You are not logged in.
PSB: Shameless
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
PSB: Decadence
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Antony and the Johnsons: Forest of Love
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Current 93: A Gothic Love Song
![]()
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2566545a33="ginipoika"]Current 93: A Gothic Love Song
[/quote:2566545a33]
Onpas tämä vaikuttava. Pitäisi varmaan lähettää ex-ihastukselleni.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
![]()
ABBA: You Owe Me One
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
![]()

Menetetty peli
Mikäs tämä levy on? Se vainoo mua jatkuvasti levykaupoissa. Luulen aina, että Dressy Bessyä löytyy ja oon ihan hulinax, mutta sitten aina petyn kun ei olekaan sitä. Pitäis kai silti ostaa toi sokkona. Millasta toi on?
Mikäs tämä levy on? Se vainoo mua jatkuvasti levykaupoissa. Luulen aina, että Dressy Bessyä löytyy ja oon ihan hulinax, mutta sitten aina petyn kun ei olekaan sitä. Pitäis kai silti ostaa toi sokkona. Millasta toi on?
The Zombiesin Odessey And Oracle. 60-luvun psykedeliapoppista. Pistäs tosta kuunnellen tunnetuin biisi. Joku varmaan osaa lisätä jotain, en o oikeen Zombiesiin perehtyny...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:5f296b38b3="leposi"]Mikäs tämä levy on? Se vainoo mua jatkuvasti levykaupoissa. Luulen aina, että Dressy Bessyä löytyy ja oon ihan hulinax, mutta sitten aina petyn kun ei olekaan sitä. Pitäis kai silti ostaa toi sokkona. Millasta toi on?
The Zombiesin Odessey And Oracle. 60-luvun psykedeliapoppista. Pistäs tosta kuunnellen tunnetuin biisi. Joku varmaan osaa lisätä jotain, en o oikeen Zombiesiin perehtyny...[/quote:5f296b38b3]
Kuulostaapa toi biisi hyvältä. Ehkä joskus tosiaan ostan levyn
Tälläseen musaan tekiski mieli tutustua vähän enemmän. Kuitenkin kaikki ne elementit, joista tykkäilen löytyy tuosta biisistä.
ja sehän on nimenomaan "odessey" kansitaiteilijan kirjoitusvirheen takia
ny soi

ja sehän on nimenomaan "odessey" kansitaiteilijan kirjoitusvirheen takia
Ai, oonkin aina ihmetelly tuota.
*

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:724b6e215b="Pilke"][quote:724b6e215b="leposi"]Mikäs tämä levy on? Se vainoo mua jatkuvasti levykaupoissa. Luulen aina, että Dressy Bessyä löytyy ja oon ihan hulinax, mutta sitten aina petyn kun ei olekaan sitä. Pitäis kai silti ostaa toi sokkona. Millasta toi on?
The Zombiesin Odessey And Oracle. 60-luvun psykedeliapoppista. Pistäs tosta kuunnellen tunnetuin biisi. Joku varmaan osaa lisätä jotain, en o oikeen Zombiesiin perehtyny...[/quote:724b6e215b]
Kuulostaapa toi biisi hyvältä. Ehkä joskus tosiaan ostan levyn
Tälläseen musaan tekiski mieli tutustua vähän enemmän. Kuitenkin kaikki ne elementit, joista tykkäilen löytyy tuosta biisistä.[/quote:724b6e215b]
Parhauttahan tuo.
MI.A. - Kala
repeatilla ![]()

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
*

fedde le grande - put your hands up for detroit