You are not logged in.
[quote:892800e085="silvawhale"]tässä omat ns. alkuräjähdyslevyt, eli platat jotka avas jotain uutta ja ihmeellistä omaan musiikkimaailmaan. eivät siis välttämättä edusta ko. bändiltä ns. parhaimmistoa mutta ilman näitä olis jotain jäänyt kokematta... tms.
dingo : nimeni on dingo
- eka pop-levy ja bändi minkä muistan. jos ei paskat vaipoissa kuunneltuja beatles-piraatteja lasketa.[/quote:892800e085]
[quote:892800e085="Jean-Babtiste"]DINGO - Kerjäläisten valtakunta
Tämä kasetti itselläni oli näiltä. Dramatiikka ja "kohtalokkuus" teki vaikutuksen nuoreen sälliin, mutta ei tästä sen enempää taida nyt irrota. Nimibiisi toki jäänyt mieleen.[/quote:892800e085]
[quote:892800e085="risto_m"][quote:892800e085="looramerri"]RISOTTO!!! LAIVALLA HUOMENNA:
DINGO [/quote:892800e085]
[/quote:892800e085]
Joo. Kuuntelin 10-vuotiaana kasetit puhki, sitten suunnilleen unohdin pariksi vuosikymmeneksi, mutta viime vuonna tuli ostettua lp:t kirpparilta. Nyt kuulee jännästi kaikenlaisia uuden aallon soundeja sun muita, joista ei silloin 80-luvun puolivälissä luonnollisesti ollut mitään havaintoa. Ja biisit ovat toki parhautta edelleen.
Edit: Lisäsin vielä pollin. Comeback-levyjä tuskin tarvitaan mukaan...
Kuulosti ärsyttävältä tyttöjen meiningiltä silloin aikoinaan. Tsekkasin tuossa myöhemmin ja nämähän ovat aika luokatonta paskaa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
vaimolla on 2 ekaa vinyylinä, aina joskus kuunnellaan, hyviähän ne. ei tosin ihan täysin vakavissaan voi kuunnella, ainakaan niitä sanoituksia ja nipan laulua.
Kuulosti ärsyttävältä tyttöjen meiningiltä silloin aikoinaan. Tsekkasin tuossa myöhemmin ja nämähän ovat aika luokatonta paskaa...
Sama.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:ce2cd88d87="Ylitarkastaja Tolonen"]Kuulosti ärsyttävältä tyttöjen meiningiltä silloin aikoinaan. Tsekkasin tuossa myöhemmin ja nämähän ovat aika luokatonta paskaa...[/quote:ce2cd88d87]
Sama.
Homot.
^ happaman pappakerhon kokouksissa nämä
dingohan just rulettaa :hulinax::hulinax::hulinax::punkkuu::punkkuu:
VALOMERKKI JA VIIMEINEN KALJA :pint:
lintumies kiilas
laitakko piisilistat tähän esille niin helpompi äänestää, aina hämmästelen et kummalla levyllä mikäkin oli.
onko muuten cd-versioilla mukana ekan levyn nimibiisiä? sehän oli kai autiotalon b-puoli.
[quote:5c06ecb6e3="psykokarkki"]lintumies kiilas [/quote:5c06ecb6e3]
Itekin kiilasit.Äänestystilanne toistaiseksi kutkuttavan tasainen... Joku on äänestänyt kolmoslevyäkin.
Kolmoslevy tais olla ainoo joka mulla pienenä oli omana, mut enpä siitä mitään muista, aika vähälle kuuntelulle tais jäädä. Tykkäsin enemmän Ilonasta
MUT SIIS HUOMENNA!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
odotamme raporttia vesi kielellä
OTA KUVIA KANS
laitakko piisilistat tähän esille niin helpompi äänestää, aina hämmästelen et kummalla levyllä mikäkin oli.
Nimeni on Dingo (1984):
1 Levoton tuhkimo 4:28
2 Apinatarhaan 3:40
3 Sinä ja minä 3:59
4 Aino 3:41
5 Pistoolisankari 4:29
6 Lähden taas 3:05
7 Hän on se 4:42
8 Lakatut varpaankynnet 3:01
9 Huumeita Japaniin 3:28
10 Lähetyssaarnaaja 3:20
11 Jokainen aamu 2:39
Kerjäläisten valtakunta (1985):
1 Valkoiset tiikerit 3:24
2 Rio ohoi 3:55
3 Tuulen viemää 4:43
4 Nahkatakkinen tyttö 3:06
5 Autiotalo 4:23
6 Kerjäläisten valtakunta 4:32
7 Kirjoitan 4:13
8 Kulkuri ja kaunotar 3:19
9 Valomerkki 3:44
10 Hämähäkkimies 3:42
Pyhä klaani (1986):
1 Hymni (instrumentaali)
2 Kreivin sormus
3 Kiinanmeri
4 Suru tahtoo sua
5 Pyhä klaani
6 Koulukapina
7 Perhosen lento
8 Mirah
9 Ruusuvettä
10 Paluu planeetalle
onko muuten cd-versioilla mukana ekan levyn nimibiisiä? sehän oli kai autiotalon b-puoli.
Smaa mietin ostettuani vinyylin ja todettua pettymyksekseni, että "sitä" ei ollut mukana. Aikanaan mulla oli kyllä se kasetilla siinä perässä, ilmeisesti serkku oli sitten tajunnut nauhoittaa sen siihen. Mutta ei sitä kyllä sitten cd:lläkään tainnut olla?
Tämän hankkisin heti, jos kohtuuhintaan löytyisi:
(kolme albumia bonusbiiseineen + dvd)
Kolmoslevy tais olla ainoo joka mulla pienenä oli omana, mut enpä siitä mitään muista, aika vähälle kuuntelulle tais jäädä.
Ja ainoa, jota en ehkä itse kokonaan edes kuullut? Ei ainakaan biisit kuulostaneet yhtään tutuilta Koulukapinaa lukuun ottamatta.
En vielä osaa päättää, äänestänkö ekaa vai tokaa. Kylmiä väreitä tulee pelkästään noista biisilistoista.
EDIT: Tai no, kyllähän se kakkonen taitaa mielikuvatasolla suosikki olla, mutta pitää varmaan kuunnella ne vielä läpi ennen lopullista tuomiota.
kyllä tää nyt on selvä peli, kerjäläisten valtakunta sai ääneni.
ilmeisesti ennen tota kolmatta ilmestyi maxi-single kunnian kentät, jolla tais olla myös sata rohkeaa laivaa? ihan ulkomuistista näitä heittelen, toki vois faktatkin tarkistaa mut enpä kuule viitsi
muistin et levoton tuhkimo ois ollu kerjäläisten valtakunnalla
eli polli meni kuralle mun osalta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aina on hapan äijä kun ei tykkää jostain katteettomasti nostalgisoidusta paskasta...
Näköjään.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
åhå
näin "se" taitaa olla, tosin katteettomasta enpä kuule tiijä
Tuli eilen ostettua aika jännän näköinen Dingo-kirja. Täynnä fanien piirtämiä kuvia ja runoja. Täytyy tutkia jos sais skannattua siitä jotain tänne...
[quote:b9c74cdc50="lintumies"]Nimeni on Dingo (1984):
Kerjäläisten valtakunta (1985):
1 Valkoiset tiikerit 3:24
2 Rio ohoi 3:55
3 Tuulen viemää 4:43
4 Nahkatakkinen tyttö 3:06
5 Autiotalo 4:23
6 Kerjäläisten valtakunta 4:32
7 Kirjoitan 4:13
8 Kulkuri ja kaunotar 3:19
9 Valomerkki 3:44
10 Hämähäkkimies 3:42
[/quote:b9c74cdc50]Mitäs vittua, tossahan oli Rio ohoi, Rotsi (...joka oli nahkaa) ja Autiotalokin?
Käsiraudoissa kuljemme keskusvankilaan
Ja se minua niin vituttaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:2ee92ae00f="lintumies"]
[/quote:2ee92ae00f]
GYBEn versio tosta on muuten erinomainen sillä F#A#Wahoo levyllä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tuli eilen ostettua aika jännän näköinen Dingo-kirja. Täynnä fanien piirtämiä kuvia ja runoja. Täytyy tutkia jos sais skannattua siitä jotain tänne...
Aivan loistava!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:614423b1d8="martes martes"]Tuli eilen ostettua aika jännän näköinen Dingo-kirja. Täynnä fanien piirtämiä kuvia ja runoja. Täytyy tutkia jos sais skannattua siitä jotain tänne...[/quote:614423b1d8]
Aivan loistava!
Totta, Kultainen timantti-näyttelyssä tuli tota joskus selailtua..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:7af94e2b9f="Jean-Babtiste"][quote:7af94e2b9f="lintumies"]
[/quote:7af94e2b9f]
GYBEn versio tosta on muuten erinomainen sillä F#A#Wahoo levyllä [/quote:7af94e2b9f]
kemiallisten ystävien versio on kyl mun suosikki.
samalla kasetilla jotku kuvolalaiset håmåt tais versioida apinatarhaan-piisiäkin
[quote:787bcabf78="psykokarkki"]
samalla kasetilla jotku kuvolalaiset håmåt tais versioida apinatarhaan-piisiäkin [/quote:787bcabf78]Tais olla sålå, älä kerro "sille"
Mä en ikinä saanu tota kassua
En saanu myöskään sitä Hindua, missä oli mun FSA-juttu. Janskulle terkkuja
mulla on cdr-kopsu
en kyl oikeesti musita siitä mitään
en kyl oikeesti musita siittää mitään
ihan hyvä ylikansoittumisen näkökulmasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!