You are not logged in.
Tottakai niitä on useampia ja varsinkin autoilijat varmasti selailevat tarjontaa jatkuvasti läpi. Pistin polliin 10 kanavaa plus "Ei mikään näistä? Mikä sitten?"-vaihtoehdon. Näistä pitäis nyt sitten valita.
Groove FM soittaa hemmetin hyvää musaa, ja sitä tulee kuunneltua ehkä eniten. Funk/r&b/soul-tarjonta Suomen parasta. Radio Helsingin taso on laskenut viime aikoina pikkasen, mutta taitaa se edelleen olla Suomen toisiksi paras tai paras radioasema. Äänestin silti Groovea. YleX oli ennen jopa aika hyvä, mut nykyään lähinnä aamushow tulee kuunneltua, ja sekin juontajien takia. Musiikin taso on X:llä tippunut ihan älyttömästi.
Musiikin taso on X:llä tippunut ihan älyttömästi.
Joo, kolmannella levyllä oli jo kevyttä laskua havaittavissa mut sen jälkeen rotkahti vasta lopulta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joskus Kitaramaa, Uutta Aaltoa ja Nick Trianin ohjelmaa kuuntelen. Mutta kun on niin paljon levyjä, niin mieluummin niitä.
Joskus Kitaramaa, Uutta Aaltoa ja Nick Trianin ohjelmaa kuuntelen. Mutta kun on niin paljon levyjä, niin mieluummin niitä.
Sama.
Kitarama on muuten loppunut. Ei aiheuttanut ihan samanlaista kuohuntaa, kuin Räkärodeon lopettaminen aikoinaan.
Eip tuu kuunneltua kuin suihkussa. Radio Helsinki on siellä viisarin kohdalla, enkä jaksa ruveta nuppia vääntelemään, joten siinä pysyy, soi mitä tahansa. Paitsi jos tulee suomireggaeta (muuta kuin niitä kahta hyvää levyä) niin oon kokonaan ilman.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:89e48fef12="Feggy"]Joskus Kitaramaa, Uutta Aaltoa ja Nick Trianin ohjelmaa kuuntelen. Mutta kun on niin paljon levyjä, niin mieluummin niitä.
Sama.
Kitarama on muuten loppunut. Ei aiheuttanut ihan samanlaista kuohuntaa, kuin Räkärodeon lopettaminen aikoinaan.[/quote:89e48fef12]
No pitää katsoa oikeasta paikasta...tilalle tulee vähän nuoremmalla porukalle suunnattu ohjelma, joka soittaa samantapaista kamaa...
Bassoa oon kuunnellut vähän, mutta se on ihan pl. Ei ees ollut vaihtoehdoissa
Radio Helsinkiä toki kuuntelin joskus kun sieltä tuli muutakin kuin uutisia ja mainoksia. Tai no kuuntelen vieläkin aina joskus jos sattuu kohdalle uusi aalto, ääniraita, tyylit takaisin tai (varauksella) njassan sekoilut. Myös Maria Veitolasta tykkään vaikka arvatenkin suurin osa vihaa sitä.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:7c6841e985="börjeslandet"]Bassoa oon kuunnellut vähän, mutta se on ihan pl. Ei ees ollut vaihtoehdoissa
[/quote:7c6841e985]
Joo, mietin kanssa itsekin missä pelaa Basso. Nykyään se taitaa olla miltei ainoa radiokanava, jota jaksan kuunnella..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:0676b0f011="sheino"][quote:0676b0f011="börjeslandet"]Bassoa oon kuunnellut vähän, mutta se on ihan pl. Ei ees ollut vaihtoehdoissa
[/quote:0676b0f011]
Joo, mietin kanssa itsekin missä pelaa Basso. Nykyään se taitaa olla miltei ainoa radiokanava, jota jaksan kuunnella..[/quote:0676b0f011]
Sori sori On vaikea muistaa kaikkia....
Joo, kyllä mäkin aika vähän kuuntelen radiota, paljon enemmän omia levyjä. Lähinnä sillon kun on joku hyvä ohjelma tai muuten vaan tuntuu tulevan hyvää musaa, tulee pidettyä auki. Radio Helsinki johtaa äänestystä tällä hetkellä, eikä mikään ihme. Olin aluksi äänestämässä sitä, mutta homman ratkasi Grooven tasaisuus: Radio Helsingiltä tulee välillä sellasta musaa, mitä en voi sietää, Grooven voi luottaa melkein aina.
Sävelradiokin on muuten jo kuopattu reilu vuosi sitten..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Radio Hear, KLF ja Basso
Mangojauhe goddamn.
aika turhanpäiväinen otsikko, täällä kuitenkin suuri osa on varmasti sellaisia kuin itsekin että radiota tulee todella vähän kuunneltua levyjen sijaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Radio Hear, Helsinki joskus harvoin, WMMT FM 88.7 (http://www.appalshop.org/wmmt/). Jos satun istumaan autossa pelkääjän paikalla, niin todennäköisesti surffailen kanavalta toiselle jatkuvasti ihan ilkeyttäni.
Kotona en kuuntele oikeastaan lainkaan radiota. Joskus saatan jotain radio X3M -kanavaa kuunnella toisen kotimaisen taidon ylläpitämiseksi. Automatkoilla on mukana kuunnella Novaa, perverssiä kyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onko Kiss FM olemassa vielä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kaikki asemat aika paskoja. En kuuntele radiota.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
en oo koskaan edes asentanut radiokanavia stereoihini.
Bassoa oon kuunnellut vähän, mutta se on ihan pl.
Bassoradion soppamies-ohjelma on varmaankin paskinta ikinä eetterissä. Sen jätkän ulosanti on samaa tasoa kuin 10-vuotiaan tarkkisoppilaan.
Itse asiassa aika usein tulee toisella korvalla kuunneltua Radio Suomen musiikkiohjelmia. Muu kiinnostava musiikki löytyy sitten levyiltä tai MySpacesta tms.
Tänään Suomessa alkoi Entisten nuorten sävellahja ja heti tuli ilmoille Alatalon Hän hymyilee kuin lapsi.
Muista ohjelmista on tullut seurattua Kadonneen levyn metsästäjät ja Sadan vuoden syke ja jos muistaa niin Tuhannen tanssin maa ja Cafe Tropical.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
ai tää oli uusi topicci? eipä tuu paljoa kuunneltua, autossa ylexiä, joskus vahingossa bassoa, radio suomea ja jotain iskelmäkanavaa.
Aika vähän tulee kuunneltua. Töissä soi usein Radio Helsinki, mutta yleensä niin hiljaisella ettei varsinaisesti voi sanoa kuuntelemiseksi. Uutta aaltoa ja Triania ym iltaohjelmia tulee toisinaan kuunneltua jos on duunissa. Kotona oikeastaan vain Mikael Wiikin ohjelmaa joskus sunnuntaiaamuisin.
Silloin harvoin, kun radiota viitsii kuunnella, on kanava Ylen Radio 1. Silloin kyseessä on luultavammin jokin puheohjelma. Äärimmäisen harvoilla autonajokerroilla soitetaan Iskelmää ihan vain kurjuuden maksimoinniksi.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Radiovastaanottimesta Ylen 1 tai Radio Helsinki. Internetkikkelin kautta BBC:n kaikki kanavat. Musiikkikappaleiden kuunteluun on aina paras Lastfm- neigborhood, oma tai jonkun kaverin - tuppaa oleman paras musarario se!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
en oo koskaan edes asentanut radiokanavia stereoihini.
Vähän sama, mutta mulla ei ole stereokanavia radiossa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lähiradiosta joskus jotain Jorma Elovaaran ohjelmaa, Bassoa joskus, Radio Hear.. hyvin vähän kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää kyllä repsäytti
En kuuntele nykysin juuri muuta ku Ylen ykköstä. Ennen kuuntelin Mafian iltaohjelmia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Väärinlukemisissa nämä
Internetkikkelin kautta BBC:n kaikki kanavat.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ennen kuuntelin Mafian iltaohjelmia.
Vanhat hyvät ajat jne. Mikä se tiistai-illan ohjelma oli, missä oli juttua scifistä, sarjakuvista jne. Toni Jerrman mm. joskus horisi siellä omiaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.