You are not logged in.
Taidan korkata Freaks & Geeks -boksin
Saanko lainaan ku oot kattonu?
[quote:95fb64a3f7="noiseidea"][quote:95fb64a3f7="Pope"][quote:95fb64a3f7="hrmunoita"][quote:95fb64a3f7="leposi"]Riget tuli katsottua vihdoinkin kokonaan. Olihan se aika parhuutta
Vika jakso tosin oli vähän ankee. Ainakin se loppu oli tyhmä.[/quote:95fb64a3f7]
Smaa, smaa, täysin smaa.
Mut noin muuten sarjalle kyllä :peuk:[/quote:95fb64a3f7]
Parhautta on Riget. Mut eikxe jääny Lasselta kesken, sen piti jatkaa sarjaa "joskus" mut sit se Helmerin esittäjä kuolla kupsahti?[/quote:95fb64a3f7]
Jes, piti tulla Riget III, joka olisi kai ollut leffa, mutta Ernst-Hugo Järegård otti ja kuali.[/quote:95fb64a3f7]
Kommenttiraidasta selviää, että sen sarjan näyttelijöistä ihan sairaan moni, ainakin 5-6 tyyppiä kuoli kuvauksen jälkeen. SPOOKY!
Ernst-Hugolle vois nostaa maljan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:64b3334531="Moronica"][quote:64b3334531="noiseidea"][quote:64b3334531="Pope"][quote:64b3334531="hrmunoita"][quote:64b3334531="leposi"]Riget tuli katsottua vihdoinkin kokonaan. Olihan se aika parhuutta
Vika jakso tosin oli vähän ankee. Ainakin se loppu oli tyhmä.[/quote:64b3334531]
Smaa, smaa, täysin smaa.
Mut noin muuten sarjalle kyllä :peuk:[/quote:64b3334531]
Parhautta on Riget. Mut eikxe jääny Lasselta kesken, sen piti jatkaa sarjaa "joskus" mut sit se Helmerin esittäjä kuolla kupsahti?[/quote:64b3334531]
Jes, piti tulla Riget III, joka olisi kai ollut leffa, mutta Ernst-Hugo Järegård otti ja kuali.[/quote:64b3334531]
Kommenttiraidasta selviää, että sen sarjan näyttelijöistä ihan sairaan moni, ainakin 5-6 tyyppiä kuoli kuvauksen jälkeen. SPOOKY!
Ernst-Hugolle vois nostaa maljan.[/quote:64b3334531]
I love you and dream about the Führer
[quote:3a9bbed58d="turkele"][quote:3a9bbed58d="Moronica"][quote:3a9bbed58d="noiseidea"][quote:3a9bbed58d="Pope"][quote:3a9bbed58d="hrmunoita"][quote:3a9bbed58d="leposi"]Riget tuli katsottua vihdoinkin kokonaan. Olihan se aika parhuutta
Vika jakso tosin oli vähän ankee. Ainakin se loppu oli tyhmä.[/quote:3a9bbed58d]
Smaa, smaa, täysin smaa.
Mut noin muuten sarjalle kyllä :peuk:[/quote:3a9bbed58d]
Parhautta on Riget. Mut eikxe jääny Lasselta kesken, sen piti jatkaa sarjaa "joskus" mut sit se Helmerin esittäjä kuolla kupsahti?[/quote:3a9bbed58d]
Jes, piti tulla Riget III, joka olisi kai ollut leffa, mutta Ernst-Hugo Järegård otti ja kuali.[/quote:3a9bbed58d]
Ernst-Hugolle vois nostaa maljan.[/quote:3a9bbed58d]
[/quote:3a9bbed58d]
:pint:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Conan O'Brien on kyllä nyt ollut elementissään kun käsikirjoittajat ovat lakossa. Jokaisen noista jaksoista olen katsonut ja yllättävän hyvää päättömyyttä sisältävät. Eilinen zip-linea pitkin liukuminen yhdessä bad-german-discon kanssa ovat olleet parasta antia tähän mennessä, toki paljon huonoa huonoa komiikkaakin on sisältynyt ohjelmiin huomattavasti entistä enemmän. Eilisessä ohjelmassa mainittiin sivusto http://www.latenightunderground.com jonka olemassaolosta ei ollut hajuakaan ja niinpä tässä aamusta on saanut tuosta viihdykettä mukavasti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mulla on ikävä Avaraa luontoa. Vain sen vuoksi olisi kiva olla telkkari.
Mulla on ikävä Avaraa luontoa. Vain sen vuoksi olisi kiva olla telkkari.
Mä oon pokannut yhden naisen imitoimalla eläimiä Avara luonto -lähetyksen päälle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:94838dfe1d="leposi"]Mulla on ikävä Avaraa luontoa. Vain sen vuoksi olisi kiva olla telkkari.
Mä oon pokannut yhden naisen imitoimalla eläimiä Avara luonto -lähetyksen päälle.[/quote:94838dfe1d]
[quote:934619ed85="leposi"]Mulla on ikävä Avaraa luontoa. Vain sen vuoksi olisi kiva olla telkkari.
Mä oon pokannut yhden naisen imitoimalla eläimiä Avara luonto -lähetyksen päälle.[/quote:934619ed85]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:c5fcec98f6="noiseidea"][quote:c5fcec98f6="leposi"]Mulla on ikävä Avaraa luontoa. Vain sen vuoksi olisi kiva olla telkkari.
Mä oon pokannut yhden naisen imitoimalla eläimiä Avara luonto -lähetyksen päälle.[/quote:c5fcec98f6]
[/quote:c5fcec98f6]
eläimellisyys puree
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ygöseltä tulis tänään Ted & Sylvia. Aihe kiinnostaisi mutta epäilyttää, osaavatko päärooleissa häärivät James Bond ja Rva Chris Martin.
Sent from my iPhone 16
[quote:77d0417ef0="Tomsk"]Ygöseltä tulis tänään Ted & Sylvia. Aihe kiinnostaisi mutta epäilyttää, osaavatko päärooleissa häärivät James Bond ja Rva Chris Martin.
En tiiä mut aattelin kattoo silti. Aihe kun kuitenkin kiinnostaa.[/quote:77d0417ef0]
On siinä yritystä, mutta jotenkin koko ajan jäytää sellainen olisi-tämän-voinut-paremminkin-tehdä tunne.
Ehkä minisarja olisi ollut leffaa toimivampi ratkaisu.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Fattis tarttuu mikkiin yhdeksältä. Pakko katsoa.
"A repo man's always intense"
tv7:lta tulee nyt jee4juu
Conan O'Brien on kyllä nyt ollut elementissään kun käsikirjoittajat ovat lakossa. Jokaisen noista jaksoista olen katsonut ja yllättävän hyvää päättömyyttä sisältävät. Eilinen zip-linea pitkin liukuminen yhdessä bad-german-discon kanssa ovat olleet parasta antia tähän mennessä, toki paljon huonoa huonoa komiikkaakin on sisältynyt ohjelmiin huomattavasti entistä enemmän. Eilisessä ohjelmassa mainittiin sivusto http://www.latenightunderground.com jonka olemassaolosta ei ollut hajuakaan ja niinpä tässä aamusta on saanut tuosta viihdykettä mukavasti.
jpp sama! Olin tippua rahilta, kun pitkästä aikaa viritin Cönänin taajuudelle viime viikolla. Koko konsepti Jolon Vangit- partoineen je Bad German Discoineen kyllä repsyytti aika huolella
Fattis tarttuu mikkiin yhdeksältä. Pakko katsoa.
tuli kyllä täysin puskista nähdä kuningas-lehtinen tarttuneena mikkiin
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:6f8c71f5fc="aqzu"]Conan O'Brien on kyllä nyt ollut elementissään kun käsikirjoittajat ovat lakossa. Jokaisen noista jaksoista olen katsonut ja yllättävän hyvää päättömyyttä sisältävät. Eilinen zip-linea pitkin liukuminen yhdessä bad-german-discon kanssa ovat olleet parasta antia tähän mennessä, toki paljon huonoa huonoa komiikkaakin on sisältynyt ohjelmiin huomattavasti entistä enemmän. Eilisessä ohjelmassa mainittiin sivusto http://www.latenightunderground.com jonka olemassaolosta ei ollut hajuakaan ja niinpä tässä aamusta on saanut tuosta viihdykettä mukavasti.
jpp sama! Olin tippua rahilta, kun pitkästä aikaa viritin Cönänin taajuudelle viime viikolla. Koko konsepti Jolon Vangit- partoineen je Bad German Discoineen kyllä repsyytti aika huolella [/quote:6f8c71f5fc]
Jpp onhan nää uudet jaksot ollut virkistäviä ja yllätyksiä täynnä. Conan on selkeästi päässyt paljon enemmän itse hassuttelemaan ku mitään valmiiksi kirjoitettuja sketsejä ei ole. Paras oli ehkä se kun Conan yllätti studioilla pyörivän turistiporukan ja rupes haukkumaan sitä opasta
[quote:9a2e6d3ccd="shanks"][quote:9a2e6d3ccd="Tomsk"]Ygöseltä tulis tänään Ted & Sylvia. Aihe kiinnostaisi mutta epäilyttää, osaavatko päärooleissa häärivät James Bond ja Rva Chris Martin.
En tiiä mut aattelin kattoo silti. Aihe kun kuitenkin kiinnostaa.[/quote:9a2e6d3ccd]
On siinä yritystä, mutta jotenkin koko ajan jäytää sellainen olisi-tämän-voinut-paremminkin-tehdä tunne.
Ehkä minisarja olisi ollut leffaa toimivampi ratkaisu.[/quote:9a2e6d3ccd]En kattonu, ku kommentit oli nuivia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:6f6c842e99="tigrushka"][quote:6f6c842e99="shanks"][quote:6f6c842e99="Tomsk"]Ygöseltä tulis tänään Ted & Sylvia. Aihe kiinnostaisi mutta epäilyttää, osaavatko päärooleissa häärivät James Bond ja Rva Chris Martin.
En tiiä mut aattelin kattoo silti. Aihe kun kuitenkin kiinnostaa.[/quote:6f6c842e99]
Ehkä minisarja olisi ollut leffaa toimivampi ratkaisu.[/quote:6f6c842e99]En kattonu, ku kommentit oli nuivia.[/quote:6f6c842e99]Siis kommentit jossain muualla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Muistakaas kohta se Galapagos-dokkari. Foppa, elämässä pitää olla muutaki ku runkkua, eiku siis Fleetwood Maciä
...esim. nahkaa.
Muistakaas kohta se Galapagos-dokkari. Foppa, elämässä pitää olla muutaki ku runkkua, eiku siis Fleetwood Maciä
Kyllähän ny Fleetwood Mäkkiä pitää olla!
Ajastin just kaikki Galapagos-jaksot menemään tietskarikoneen uumeniin...
Tero saatana, s'olet gay!
Fitzin viime jakso oli jo aika huono. Tai no ei nyt huono, muttei kauheen loisteliaskaan. Jotenkin liian kaavamainen.
Arska telkkarissa
terska pokkereissa eiq mitäs