="PrivateJoy"]naapurini totoro.
tottoroo tottooro![/quote:c1f97ee18e]
Tää on ihana. En oikeen ymmärrä Henkien kätkemä-hehkutusta, onhan Totoro paljost kivempi. Kissojen valtakuntakaan ei ollu kovin kummonen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:13c5de6085="Pilke"][quote:13c5de6085="PrivateJoy"]naapurini totoro.
tottoroo tottooro![/quote:13c5de6085]
Tää on ihana. En oikeen ymmärrä Henkien kätkemä-hehkutusta, onhan Totoro paljost kivempi. Kissojen valtakuntakaan ei ollu kovin kummonen.
*[/quote:13c5de6085]
tjaa, kyllä Henkien Kätkemä oli paljon mahottomampi leffaelämys mulle, vaikka Totoro siis aivan varauksettoman ihana kans ja itse Totoro hahmona aivan käsittämätöntä parhautta. Kissojen valtakuntaan noita ei kyl saa niputtaa, eihän se ees oo Miyazakin leffa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tjaa, kyllä Henkien Kätkemä oli paljon mahottomampi leffaelämys mulle, vaikka Totoro siis aivan varauksettoman ihana kans ja itse Totoro hahmona aivan käsittämätöntä parhautta. Kissojen valtakuntaan noita ei kyl saa niputtaa, eihän se ees oo Miyazakin leffa
Oho, oon saanu sen käsityksen. Mulle Henkien kätkemä oli aika paljon inhottava, ei nyt ihan ahdistava kuitenkaan. Totorosta tykkäsin paljon enemmän, kun se oli lämpimämpi, mutta ei mitenkään köykänen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:9f6b68ff0f="Pope"]tjaa, kyllä Henkien Kätkemä oli paljon mahottomampi leffaelämys mulle, vaikka Totoro siis aivan varauksettoman ihana kans ja itse Totoro hahmona aivan käsittämätöntä parhautta. Kissojen valtakuntaan noita ei kyl saa niputtaa, eihän se ees oo Miyazakin leffa
Oho, oon saanu sen käsityksen. Mulle Henkien kätkemä oli aika paljon inhottava, ei nyt ihan ahdistava kuitenkaan. Totorosta tykkäsin paljon enemmän, kun se oli lämpimämpi, mutta ei mitenkään köykänen.
*[/quote:9f6b68ff0f]
Totta kyllä, Henkien kätkemässä oli paljon kuumottavia kohtia... ei siis ollenkaan sellanen 100% hyvänmielen-pätkä kuin Totoro.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sweet Sixteen :peuk::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
star wars: episode V: the empire strikes back
olihan tuokin ihan hauska
Sweet Sixteen :peuk::peuk:
se loppu on niin shokeeraava realismissaan, ei ollu mitään enkelikuoroa siellä itkemässä tai mitn. "nyt kävi näin? *hiljaisuus*"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:461148c837="hrmunoita"]Sweet Sixteen :peuk::peuk:
se loppu on niin shokeeraava realismissaan, ei ollu mitään enkelikuoroa siellä itkemässä tai mitn. "nyt kävi näin? *hiljaisuus*" [/quote:461148c837]
Jpp. Oli kyllä pakko hakea subit tohon. Yritin jotain 15min alusta, mut ei mitään järkeä. Too acidy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:60b034db25="HUIG"][quote:60b034db25="hrmunoita"]Sweet Sixteen :peuk::peuk:
se loppu on niin shokeeraava realismissaan, ei ollu mitään enkelikuoroa siellä itkemässä tai mitn. "nyt kävi näin? *hiljaisuus*" [/quote:60b034db25]
Jpp. Oli kyllä pakko hakea subit tohon. Yritin jotain 15min alusta, mut ei mitään järkeä. Too acidy.[/quote:60b034db25]
Joo
Alussa oli ihanaa mumellusta, mut loppua kohti helpotti kyllä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
irreversible
olihan se... aikamoinen
Chungking Express
Olihan tuo ihan pl. Ehkä vähän parempikin kuin pl.
[quote:d0a0d0ee3d="hrmunoita"]Chungking Express
Olihan tuo ihan pl. Ehkä vähän parempikin kuin pl.[/quote:d0a0d0ee3d]
Smaa ja smaa, tosin vähän sivusilmällä katoin osan.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:f74e3dcb04="risto_m"][quote:f74e3dcb04="hrmunoita"]Chungking Express
Olihan tuo ihan pl. Ehkä vähän parempikin kuin pl.[/quote:f74e3dcb04]
Smaa ja smaa, tosin vähän sivusilmällä katoin osan.[/quote:f74e3dcb04]
Smaa, Football Manageria rämpyttelin aina välillä.
viime yönä kun en pystynyt chilisyyhyn takia nukkumaan the Nines. oli yllättävän hyvä, vaikka ei nyt mikään mestariteos.
[quote:6ea5e18873="hrmunoita"][quote:6ea5e18873="risto_m"][quote:6ea5e18873="hrmunoita"]Chungking Express
Olihan tuo ihan pl. Ehkä vähän parempikin kuin pl.[/quote:6ea5e18873]
Smaa ja smaa, tosin vähän sivusilmällä katoin osan.[/quote:6ea5e18873]
Smaa, Football Manageria rämpyttelin aina välillä.[/quote:6ea5e18873]
Oletko ykkösnikkini?
[quote:027cf0cee8="Futre"][quote:027cf0cee8="hrmunoita"][quote:027cf0cee8="risto_m"][quote:027cf0cee8="hrmunoita"]Chungking Express
Olihan tuo ihan pl. Ehkä vähän parempikin kuin pl.[/quote:027cf0cee8]
Smaa ja smaa, tosin vähän sivusilmällä katoin osan.[/quote:027cf0cee8]
Smaa, Football Manageria rämpyttelin aina välillä.[/quote:027cf0cee8]
Oletko ykkösnikkini? [/quote:027cf0cee8]
joo pannanpa solidaarinen sivunvaihtospäm taas
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kävin kattomassa eilen Nolla käytöksessä. Se oli aika hyvä. Tosin noi aikaiset puhe-elokuvat on kaikki vähän sellasia, että olis toiminu paremmin kokonaan mykkänä.
Mä kävin kanssa zoomailemassa tuon tiistaina. Mukavan huumoripitoinen elokuva ja ihan ok.
À propos de Nicen musiikit olivat mainiot.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
joo pannanpa solidaarinen sivunvaihtospäm taas
Solidaariselle sivunvaihdolle