You are not logged in.
Zapmanilla on melkein samanlainen Rowley Birkin -avatar kuin mulla joskus puolisen vuotta sitten, melko hämäävää...
niin on. Joulun innoittamana Itäpuun tuohon vaihdoin.
taas:
Maxïmo Park - A Certain Trigger
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Madlib - Mystic Bounce
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Onko tuo Maxïmo Park nyt joku trendijuttu tai muka hyvä? Leena soitti joskus muutama viikko sitten ohjelmassaan ja oli minusta aika diibadaabaa.
Jep. Perus diibadaabaa, muttei kuitenkaan ihan huonoimmasta päästä. Pistää välillä ihan jalan väpättämään. Tosin näitä bändejä on nykyisin maailma pullollaan.
Shellac - Dog and Pony Show
Biisi hyvä, laulaja kuulostaa pissikseltä.
LCD Soundsystem - s/t
Ei tää LSD oikeen maistu. Ehkä olen vielä liian kokematon käyttäjä. Täytyy testata lisää...
M.I.A. - Arular
Skit
Four Tet - Cload (Pole remix)
[quote:b805366733="ZapMan"]LCD Soundsystem - s/t
Ei tää LSD oikeen maistu. Ehkä olen vielä liian kokematon käyttäjä. Täytyy testata lisää...[/quote:b805366733]
ois ollu kympillä Anttilassa, mutta tyydyin ostamaan Beckin Gueron, koska se on mulle paljon paljon tutumpi artisti.
Mut nyt soitossa ekaa kertaa Lou Reedin kehuttu Berlin.. mainiolta vaikuttaa.
Jack Rose - White Mule II
Johnfaheymäistä vääntöä, muttei liikaa imitoiden. Hyvää.
mountain goatsia
äsken lauloivat "your hair has a more complicated histor than the america's south"
repsäsin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b02ae75d54="stratum"]Onko tuo Maxïmo Park nyt joku trendijuttu tai muka hyvä? Leena soitti joskus muutama viikko sitten ohjelmassaan ja oli minusta aika diibadaabaa.
Jep. Perus diibadaabaa, muttei kuitenkaan ihan huonoimmasta päästä. Pistää välillä ihan jalan väpättämään. Tosin näitä bändejä on nykyisin maailma pullollaan.[/quote:b02ae75d54]
Se yksi niiden biisi, jonka video on tullut Alternative Nationissa aika usein, on kyllä hyvä. Apply Some Pressure tai jotain.
Damon & Naomi - The Earth Is Blue
[quote:a91f30344c="stratum"]Onko tuo Maxïmo Park nyt joku trendijuttu tai muka hyvä? Leena soitti joskus muutama viikko sitten ohjelmassaan ja oli minusta aika diibadaabaa.
Jep. Perus diibadaabaa, muttei kuitenkaan ihan huonoimmasta päästä. Pistää välillä ihan jalan väpättämään. Tosin näitä bändejä on nykyisin maailma pullollaan.[/quote:a91f30344c]
Miusta tää paranee mitä enemmän kuuntelee. Mutta silti näiden ekat jutut on paljon parempia. Ja b-puolet kans!
Uusi vuosi on hyvä aloittaa edellisen vuoden (ja tämän vuosikymmenen?) parhaalla levyllä:
Sufjan Stevens - Illinois
Dressy Bessy - Little Music: Singles 1997-200
Oho, toi loppuukin just NYT!
pannan...
Matt Pond PA - Several Arrows Later
The Pastels - Sittin' Pretty
holy moly
[quote:d09ce203e5="ex-kolja"]Jack Rose - White Mule II
Johnfaheymäistä vääntöä, muttei liikaa imitoiden. Hyvää.[/quote:d09ce203e5]
Hyvä, että tämä nimi mainittiin foorumilla ensimmäistä kertaa (?). Olen kuullut vain puheita, mutta tämän pitäisi tosiaan olla kuuntelemisen arvoista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Roxy Music - Love is the Drug
The Drones - Wait Long By The River And The Bodies Of Your Enemies Will Float By
anaaaaaaam
The Strokes - First Impressions of Earth
Hohhoijjaa, tämä voi tuskin alittaa odotuksia. No pannan kuunnellen ensin...