You are not logged in.
[quote:ba06c26968="Pope"][quote:ba06c26968="hrmunoita"][quote:ba06c26968="mitten"]MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
Kuulostaa ihan toteuttamisen arvoiselta idealta.[/quote:ba06c26968]
Mä mietin kans, että vopis olla hassua kerätä joku lista minkälaisia miksejä jengillä olisi "tarjota", siis jos haluaa tutustua vaiks johonki itselle tuntemattomampaan genreen vois tilata semmosen asiantuntijalta! Tyyliin "Tehh Metsäfolk Madness!!11!" tai "Ye Olde skweeeee-supamix" tms.[/quote:ba06c26968]
pistäpä ketju pystyyn [/quote:ba06c26968]
Joulun miksteippihuuman vanavedessä perustettakoon nyt virallisesti Street Spiritin Mixtape-Marketti, musiikillisen seuranhaun toiviotopikki! Kiinnostaako jokin uusi tai syystä tai toisesta liian hämäräksi jäänyt genre, vai halajatko vain jännitystä elämääsi randomaalisen teemakokoelman muodossa? Vai kenties haluat valistaa muita päästen samalla pätemään pistämättömällä tyylitajullasi
Laittakaas pannen tänne intohimojanne ja erityisosaamisalueitanne. Jatkohomssuiiut privana.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mukana!
erikoisosaaminen:
- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
- konemusa (mikävaancore, industrial, SCOOOOOTAHH!!!)
- dub
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Erityisosaamiseni on 2000-luvun indie pop
Erityisosaamista ja varsinkaan levyjä ei löydy, ja vaikka löytyskin, niin ainoastaan md:lle ja cd:ltä kassulle voisin äänittää
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ei erikoisosaamisia, mutta toki mukana jos kaikenlainen paska kiinnostaa.
Tätä minä nyt kuuntelen topikista voi käydä kattomassa, mitä me Shnaksin kanssa kuunnellaan, vai mitä shanksd
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
homomusiikki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
läpsyttely
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tätä minä nyt kuuntelen topikista voi käydä kattomassa, mitä me Shnaksin kanssa kuunnellaan, vai mitä shanksd
paskin topikki ikinä
[quote:af95ec1d01="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:af95ec1d01]
tää kiinnostais!
60-luvun tyttöpoppi (usa, englanti, ranska, jne)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Eurooppalainen tradimusiikki, miltei kaikki maat ja valuutat.
Anticon & related, Karhulahossu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eikun edit edit edit edit edit!
sanotaan mieluummin, etää monensorttinen elektroninen tanssimusa kiinnostaa sekä ottajana että antajana.
vastaanottajana kiinnostaa kaikki muukin toki.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Anticon
tää ehkä kiinnostais, on pitäny jo kauan tarkastaa vaikka joku cLOUDDEAD mut en oo ehtiny enkä jaksanu enkä. Jos kerkiät niin ensi jouluks vaikka
paskan homomusiikin kokis kiinnostaisi myös . Oisiko tässä passeli teema mittenin seuraavalle ryhmä-mixtape-projektille?
[quote:d594a75f1f="hrmunoita"]Anticon
[/quote:d594a75f1f]
cLOUDDEAD
paskan homomusiikin kokis kiinnostaisi myös
Nax nax ja palaset loksahtelee paikoilleen.
italo disco
Mulle voit duunata koska tahansa
[quote:038158d051="risto_m"]italo disco
Mulle voit duunata koska tahansa [/quote:038158d051]
kattellaan
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
- dub
Hyvä dub kiinnostaa aina. En oo vielä ehtinyt haalimaan itselleni kovinkaan paljoa.
Minimal tekno/electrodubin kohdalla smaa.
[quote:77eb5b98fc="hrmunoita"][quote:77eb5b98fc="risto_m"]italo disco
Mulle voit duunata koska tahansa [/quote:77eb5b98fc]
kattellaan [/quote:77eb5b98fc]
mulle kopsu
jee
pistetään viä kokoelma beardo housea kylkiäisiksi tarjolle
[quote:128585a676="risto_m"][quote:128585a676="hrmunoita"][quote:128585a676="risto_m"]italo disco
Mulle voit duunata koska tahansa [/quote:128585a676]
kattellaan [/quote:128585a676]
mulle kopsu [/quote:128585a676]
tänne kans. saat seitsemäntuntisen wunderlich-koosteen paluupostissa.
[quote:61fb99a6c3="silvawhale"]- dub
Hyvä dub kiinnostaa aina. En oo vielä ehtinyt haalimaan itselleni kovinkaan paljoa.
Minimal tekno/electrodubin kohdalla smaa.[/quote:61fb99a6c3]
en ny tiedä siitä hyvyydestä..
en ole mitenkään fanaattisesti tuota seurannut, mutta on-u:ta ja wordsoundia esim löytyy aika lailla...
[quote:1cfa7c529f="ydinaukio"][quote:1cfa7c529f="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:1cfa7c529f]
tää kiinnostais! [/quote:1cfa7c529f]
king tubbyä vaan nauha täyteen
voin ehkä jotain tosiaan tehdä, mut laiskuuteni tietäen tuskin mitään syntyis ennen ensi joulua. futuu, kasarii, dronesurinaa, metsäfolkin kilkutusta you name it
[quote:627057bf37="silvawhale"][quote:627057bf37="ydinaukio"][quote:627057bf37="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:627057bf37]
tää kiinnostais! [/quote:627057bf37]
[/quote:627057bf37]
vois kiinnostaa toki muakin
[quote:28c9ac4a47="psykokarkki"]king tubbyä vaan nauha täyteen
voin ehkä jotain tosiaan tehdä, mut laiskuuteni tietäen tuskin mitään syntyis ennen ensi joulua. futuu, kasarii, dronesurinaa, metsäfolkin kilkutusta you name it [/quote:28c9ac4a47]
mites definitiivinen suomidance-kokis? aikakonetta, spraykaalei?
[quote:499a5acf5a="psykokarkki"][quote:499a5acf5a="silvawhale"][quote:499a5acf5a="ydinaukio"][quote:499a5acf5a="silvawhale"]- paska musiikki (panhuilumusiikki, tiko-tiko-etnolounge, hammond-pop)
[/quote:499a5acf5a]
tää kiinnostais! [/quote:499a5acf5a]
[/quote:499a5acf5a]
vois kiinnostaa toki muakin [/quote:499a5acf5a]
taidan alkaa "hommiin"...