You are not logged in.
+ kohta eli nyt!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:30fe7583c6="HUIG"]+ kohta eli nyt![/quote:30fe7583c6]
TELL ME EVERYTHING
SMAA
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:6b9ec78eac="mitten"][quote:6b9ec78eac="HUIG"]+ kohta eli nyt![/quote:6b9ec78eac]
TELL ME EVERYTHING[/quote:6b9ec78eac]
SMAA
Apuu-va, en taida osata kertoa paljoo! Distortion on levyn nimen lisäksi teema, vähän outoo saundii mut hypätään nyt silti. Kakkospiisi on ehkä parasta...I hate California girls
Sit tuntuu lörpähtävän ja pää nousee vaan välillä. Toivottavasti kiima levyn suhteen jaksaa vielä nousta, pitää ainaki yrittää.
[quote:1128068314="tigrushka"][quote:1128068314="mitten"][quote:1128068314="HUIG"]+ kohta eli nyt![/quote:1128068314]
TELL ME EVERYTHING[/quote:1128068314]
SMAA[/quote:1128068314]
Apuu-va, en taida osata kertoa paljoo! Distortion on levyn nimen lisäksi teema, vähän outoo saundii mut hypätään nyt silti. Kakkospiisi on ehkä parasta...I hate California girlsSit tuntuu lörpähtävän ja pää nousee vaan välillä. Toivottavasti kiima levyn suhteen jaksaa vielä nousta, pitää ainaki yrittää.
Sama kuin i:n kanssa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
aika lailla juu...
Eihän "se" nyt kauhean paskalta kuulostanut. Holiday-levyn tunnelmissa jollain tapaa, mikä on tietenkin hyvä asia. Claudia Gonsonin vokaaliosuuksista myös plussaa. Vähän laimea maku jäi silti ensikuulemalta, mutta luultavasti opin tykkäämään myös tästäkin levystä. Ainakin Distortion on rutkasti parempi kuin i.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
http://music.guardian.co.uk/reviews/sto … 80,00.html
Laatulehti antoi vain kaksi tähteä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
heh, näillä olis parikin keikkaa nykissä kun oon siel ens kuussa, mut kaikki jo loppuunmyyty. lämmittelenkin sitten itseäni vanhojen keikkojen muistoilla.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:4d09d9b169="ginipoika"]http://music.guardian.co.uk/reviews/sto … 80,00.html
Laatulehti antoi vain kaksi tähteä. [/quote:4d09d9b169]
Tänään Hesarissa kehuttiin. Psychocandy-konsepti kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta.
Tänään Hesarissa kehuttiin. Psychocandy-konsepti kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta.
jpp, muakin kiinnostaa jo vähän alusta
pitäis kaivaa 69 love songs taas esiin.
[quote:e3dda1ed61="Feggy"][quote:e3dda1ed61="ginipoika"]http://music.guardian.co.uk/reviews/sto … 80,00.html
Laatulehti antoi vain kaksi tähteä. [/quote:e3dda1ed61]
Tänään Hesarissa kehuttiin. Psychocandy-konsepti kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta.[/quote:e3dda1ed61]
Minusta tuo Psychocandy-konsepti kuulostaa lähinnä pelottavalta. Mutta voihan se toki toimiakin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:d3bb664924="Alxity"][quote:d3bb664924="Feggy"][quote:d3bb664924="ginipoika"]http://music.guardian.co.uk/reviews/sto … 80,00.html
Laatulehti antoi vain kaksi tähteä. [/quote:d3bb664924]
Tänään Hesarissa kehuttiin. Psychocandy-konsepti kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta.[/quote:d3bb664924]
Minusta tuo Psychocandy-konsepti kuulostaa lähinnä pelottavalta. Mutta voihan se toki toimiakin.[/quote:d3bb664924]
No ku et vaan osaa
Voisi kait ostaa tuon uusimman, onko se jo myynnissä?
[quote:ead8243db1="stratum"]No ku et vaan osaa
Voisi kait ostaa tuon uusimman, onko se jo myynnissä?[/quote:ead8243db1]
Ehkä sitä remasteria voisi joskus kokeilla jos nyt alkuperäisestä psykokarkista vielä puhutaan...
Kokeilen kuunnella taas pitkästä aikaa tuon Three-Wayn, jonka sai netistä ja se ainakin toimi.
<@DBGene> senkin karkki
Neljän kuuntelun jälkeen voi sanoa, että Distortion on oikein hyvä levy. Ei mikään Wayward Bus tai Holiday, mutta parempi kuin i tai The Charm of the Highway Strip. Tykkään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Neljän kuuntelun jälkeen voi sanoa, että Distortion on oikein hyvä levy. Ei mikään Wayward Bus tai Holiday, mutta parempi kuin i tai The Charm of the Highway Strip. Tykkään.
Ihan hyvältä ne kolme ekaa biisiä minustakin kuulostivat, mitkä ehdin kuunnella. Taitaa mennä hankintaan.
<@DBGene> senkin karkki
Silti: No synths.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:4abb1f4287="stratum"]
Olen jollain lailla ruvennut tykkäämään kannestakin.[/quote:4abb1f4287]
Samoin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kannattaako ostaa täyshintaisena?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kannattaako ostaa täyshintaisena?
Paha mennä vielä sanomaan. EI tässä mitään yletöntä kiimaa ole noussut mutta ei niin ole käynyt minkään muunkaan mF-levyn kanssa näin vähän kuuntelun (ehkä kolme kertaa) jälkeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tämä uusin levy on aivan erinomainen. Aluksi pieni pettymys, mutta nyt kuulostaa suorastaan Holidayn tasoiselta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c423f94fe2]** TMF SUMMER EUROPEAN TOUR
The Magnetic Fields, back from nearly a four-year hiatus from touring, are traveling once again to Europe. They are pleased to announce that they are preparing a short string of European dates kicking off this June. Confirmed markets so far include Spain, England, Sweden, and Portugal, with more to come shortly. Regular updates -- including information on additional tour stops -- will be posted to houseoftomorrow.com. For the latest scheduling and ticketing information please check the site's calendar page:
http://houseoftomorrow.com/calendar/
[/quote:c423f94fe2]
[quote:c423f94fe2]** UPCOMING VINYL RELEASES
The Magnetic Fields are readying the re-release of their catalog on full-length 12" vinyl albums. Merge Records will start the run with "The Charm of the Highway Strip," out on May 6 in the US. Nonesuch Records will follow this summer with a pressing of "Distortion," the band's January 2008 release. This fall, Merge Records will release the vinyl edition of "Get Lost."[/quote:c423f94fe2]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta?
"A repo man's always intense"
Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta?
*nostaa käden*
Voi sitä sadepäiviä paskemminkin viettää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ei oo sellasta cd-karusellia, pakko nousta välillä vaihtamaan levyä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox