You are not logged in.
missasin tän aamulla luonnollisesti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mitäs helvettiä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
gurgooooo
bzort glorf bööth
Vahvaa asiantuntemusta
Striimautuhan se vihdoin,
Tästä se foorumistien soluttautuminen maailmaan alkaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kohta alkaa kevään 24-xtaasi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kohta alkaa kevään 24-xtaasi
Alkoi jo viime sunnuntaina.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c882f32160="Jean-Babtiste"]Kohta alkaa kevään 24-xtaasi
Alkoi jo viime sunnuntaina. [/quote:c882f32160]Katon mieluummin torstaina uusintana, ehkä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:a898f7b646="ginipoika"][quote:a898f7b646="Jean-Babtiste"]Kohta alkaa kevään 24-xtaasi
Alkoi jo viime sunnuntaina. [/quote:a898f7b646]Katon mieluummin torstaina uusintana, ehkä.[/quote:a898f7b646]
Xtaasiuusinta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Täytti kaikki odotukset: Zähäkkää äksöniä ja epäuskottavaa huttua samassa paketissa. Alussa jopa turhauttavankin hidasta, meinas epäilys hiipiä esiin.
Järjen valolle
Vihdoin näin ja SMAA!
Mangojauhe goddamn.
Extrasin pitkä jouluspesiaali oli ehkä parasta telkkarista ikinä.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Extrasin pitkä jouluspesiaali oli ehkä parasta telkkarista ikinä.
Million tuo on tullut? On kyllä mennyt kokonaan ohi.
[quote:5ef9e86073="asleep"]Extrasin pitkä jouluspesiaali oli ehkä parasta telkkarista ikinä.
Million tuo on tullut? On kyllä mennyt kokonaan ohi.[/quote:5ef9e86073]
ei oo suomen tv:ssä vielä näkynyt
[quote:333cc236e5="jn85"][quote:333cc236e5="asleep"]Extrasin pitkä jouluspesiaali oli ehkä parasta telkkarista ikinä.
Million tuo on tullut? On kyllä mennyt kokonaan ohi.[/quote:333cc236e5]
ei oo suomen tv:ssä vielä näkynyt[/quote:333cc236e5]
Ok.
Spämmätään nyt vielä sen verran, että Extras rules ok.
[quote:f2a80924b8="asleep"]Extrasin pitkä jouluspesiaali oli ehkä parasta telkkarista ikinä.
Million tuo on tullut? On kyllä mennyt kokonaan ohi.[/quote:f2a80924b8]
Ensiesitys oli nyt joulun aikaan ainakin briteissä ja kait jenkeissä. Internetin ihmemaastahan minä tuon hain.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tänään vika osa Saatana saapuu Moskovaan-sarjasta. Yksi parhoista sarjoista koskaan.
Vähän mä oon suunnitellut että katson Jaakko Saariluoman juontaman Tuntemattomat-ohjelman tänään (se alkaa) ja sitten vielä jos jaksaisi sellaisen leffan kuin Hiekan ja sumun talo. Siinä on ainakin Jennifer Connelly ja kuvaus vaikuttaa ihan ok:lta. Mutta jaksan aika vähän katsoa tv:stä elokuvia, joten katsotaan nyt katsonko.
31.1. "se" alkaa taas
Sent from my iPhone 16
FST:n illan tanskalainen leffa kiinnostaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tuo Tuntemattomat oli ihan hauska formaatti. Hauska just kotonakin arvuutella että kuka on partuurikampaaja, kuka autokauppias jne...
[quote:c25e9e65ff="Tomsk"]31.1. "se" alkaa taas
[/quote:c25e9e65ff]
TÄH?? PIHTAAKO SUN NAINEN??? HAHAHAHAHAAA!!!
Sä oot mun paukkupurkka
Mä oon sun Jouko Turkka
FST:n illan tanskalainen leffa kiinnostaa.
Kiinnostaa kyllä, mutta jos jotakuta ei kiinnosta, niin kandee kokeilla Strange Daysia kakkoselta, jos ei oo vielä nähny. Helvetin hyvä leffa.
[quote:3987351dd7="Jouko Turkka"][quote:3987351dd7="Tomsk"]31.1. "se" alkaa taas
[/quote:3987351dd7]
TÄH?? PIHTAAKO SUN NAINEN??? HAHAHAHAHAAA!!![/quote:3987351dd7]
Eipä kuule taida olla naista
Sent from my iPhone 16
tänää jotain pununk-dokkareita teemalta
ja selkkarit vajaan tunnin päästä
Muistan, että olin kymmenisen vuotta sitten aivan paskana nyt tulevan Salaiset kansiot -jakson jälkeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Muistan, että olin kymmenisen vuotta sitten aivan paskana nyt tulevan Salaiset kansiot -jakson jälkeen.
Pa-ras-ta! Se on vaan täydellinen jakso. Uskomattoman dramaattinen käsikirjotus, Mulderin täysin tilanteeseen sopimattomat vitsit ja muutenkin hävytön dialogi, gore-kuvasto, kehno maskeeraus ja viaton musiikki.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
tais olla se texasin moottorisahamurhaajan mieleen tuova jakso?
voishan noi dvd:t joskus hommata ihan hyllyynki..