You are not logged in.
[quote:eb74c415e2="silvawhale"][quote:eb74c415e2="psykokarkki"][quote:eb74c415e2="silvawhale"][quote:eb74c415e2="ydinaukio"][quote:eb74c415e2="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:eb74c415e2]
tää kiinnostais! [/quote:eb74c415e2]
[/quote:eb74c415e2]
vois kiinnostaa toki muakin [/quote:eb74c415e2]
taidan alkaa "hommiin"... [/quote:eb74c415e2]
Miulle kans kopsu tästä!
Ite voisin väsätä miksin 70-luvun kantri- ja pehmoroklevyjen funk-biiseistä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Osaan futua, indierokkia, suomiräppiä ja uutta elektronista musiikkia hyvin. Electro-technoa, dubstepiä ja varhaisia elektronisen musiikin mestareita varmaankin mixin verran. Toivottavasti ei tullut nyt liioiteltua...
Mua vois kiinnostaa... no ulkomaiset psykefolkkarit á la Devendra. Sit kaikenlainen uusi elektronisempi musa, tyyliin Black Devil Disco Club, joka on pitäny tsekata jo vaikka kuinka kauan.. Saa olla vaikka ällötrendikästäkin, kunhan ei vaan mitään indiepopahtavaa.
Joo ja kaikenlainen tekno, minimal tms., Detroitista eteenpäin, kun ei noi myöhemmät oo ihan vielä tarpeeksi hallussa. Edit: ei siis kuitenkaan house, gabber tai muu vaan TEKNO
Olikohan nää nyt liian epämääräisesti määriteltyjä...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Edit: ei siis kuitenkaan house, gabber tai muu vaan TEKNO
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jollekin unohdetulle vanhalle psykerokille ja uudemmalle vastaavalle vois vetää sellasen bäck to bäck-sessio-kokoelman, konejuttujakin periaatteessa mutta ehkä jätän ne muille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:4cb6086bef="silvawhale"][quote:4cb6086bef="psykokarkki"][quote:4cb6086bef="silvawhale"][quote:4cb6086bef="ydinaukio"][quote:4cb6086bef="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:4cb6086bef]
tää kiinnostais! [/quote:4cb6086bef]
[/quote:4cb6086bef]
vois kiinnostaa toki muakin [/quote:4cb6086bef]
taidan alkaa "hommiin"... [/quote:4cb6086bef]
Stefan - panhuilun mestari!
Menetetty peli
[quote:3ec8f28a6d="PrivateJoy"][quote:3ec8f28a6d="silvawhale"][quote:3ec8f28a6d="psykokarkki"][quote:3ec8f28a6d="silvawhale"][quote:3ec8f28a6d="ydinaukio"][quote:3ec8f28a6d="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:3ec8f28a6d]
tää kiinnostais! [/quote:3ec8f28a6d]
[/quote:3ec8f28a6d]
vois kiinnostaa toki muakin [/quote:3ec8f28a6d]
taidan alkaa "hommiin"... [/quote:3ec8f28a6d]
Stefan - panhuilun mestari![/quote:3ec8f28a6d] Voeeee, tuo on mun opiskelututtu
Ei taida olla erityisosaamista mutta voinhammä jotenkin mukana olla jos tarvitaan.
sma
This must be what jail / I will scratch
Luin toki
[quote:71b44cd87e="PrivateJoy"]
Stefan - pahuuden mestari![/quote:71b44cd87e]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En taida osata minäkään mitään erikoisesti, paitsi ehkä jotain livehomoiluja.
Halajaisin jotain vanhaa japanimixiä jos joku osaa. Sanotaanko 60-80-luvuilta, genrellä ei väliä, mitä usempaa sen parempi.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Luulin kyl pitkään, et nää mixtapet ois ollu kassuja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tästä lähtien minäkin voin tehdä kassuja Ne on niitä oikeita tietty.
Kassut olis kyllä reilusti parempia. CDmixit pelaa vähän tylsä peli.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jos mä teen jonkun niin se on kyl kassu
ei pelaa kassuvehkeitä
paitsi jos ensin polttaa cd:lle ja sit polttaa kämppiksen stereoilla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minä voin tarjota palveluksiani esimerkiksi seuraavanlaisten aihioiden tiimoilta:
- outsider/novelty/hämäryys-osasto
- 90-lukulainen indierock
- yleisesti noise/särökitararokki
- Hybris-kama: neurosis-johdannaismusiikki, sludge, sekametelicore etc.
- best of suomirock
Mä ottaisin mielellään vastaan esim.
- jos joku osaisi duunata hyvän läpileikkauksen ns. japcore-genrestä
- näitä uusia post-skwee-dub-späm-genrejä esittelevän kokoelman
- pintaa syvemmältä raapaisevan downtempo/triphop/marginaaliräp-kokoelman (eli hieman vähemmän tunnettuja nimiä).
- best of 80-luvun räkäinen thrash/crossover/varhaisdeath (Sodom, brassirässi jne.)
- levyllisen rahisevaa varhaisbluesia ja folkkia
Formaatti: CD.
Sent from my iPhone 16
- näitä uusia post-skwee-dub-späm-genrejä esittelevän kokoelman
Skweetä nyt on niin vähän tullut vielä, että parhaiten saat tuntumaa hankkimalla jonkun harmönian kokoelman (niitä kun on jopa kaksi!) tai jonkun vastaavan flogsta danshallilta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Haluisko joku tehdä mulle 60-70-lukujen rokkimixtapen? Ei mitään New York Dollssii, mutta jotain Zombiesin tyylistä shittii. Ei tyttöbändejä eikä surffimusaa sinänsä, koska ne on jotenkin "hallussa". Psykepoppia, mutta ei sellasta liian happoista kamaa. (eiks left blanke oo jotain tällästä? se on ehkä ainoa tuttu bändi tästä lokerosta.) En osaa selittää. Ja sitten kiinnostaa kaikki noi The Bandit ja Byrdsit... mitä kaikkee niitä on. Mä en tunne yhtään ees näitä perusjuttuja, paitti Yardbirdsit jne.
Osaisko joku tehdä? Nimittäin tämä Odessey and Oracle kolisee niin miljoonaa!!
[quote:c18f8a9430="Tomsk"]- näitä uusia post-skwee-dub-späm-genrejä esittelevän kokoelman
Skweetä nyt on niin vähän tullut vielä, että parhaiten saat tuntumaa hankkimalla jonkun harmönian kokoelman (niitä kun on jopa kaksi!) tai jonkun vastaavan flogsta danshallilta.[/quote:c18f8a9430]
Ei yksin skweee...
Sent from my iPhone 16
Ni tehkää joku mulle kattava mixi Italosta ja Silva vois tehdä jonku Dubmixin meikälle. Kiitos! :peuk:
Ulvikselle voisin pistää tilauksen mixtapesta suomalaisen huumorimusiikin klassikoita.
tänne kans!
Eikös Ulvis vihaa huumorimusiikkia..
[quote:8aaeca867b="leposi"]Haluisko joku tehdä mulle 60-70-lukujen rokkimixtapen? Ei mitään New York Dollssii, mutta jotain Zombiesin tyylistä shittii. Ei tyttöbändejä eikä surffimusaa sinänsä, koska ne on jotenkin "hallussa". Psykepoppia, mutta ei sellasta liian happoista kamaa. (eiks left blanke oo jotain tällästä? se on ehkä ainoa tuttu bändi tästä lokerosta.) En osaa selittää. Ja sitten kiinnostaa kaikki noi The Bandit ja Byrdsit... mitä kaikkee niitä on. Mä en tunne yhtään ees näitä perusjuttuja, paitti Yardbirdsit jne.
Osaisko joku tehdä? Nimittäin tämä Odessey and Oracle kolisee niin miljoonaa!![/quote:8aaeca867b]
Mulla on pari kaveria, jotka vois ehkä tehdä. Niille täytyy tosin mainita erikseen New York Dollsin poisjättämisestä.;) Haluutko tietoja?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eikös Ulvis vihaa huumorimusiikkia..
sitä suuremmalla syyllä!
[quote:95525c8613="Moronica"][quote:95525c8613="leposi"]Haluisko joku tehdä mulle 60-70-lukujen rokkimixtapen? Ei mitään New York Dollssii, mutta jotain Zombiesin tyylistä shittii. Ei tyttöbändejä eikä surffimusaa sinänsä, koska ne on jotenkin "hallussa". Psykepoppia, mutta ei sellasta liian happoista kamaa. (eiks left blanke oo jotain tällästä? se on ehkä ainoa tuttu bändi tästä lokerosta.) En osaa selittää. Ja sitten kiinnostaa kaikki noi The Bandit ja Byrdsit... mitä kaikkee niitä on. Mä en tunne yhtään ees näitä perusjuttuja, paitti Yardbirdsit jne.
Osaisko joku tehdä? Nimittäin tämä Odessey and Oracle kolisee niin miljoonaa!![/quote:95525c8613]
Mulla on pari kaveria, jotka vois ehkä tehdä. Niille täytyy tosin mainita erikseen New York Dollsin poisjättämisestä.;) Haluutko tietoja?[/quote:95525c8613]
Eiku, ei tartte jättää New York Dollsseja pois, mutta lähinnä vois olla menemättä sinne punkimmalle puolelle, mutta kyllähän sielläkin saa liikkua. Ei saa rajata liikaa, mutta 60-70 lukujen musat nyt ylipäätänsä kiinnostaa tällä hetkellä. Rokki ja poppi.
Vähän olis kiva Voin sitten tehdä takas kans jotain. Koitan kohta, että toimiiko toi mun kasettisoitin, joten formaatilla tuskin on sitten väliä.
http://mixoftheweek.com/mixes/motw267.html
Mixoftheweekissä on muuten mielenkiintoista kamaa tarjolla muutenkin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:eac200d21a="sheino"]http://mixoftheweek.com/mixes/motw267.html
Mixoftheweekissä on muuten mielenkiintoista kamaa tarjolla muutenkin..[/quote:eac200d21a]
ei yhtään 267 lattajjaa juttua mukana
tosin puolet biiseistä mulla sentään on levyllä
[quote:ffead5a88e="psykokarkki"][quote:ffead5a88e="sheino"]http://mixoftheweek.com/mixes/motw267.html
Mixoftheweekissä on muuten mielenkiintoista kamaa tarjolla muutenkin..[/quote:ffead5a88e]
ei yhtään 267 lattajjaa juttua mukana
tosin puolet biiseistä mulla sentään on levyllä [/quote:ffead5a88e]
Mut tällä mixtapella näköjään on..
http://mixoftheweek.com/mixes/motw258.html
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.