You are not logged in.
Eastern Promises.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:cd05520407="Pope"]HAN SHOT FIRST
voisin hankkia paidankin
[/quote:cd05520407]
http://www.flickr.com/photos/nifmus/786363445/
Predator
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Minä tunnustan
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Minä tunnustan
no tunnusta sit mitä katsoit eiq
naapurini totoro.
tottoroo tottooro!
Menetetty peli
Mercury Rising (1998) [HD DVD]
Erittäin keskinkertainen ja innoton pikku trilleri.
The Road Warrior (Mad Max 2) (1981) [Blu-ray]
Parasta Mad Max 2:ssa ovat toimintakohtaukset. Etenkin lopun takaa-ajo moottoritiellä oli aika jännä. Hieman köyhä juoni ja hahmot hieman laskevat tasoa.
Seabiscuit (2003) [HD DVD]
Täysin laskelmoitu ja kaavamainen tositapahtumiin perustuva leffa. Itse Seabiscuit-heppa oli mielenkiintoisin hahmo.
Monty Python's The Meaning of Life (1983) [HD DVD]
Osa sketseistä oli erittäin hauskoja, osa ei niinkään.
The Getaway (1972) [HD DVD]
Jotenkin hyvin tyhjä sisällöltään.
Blood Diamond (2006) [Blu-ray]
Tiukan alun jälkeen meno lässähti pahasti. "Veritimantit ovat pahoja"-viesti todella vasaroitiin katsojan päähän, ja hahmojen vaellus läpi viidakon vain jatkui ja jatkui ja jatkui.
The Deer Hunter (1978) [HD DVD]
Kaksi kertaa olen The Deer Hunterin nähnyt eikä kolmatta kertaa enää tule. Tylsä, ylipitkä ja teennäinen olivat kolme ensimmäistä mieleen tulevaa adjektiivia leffaa katsoessa. Tätä leffaa ei kyllä osattu leikata yhtään - esim. hääkohtaus kestää ikuisuuden, eikä senkään aikana päästä kunnolla tuntemaan hahmoja. Hahmot muutenkin ovat elokuvassa lähinnä epämiellyttäviä juntteja, jotka vain ryypiskelevät - ehkä suhteellisen todentuntuinen kuvaus, mutta siitä ei kovin kiehtovaa elokuvaa saada aikaiseksi. Vietnam-kohtaukset olisivat olleet parempia, jos ei olisi koko ajan vituttanut se, kuinka kauan kesti päästä niihin kohtauksiin. Muutenkin leffan aikana alkoi tehdä itsellä mieli pelata venäläistä rulettia...
Ghost in the Shell (1996) [DVD]
Menetteli, mutta ei vain ensimmäisen katselukerran jälkeen pahemmin iskenyt.
[quote:c434bb905a="skoskima"]Minä tunnustan
no tunnusta sit mitä katsoit eiq [/quote:c434bb905a]
Tunnustan että jäi eilen Casablanca kesken kun piti mennä nukkumaan. Lupaan katsoa pätkän loppuun heti kun kotiin pääsen.
[quote:9d3e80d9c9="Sidewalker"]The Deer Hunter (1978) [HD DVD]
Tylsä, ylipitkä ja teennäinen olivat kolme ensimmäistä mieleen tulevaa adjektiivia leffaa katsoessa.[/quote:9d3e80d9c9]
Loistava elokuva! Oon katsonut nyt varmaan 4 kertaa ja tulen katsomaan vielä monta kertaa lisempää.
[quote:e26d4df56b="Sidewalker"]The Road Warrior (Mad Max 2) (1981) [Blu-ray]
Parasta Mad Max 2:ssa ovat toimintakohtaukset. Etenkin lopun takaa-ajo moottoritiellä oli aika jännä. Hieman köyhä juoni ja hahmot hieman laskevat tasoa.[/quote:e26d4df56b]
Mutta se onkin Mad Max. MAD MAX! Ei sovi vaatia liikaa juonellista älykkyyttä
Tuo on tullut pikkunappulana nähtyä kymmeniä kertoja, ja jaksaa viihdyttää vieläkin.
[quote:e26d4df56b="Sidewalker"]The Getaway (1972) [HD DVD]
Jotenkin hyvin tyhjä sisällöltään.[/quote:e26d4df56b]
Parhauttapa. Tosa on ihan kaikki kohdallaan, oikein muotovalio 70-luvun rikosleffa.
Viikonloppuna kateltuja:
Tideland
-hurmaava, tykkäsin tosi paljon. Groteski mut sympaattinen.
Zodiac
-loppua kohti se kuristava intensiivisyys vähän hävisi, mutta siltikin parhaita näkemiäni uusia rikosleffoja vähään aikaan. En tiedä kestäiskö tää siltikään toista katselua kovinkaan heti.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:b84591509b="janne m."][quote:b84591509b="Sidewalker"]The Road Warrior (Mad Max 2) (1981) [Blu-ray]
Parasta Mad Max 2:ssa ovat toimintakohtaukset. Etenkin lopun takaa-ajo moottoritiellä oli aika jännä. Hieman köyhä juoni ja hahmot hieman laskevat tasoa.[/quote:b84591509b]
Mutta se onkin Mad Max. MAD MAX! Ei sovi vaatia liikaa juonellista älykkyyttä [/quote:b84591509b]
niin. tää on vähä niinku dissais russ meyerii että sen leffoissa on vaan tissejä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sovitus eli Atonement
Ihan hyvähän se oli, vaikkakin jotkut osiot vähän tökkivät (en ole lukenut kirjaa joten en voi sanoa mitään tuolta saralta). Ei kyl purrut minuun ihan samanlailla kun vieressä istuvaan vanhempaan rouvaan, joka jäi leffan jälkeen kädet kasvojensa edessä penkkiinsä itkemään kun ihmiset poistuivat salista...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:bd7bd28e8c="janne m."]Tideland
[/quote:bd7bd28e8c]
oliko börje vai kuka joka kehui myös? en kyllä ymmärrä, kun minustakin leffa oli ihan kauniin näköinen, siinä oli joitain ihan hauskoja juttuja, ja tyttö oli ihan hyvä näyttelijä, mutta loppujen lopuksi tarina oli vaan ihan vammanen..
Menetetty peli
[quote:45affdb170="PrivateJoy"][quote:45affdb170="janne m."]Tideland
[/quote:45affdb170]
oliko börje vai kuka joka kehui myös? en kyllä ymmärrä, kun minustakin leffa oli ihan kauniin näköinen, siinä oli joitain ihan hauskoja juttuja, ja tyttö oli ihan hyvä näyttelijä, mutta loppujen lopuksi tarina oli vaan ihan vammanen..[/quote:45affdb170]
Vammanen tarina jossa on vammanen poika?
Se nyt oli tommonen, aikuisten satu. Tai siis rajuja juttuja viattoman kapsen näkökulmasta kerrottuna, se siinä varmaan viehätti.
blade runner (director's cut)
ekaa kertaa katoin, olihan tuo hyvä. ois jännä nähä muutkin versiot
[quote:3494195f87="ydinaukio"]blade runner (director's cut)
ekaa kertaa katoin, olihan tuo hyvä. ois jännä nähä muutkin versiot[/quote:3494195f87]
Ootsä 11w?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:69a35887ec="börjeslandet"][quote:69a35887ec="ydinaukio"]blade runner (director's cut)
ekaa kertaa katoin, olihan tuo hyvä. ois jännä nähä muutkin versiot[/quote:69a35887ec]
Ootsä 11w?[/quote:69a35887ec]
[quote:97adae95e3="ydinaukio"][quote:97adae95e3="börjeslandet"][quote:97adae95e3="ydinaukio"]blade runner (director's cut)
ekaa kertaa katoin, olihan tuo hyvä. ois jännä nähä muutkin versiot[/quote:97adae95e3]
Ootsä 11w?[/quote:97adae95e3]
[/quote:97adae95e3]
No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
etkä sä ramboa!
[quote:3c5d1e4002="börjeslandet"]No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
etkä sä ramboa! [/quote:3c5d1e4002]
Mihin osoitteeseen voin lähettää dvd:n lainaan?
[quote:94f6d16c31="silvawhale"][quote:94f6d16c31="börjeslandet"]No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
etkä sä ramboa! [/quote:94f6d16c31]
Mihin osoitteeseen voin lähettää dvd:n lainaan?[/quote:94f6d16c31]
Lähetin privaa
[quote:12b4c332d1="janne m."][quote:12b4c332d1="silvawhale"][quote:12b4c332d1="börjeslandet"]No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
etkä sä ramboa! [/quote:12b4c332d1]
Mihin osoitteeseen voin lähettää dvd:n lainaan?[/quote:12b4c332d1]
Lähetin privaa [/quote:12b4c332d1]
[quote:74a2258117="börjeslandet"][quote:74a2258117="ydinaukio"][quote:74a2258117="börjeslandet"][quote:74a2258117="ydinaukio"]blade runner (director's cut)
ekaa kertaa katoin, olihan tuo hyvä. ois jännä nähä muutkin versiot[/quote:74a2258117]
Ootsä 11w?[/quote:74a2258117]
[/quote:74a2258117]
No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria... [/quote:74a2258117]
star wars näytti lapselliselta jo yläasteella, en koskaan jaksanu kattoo mitään niistä loppuun
luulin aikaisemmin että blade runner on joku ihan perus harrison ford-toimintapätkä, jotka ei oo koskaan mua kiinnostanu. sit kuulin et se perustuu siihen philp k. dickin kirjaan, ja on ridley scottin ohjaama. sit alko ihan kiinnostamaan
eli siinä sulle selitykset
ja mä oon nähny sekä rambo ykkösen että kakkosen
Sinuna oisin käyttänyt tätä hymiötä jossain välissä:
commando mulla on ihan omana
Mä oon nähny breikdäänssäävän hevosen. HUIG for the win
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:a80e468697="börjeslandet"][quote:a80e468697="janne m."][quote:a80e468697="silvawhale"][quote:a80e468697="börjeslandet"]No et oo nähnyt Star Warsia etkä Blade Runneria...
etkä sä ramboa! [/quote:a80e468697]
Mihin osoitteeseen voin lähettää dvd:n lainaan?[/quote:a80e468697]
Lähetin privaa [/quote:a80e468697]
[/quote:a80e468697]Täältä löytyy laina-vhässinä kaikki kolme
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS