You are not logged in.
Joulun Fast Show -maratonille giganttinen
Eri.
So NOT!
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Kashmir-dokkari ykköseltä nyt.
"A repo man's always intense"
mut tosta lumiukosta vielä... mix ihmeessä sen pitää aina mennä päällekkäin joulurauhan julistuksen kanssa? loppu jää aina näkemättä (vaikka tuttu tietty onkin).
onks muuten kellään nauhalla paavo heinosen lukemaa joulurauhaa? ei tää nykyinen kansliapäällikkö osaa sorauttaa ärrää samaan malliin eikä edes rapistella pergamenttiä kunnolla...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Näin jouluna lumiukon ekaa kertaa ikinä
Varikset komentavat
Näin jouluna lumiukon ekaa kertaa ikinä
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mythbusters Discovery Channelilta
Taitaa alkaa ihan lähiaikoina kolmoselta tai subiltakin.
"A repo man's always intense"
tänään kakkosella
22:05 Dokumenttiprojekti: Miksi me sodimme
varsin hyvä dokumenttipläjäys yhdysvaltojen sotateollisuudesta, joskin aika helvetin masentava. silti kannattaa katsoa jos ei ole aiemmin nähnyt
[quote:cbac31368d="kraakku"]Näin jouluna lumiukon ekaa kertaa ikinä
[/quote:cbac31368d]
Joo, olin vähän ihmeissäni kun kuulin sen biisin mikä tulee kun ne lentelee ympäriinsä. Tätä ennen olin luullut sitä naitvissin omaksi tekeleeksi.
Ihanasti lausuu tämä alkuperäinen esittäjä
Varikset komentavat
[quote:1c39802e8b="kraakku"]Joo, olin vähän ihmeissäni kun kuulin sen biisin mikä tulee kun ne lentelee ympäriinsä. Tätä ennen olin luullut sitä naitvissin omaksi tekeleeksi.
[/quote:1c39802e8b]
smaa
luulin eka että ton alkuperäisen laulaa nainen mut se onkin joku pikkupoika.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:0ed3a8f8b8="lintumies"][quote:0ed3a8f8b8="kraakku"]Joo, olin vähän ihmeissäni kun kuulin sen biisin mikä tulee kun ne lentelee ympäriinsä. Tätä ennen olin luullut sitä naitvissin omaksi tekeleeksi.
[/quote:0ed3a8f8b8]
smaa
luulin eka että ton alkuperäisen laulaa nainen mut se onkin joku pikkupoika.[/quote:0ed3a8f8b8]
Sama, ja sama. Pikkupoika? Juma, mikä ääni.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
...ei vaan manic street preachersista.
ei mitään ei vaan vaan eli
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mä luulin että ajattelit takaa SFAta...
Subittomia ilahduttanee tieto, että maikkari lähettää viimeisen kauden Fast Show -jaksoja uusintana ainakin parina seuraavana sunnuntai-iltapäivänä.
This must be what jail / I will scratch
Lost ja Deadwood alkaa pian tulemaan. Kuulemma parhussarjoja. Saa nähdä...
>:{/
Lost ja Deadwood alkaa pian tulemaan. Kuulemma parhussarjoja. Saa nähdä...
Joo, Deadwoodia olen jo jonkin aikaa innolla odottanut. Varsinkin miehitys herättää kiinnostusta. Carradine vaikuttaa hienolta valinnalta ja "Lovejoy" on kuulemma tosi hyvä, ilmeisesti vähän samoilla (mutta kovemmilla) linjoilla kuin Sexy Beastissä.
Tosin, tv-draama parhaimmillaankin jaksaa kiinnostaa minua korkeintaan muutaman jakson...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
deadwoodia on kehuttu ihan sikana, pitää yrittää muista katsoa.
17.1 näyttäisi alkavan. Pentele vaan kun on niin myöhäinen lähetysaika.
>:{/
Lostia olen ajatellut alkaa seurata kun siitä olen niin paljon positiivista kuullut. Jää kuulemma koukkuun pahasti!
Ainoat tv-sarjat, joita oikein innolla odotan joka viikko ovat Pulmuset (parhus toinen kausi menossa, kaikki katsoo!) ja Shield.
Nii kai tota Lostia voisi alkaa tuijottaa, tosin pitää pyytää nauhotuksia sillo kun on poissa. Vähän kyllä ärsyttää kun mainostavat ja hehkuttavat koko ajan nelosella sitä. Vois ihan vaan sen takia jättää katsomatta. Onneksi alkaa taas uusi Amazing Race!
Shieldissä oli äsken Radiohead.
Olin varma että tuo oli vitsi. Höh, missasin. Radioheadin tyypit pyysivät Shieldiä selvittämään kadonneiden kitarakamojensa arvoituksen jne?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ainoastaan yksi tyyppi, ja sekin sai vain säälittävät kymmenisen sekuntia ruutuaikaa.
lost ny ainaki on ihan persiistä...
kun nyt tässä olen vaan haukkunut kaikkia sarjoja, niin sanotaanpa nyt että Shameless on hyvä - tosi hyvä. pitäs näkyä suomessakin YLE/FST:llä...katsokaa, en tiedä koska tuo tulee ja millä nimellä, ja onko tästä mikään tuotantokausi siellä juuri menossa...
[quote:abfef13d55]TIEDOTE 12.1.2006
CONAN TULEE SUOMEEN HELMIKUUSSA!
Se on totta! Amerikkalainen talk show isäntä Conan OBrien saapuu Suomeen helmikuussa, vahvisti NBC tänään Subtv:lle. Vierailupäivät ovat 11.-14.2. Conan lentää Suomeen kahdeksan hengen työryhmän kanssa tarkoituksenaan kuvata täällä materiaalia ohjelmaansa.
Näin Conan lunastaa ohjelmassaan antamansa lupauksen, joka vapaasti käännettynä kuuluu: Me menemme Suomeen, en tiedä miten me sen teemme, mutta me lennämme sinne aivan varmast i.
Conanin matkaohjelmaa valmistellaan NBC:ssä parhaillaan, tiedotamme siitä lisää myöhemmin.
NBC:n huippusuosittu talk show Late Night with Conan OBrien on kuulunut Subtv:n ohjelmistoon kanavan perustamisesta lähtien. Ohjelmaa esitetään joka arki-ilta n. 23.00, uusinnat seuraavana iltapäivänä klo 16.15.
Miksi Suomeen?
Subtv lähetti Conanille virallisen kutsun saapua Suomeen jo vuosi sitten tammikuussa. Conan ei silloin päässyt tulemaan, mutta ajatus jäi viriämään ja viime syksyn Tarja Halos kohu pisti matkasuunnitelmaan uuden vaihteen päälle.
Conanin ja suomalaiskatsojien suhde on kehittynyt viime syksynä alkaneen Tarja Halos kohun myötä varsinaiseksi villitykseksi. Halos-kohun myötä Conan alkoi saada valtavasti postia ja vierailukutsuja Suomesta. Conanhan ilmoitti syksyllä ohjelmassaan näyttävänsä aivan Suomen presidentiltä Tarja Haloselta. Koska Conanista on mukavaa näyttää Suomen presidentiltä, hän päätti tukea Tarjan uudelleenvalintaa omilla vaalimainoksillaan. Halos-vitsit ovat jatkuneet showssa viime syksystä aivan näihin päiviin asti. Conan on myös moneen kertaan ihmetellyt, miksi hänen ohjelmansa yleisössä istuu niin paljon suomalaisia.
Ensimmäinen kohina ohjelman ympärillä alkoi keväällä 2004, jolloin Conan starttasi Conan OBrien Hates My Homeland osion. Ideana oli, että Conan halusi saada selville missä maissa ohjelmaa katsotaan. Conan päätti selvittää asian loukkaamalla eri maita. Jos loukatusta maasta saapui kortteja, se oli todiste ohjelman katsomisesta. Suomesta saapui ensimmäinen kortti jo ennen kuin Conan oli edes ehtinyt loukata maatamme. Conan esitteli kortin ohjelmassaan pilkaten Suomea Maamme-laulun tahdissa. Sen jälkeen suomalaiset hukuttivat Conanin kortteihin
Ps. Suomen Turku esillä Conanissa USA:ssa eilen!
Turkulaisten Conan-fanien lähettämä biletysvideo esitettiin Conan-showssa USA:ssa eilen illalla (ke 11.1.). Conanin mielestä video oli suunnilleen pelottavinta mitä hän on koskaan nähnyt. Conanin Turku-jakso esitetään Subtv:ssä ma 16.1. klo 23.00. [/quote:abfef13d55]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
taidan käydä moikkaamassa conanii sitte!
Tulipa muuten Conanista mieleen: mihin on jäänyt Pierre Bernard ? Onko sketsin tekeminen lopetettu vai enkö ole vaan sattunut katsomaan koskaan kun on viime aikoina tullut?