You are not logged in.
Pages: 1
Clockcleaner is a punk band from Philadelphia, Pennsylvania. The band consists of John Sharkey III on vocals/Guitar, Karen Horner on Bass, and Richie Charles Jr on drums. The trio has drawn comparisons to The Jesus Lizard, Big Black, Nirvana, Flipper and even harsh noise band Whitehouse. Their influences include Cro-Mags, GG Allin, Sun Ra, Brainbombs, Albert Ayler, and the first Skrewdriver LP.
emmä tiiä, aika vitun kuumaa kamaa tuntus olevan! Pissed Jeansista lisää tonne raskaampaan ja kreisimpään...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luvin että Cockcleaner, mut ihan kiva nimi tämäkin.
bzort glorf bööth
Joo no tota, mun mielestä toi vaikutelista antaa vähän vääristävän kuvan bändistä. Ei nää oo ihan niin rankkoja kun kuvittelevat.
Kun tota uutta Babylonia kuuntelin männäkuukausina niin piti muutamaan kertaan tarkistaa etten oo vaan vahingossa jotain Bauhausia ladannu. Kyl tää bändi mun mielestä on enempi tähän 2000-luvun gotiikkaan kallellaan. Ja samoin kun muutama muu meluisasti kolistellut taho tuolla puolella (A-Frames, Phantom Limbs), Clockcleanerillakin biisien läpitunkeva simppeliys estää kovin pitkäkestoisen nautiskelun. Ekat pari kuuntelua menee semmosen keanureevesmäisen 'whoa'n vallassa ja sit alkaa jurppia. Aika joviaalisti joka biisissä käytetty kaikuefekti ei ainakaan omalta osaltaan auta asiaa. Avausbiisi on kyl hyvä
Älä päästä painiks sitä
Nojoo toi vanhempi Nevermind mua enemmän vakuutti, jotenki vaan tylympää ja rouheempaa
Pages: 1