You are not logged in.
UUSIEN KAMOJEN INFO TÄÄLLÄ
Hankittiin uusi hyllykkö ja tää ei enää mahdu meille, voisin tunkea sen meidän varastoon mut ajattelin jos jollain olisi tälle käyttöä?
Ei maksa mitään, mutta pitää itse tulla hakemaan meiltä (asutaan punavuoressa). Kaappi on sen verran iso, että vaatii varmasti 2 kantajaa ja jonkinsorttisen kulkuneuvon.
Mitat 82,5cm (korkeus) x 80cm x 52 cm
Kaappia EI ole maalattu (käsittelemätön puupinta) eli voi petsata tai maalata minkä väriseksi haluaa. Päällä on pari pientä naarmua. Hyllyjä voi liikutella mielin mukaan, eli tästä sais oivan esim LP + CD kaapin Kaappi on aika syvä, joten siihen mahtuu hyvin kamaa. Meillä se toimi samalla tv-tasona.
Last edited by mitten (01.05.2011 22:49)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tuplasti kookkaammalle olisi käyttöä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä voin ottaa.
ylitarkastaja ehti jo ilmoittautua sua ennen, muttei ollut varma ottaako. jos ei, se on sun
meikä voin ottaa ton lampun mikä tos päällä on. hiano!
Mangojauhe goddamn.
meikä voin ottaa ton lampun mikä tos päällä on. hiano!
Minulle matto ja taulu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
asunto kelpaisi.
bzort glorf bööth
Tuo kaappi on ehkä snadisti liian iso meidän tarpeeseen. Ulvis voi ottaa kaappiraukan kotiinsa punastelemaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuo kaappi on ehkä snadisti liian iso meidän tarpeeseen. Ulvis voi ottaa kaappiraukan kotiinsa punastelemaan.
ookka ulvis asuukin sopivasti tuossa vieressä.
en muuten ulvis sit lähde kantamaan tätä pitkin katuja asunnollesi, kuten martes_martes:ille antaman runkopatjan kanssa kävi lolloti mikä seikkailu se oli...
[quote:0bdefcd01e="Ylitarkastaja Tolonen"]Tuo kaappi on ehkä snadisti liian iso meidän tarpeeseen. Ulvis voi ottaa kaappiraukan kotiinsa punastelemaan.
en muuten ulvis sit lähde kantamaan tätä pitkin katuja asunnollesi, kuten martes_martes:ille antaman runkopatjan kanssa kävi lolloti mikä seikkailu se oli...[/quote:0bdefcd01e]
Samu käveli varmaankin vieressä ja aukoi päätään?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0783b24e3d="tiptoo"]meikä voin ottaa ton lampun mikä tos päällä on. hiano!
Minulle matto ja taulu.[/quote:0783b24e3d]
ei toivoa! mut tyttis voi varmaan tehdä sulle oman taulun pienestä hinnasta
nuo lamput on kyl kivoja - niissä on ronsuja! löyty mutsin "asuin afrikassa 70-80 luvulla ja keräsin ihan citusti krääsää" aarteista
[quote:032bb7d847="mitten"][quote:032bb7d847="Ylitarkastaja Tolonen"]Tuo kaappi on ehkä snadisti liian iso meidän tarpeeseen. Ulvis voi ottaa kaappiraukan kotiinsa punastelemaan.
en muuten ulvis sit lähde kantamaan tätä pitkin katuja asunnollesi, kuten martes_martes:ille antaman runkopatjan kanssa kävi lolloti mikä seikkailu se oli...[/quote:032bb7d847]
Samu käveli varmaankin vieressä ja aukoi päätään? [/quote:032bb7d847]
jotain sinnepäin
[quote:8886a64ff8="Ylitarkastaja Tolonen"]Tuo kaappi on ehkä snadisti liian iso meidän tarpeeseen. Ulvis voi ottaa kaappiraukan kotiinsa punastelemaan.
en muuten ulvis sit lähde kantamaan tätä pitkin katuja asunnollesi, kuten martes_martes:ille antaman runkopatjan kanssa kävi lolloti mikä seikkailu se oli...[/quote:8886a64ff8]
Smaa
Tää on edelleen noutamatta (siirretty varastoon) joten kiinnostaako Ulvista vielä vai tarjoonko jollekin muulle?
Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.
Siis tuun Ulviksen puolesta.
"seivailulle" ":grinni:" ":peuk:"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
onko kokemusta, että toimiiko pippurihyllynä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:3fcb4900a2="HUIG"]onko kokemusta, että toimiiko pippurihyllynä
"shievailulle" ":grinni:" ":peuk:"[/quote:3fcb4900a2]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
wow
lol apua
ultravox
[quote:05388d6380="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:05388d6380]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin
[quote:57fad16a08="mitten"][quote:57fad16a08="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:57fad16a08]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin[/quote:57fad16a08]
Haluun kans tulla roudaa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Luin: "Annetaan kakkapylly".
Ai toinen niistä kissoista
Luin: "Annetaan kakkapylly".
ETKÄ!!! OLIN JUST TULOSSA SANOMAAN SAMAA
lol apua
ultravox
[quote:b7cbdcd1c2="forssto"]Luin: "Annetaan kakkapylly".
ETKÄ!!! OLIN JUST TULOSSA SANOMAAN SAMAA
[/quote:b7cbdcd1c2]
ja tulinkin
lol apua
ultravox
Luin äsken, että pyllyhylly. Rupesin tietenkin ajattelemaan, että millainen sellainen olisi. Siihen nojaili tennismailoja.
Luin äsken, että pyllyhylly. Rupesin tietenkin ajattelemaan, että millainen sellainen olisi. Siihen nojaili tennismailoja.
tennis-späm
lol apua
ultravox
[quote:c29f8902bd="leposi"]Luin äsken, että pyllyhylly. Rupesin tietenkin ajattelemaan, että millainen sellainen olisi. Siihen nojaili tennismailoja.
tennis-späm [/quote:c29f8902bd]
Späm Spämmissä pohjustus
[quote:88a57a68d2="TWISTED BITCH"][quote:88a57a68d2="leposi"]Luin äsken, että pyllyhylly. Rupesin tietenkin ajattelemaan, että millainen sellainen olisi. Siihen nojaili tennismailoja.
tennis-späm [/quote:88a57a68d2]
Späm Spämmissä pohjustus [/quote:88a57a68d2]
tiedetään
lol apua
ultravox
[quote:5bc7140039="Jean-Babtiste"][quote:5bc7140039="mitten"][quote:5bc7140039="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:5bc7140039]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin[/quote:5bc7140039]
Haluun kans tulla roudaa![/quote:5bc7140039]
ammattilainen hoitaa...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:bb184003de="silvawhale"][quote:bb184003de="Jean-Babtiste"][quote:bb184003de="mitten"][quote:bb184003de="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:bb184003de]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin[/quote:bb184003de]
Haluun kans tulla roudaa![/quote:bb184003de]
ammattilainen hoitaa... [/quote:bb184003de]Eiku seuran takia toki
Harrihan on ite nykyään ammattilainen