You are not logged in.

Menetetty peli
Dawn of the Replicants - Wrong Town, Wrong Planet, Three Hours Late
Totaalinen parhuslevy. Vituttaa suunnattomasti kun fyysinen kappale meni katoamaan syksyllä.
Sent from my iPhone 16

Menetetty peli
[quote:08f4ba0986="jn85"]Kingsbury Manx: Let You Down.
Tämä on ehkä paras suunnilleen eurolla ostamani levy.[/quote:08f4ba0986]

:!:
Itse maksoin muistaakseni jotain neljä euroa joskus 2002, mutta parhauttahan tuo, edelleen. Ihana bändi. Vanhalla foorumilla oli topikkikin, täällä en vissiin ole niinkään hehkuttanut.
The Charlatans - Tellin' Stories
[quote:b956895b5f="lintumies"][quote:b956895b5f="jn85"]Kingsbury Manx: Let You Down.
Tämä on ehkä paras suunnilleen eurolla ostamani levy.[/quote:b956895b5f]

:!:
Itse maksoin muistaakseni jotain neljä euroa joskus 2002, mutta parhauttahan tuo, edelleen. Ihana bändi. Vanhalla foorumilla oli topikkikin, täällä en vissiin ole niinkään hehkuttanut.
[/quote:b956895b5f]
Huuto.netistä tuon ostin ehkä pari vuotta sitten nopean googlettelun jälkeen. Tuota levyä enempää en ole Kingsbury Manxia kuullut (enkä juuri muutenkaan tutustunut), mutta pitänee katsella, josko jostakin löytyisi edullisesti muitakin levyjä.

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Genesiksestä tulee aina mieleen Patrick Bateman
Kuuntelen Jens Lekmania (oh you're so silent Jens)
en ole kolmekybänen emoboy
Vittu toi Lekman antaakin sitten paskoja nimiä levyilleen.
Vittu toi Lekman antaakin sitten paskoja nimiä levyilleen.
Tekee hyviä biisejä, joten ihan sama mulle.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:2f9a789d49="Ulvis"]Vittu toi Lekman antaakin sitten paskoja nimiä levyilleen.
Tekee hyviä biisejä, joten ihan sama mulle.[/quote:2f9a789d49]
Ei ees tee. Ihan paska oli kaks ja puol vuotta sitten.
meillä kotona soi pj harveyn ja yeah yeah yeahsin fuusiojazz. aika hinon kuulosta olkkarissa.
Mangojauhe goddamn.
Lainasin NINiä piruuttani kirjastosta... Kyllähän mä siitä March of the Pigsistä diggailin jo silloin muinoin, kun video pyöri ahkerasti, mutta albumimitassa en ole aiemmin kuullut. Toimiihan tämä.
Paras välityöalbumi ikinä.
"No more mistakes, like the last one."

cLOUDDEAD: Ten

Kiitos Lintumiehelle vinkistä. Erinomainen levy.
Ja halpakin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.