You are not logged in.
[quote:201e000126="Pope"]entäs postitus ja muu? ei kyl jaksais (vai jaksaako mitten?) alkaa keräämään jokaiselta jotain 1,35 zlotyä posti- ja seedeekuluihin, tähän pitäis selkeesti löytää joku sponsori. mites ifsociety
logistiikkapuolen hommat voidaan vaiks jakaa mittenin kaa tarvittaessa.[/quote:201e000126]
eiq siis tämä pistetään jonnekin nettiin zippipakettina, ja sen voi sit jokainen itse imuttaa itselleen ja polttaa CD jos haluavat. kannet siis joko skannattuna tai photochopilla.
jos on joitain, jotka haluaa levyn ihan fyysisesti eivätkä itse saa tehtyä, voivat sit pyytää mua polttamaan sen niille erikseen YV:llä
ps: poll pystyssä!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
kalunauha?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kalunauha?
Smaata minäkin mietin. Äänestäkää paremmin håmåt!
Sent from my iPhone 16
Kakkosnikit perkle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c914f1b2b4="mitten"][quote:c914f1b2b4="Pope"]entäs postitus ja muu? ei kyl jaksais (vai jaksaako mitten?) alkaa keräämään jokaiselta jotain 1,35 zlotyä posti- ja seedeekuluihin, tähän pitäis selkeesti löytää joku sponsori. mites ifsociety
logistiikkapuolen hommat voidaan vaiks jakaa mittenin kaa tarvittaessa.[/quote:c914f1b2b4]
eiq siis tämä pistetään jonnekin nettiin zippipakettina, ja sen voi sit jokainen itse imuttaa itselleen ja polttaa CD jos haluavat. kannet siis joko skannattuna tai photochopilla.
jos on joitain, jotka haluaa levyn ihan fyysisesti eivätkä itse saa tehtyä, voivat sit pyytää mua polttamaan sen niille erikseen YV:llä
[/quote:c914f1b2b4]
Sisälukutaidolleni
Mutta toisaalta luin
ps: kull pystyssä!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kakkosnikit perkle.
no niimpä. jospa sovitaan, et jokainen äänestää vain sen kerran, vaikka olisi näitä kakkosnikkejä...
nämä puuttuu:
VAIN YKSI BIISI KAUHEAN VAIKEAA MITÄ TEEN
ILRn nimiehdotus on paras. Mittenin paskin
[quote:5dbfaa88ed="psykokarkki"]nämä puuttuu:
[/quote:5dbfaa88ed]
en mie ajatellut, et nää oli tosissaan
liian myöhäistä anyway, pollia ei sää jälkikäteen muokattua
[quote:d9fc8c2ad0="mitten"][quote:d9fc8c2ad0="psykokarkki"]nämä puuttuu:
[/quote:d9fc8c2ad0]
en mie ajatellut, et nää oli tosissaan
[/quote:d9fc8c2ad0]
enpä mäkään tainnu olla
wow
åhå turha spämmi
[quote:e4e78bef90="Pope"][quote:e4e78bef90="mitten"][quote:e4e78bef90="Pope"]entäs postitus ja muu? ei kyl jaksais (vai jaksaako mitten?) alkaa keräämään jokaiselta jotain 1,35 zlotyä posti- ja seedeekuluihin, tähän pitäis selkeesti löytää joku sponsori. mites ifsociety
logistiikkapuolen hommat voidaan vaiks jakaa mittenin kaa tarvittaessa.[/quote:e4e78bef90]
[/quote:e4e78bef90]
Sisälukutaidolleni
Mutta toisaalta luin
ps: kull pystyssä!
[/quote:e4e78bef90]
SOSDO MASSA KOMOROSSA
NO NYT
NO NYT
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
annoittekos tuon joskus lahjaksi? pitääpä kaivaa esiin..
[quote:e2fe25c754="Pope"]NO NYT
[/quote:e2fe25c754]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
annoittekos tuon joskus lahjaksi? pitääpä kaivaa esiin..
jep, näin taisi päästä käymään. Olin vain tyystin unhoittanut kuka on Kullina
Olin vain tyystin unhoittanut kuka on Kullina
no nythän löyty mixtapelle nimi
bzort glorf bööth
Siis koska se nimi on lopullisesti päätettyä? Ja koska on biisin deadline?
Katsoppa ketjua vähän alusta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:e99bc27634="Junkieman"]Siis koska se nimi on lopullisesti päätettyä? Ja koska on biisin deadline?
Katsoppa ketjua vähän alusta. [/quote:e99bc27634]
poll on auki kait huomiseen asti joskus kello 14? tai valitsin et 2 päivää aikaa sille. mut sovitaan et poll sulkee huomenna kello 14 (taitaa olla aika varmaa jo?)
eka postissa on lisä-ohjeita biisin lähettämisestä jne. on siis 2 viikkoa aikaa valkkailla ja lähetellä joten ei mitään tulipaloa
poll on auki kait huomiseen asti joskus kello 14? tai valitsin et 2 päivää aikaa sille. mut sovitaan et poll sulkee huomenna kello 14 (taitaa olla aika varmaa jo?)
jaahas.
luen otsikon uudelleen ja uudelleen: nimivalinta kännissä
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
kännissähän tää valittiinkin eiq mitäs
nii et mihis nää biizit sit lähetetään?
[quote:d16b804ee7="psykokarkki"]kännissähän tää valittiinkin eiq mitäs
nii et mihis nää biizit sit lähetetään?[/quote:d16b804ee7]
Luetaan sitä ykkösviestiä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kaikki valitsemani biisit ovat joko liian pitkiä tai nojaaminen jää taustalle. tää vaatii miettimistä...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:9a07869034="psykokarkki"]kännissähän tää valittiinkin eiq mitäs
Luetaan sitä ykkösviestiä.[/quote:9a07869034]
wow
Hankala keksiä. Viikonloppuun mennessä on pakko keksiä jotain, koska sitten ei enää ehdi. PANIIKKI!
Hankala keksiä. Viikonloppuun mennessä on pakko keksiä jotain, koska sitten ei enää ehdi. PANIIKKI!
Laita randomilla jotain pikkukivaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu