You are not logged in.
Voisin ottaa haltuun Arab Strap ja Radiohead LP:t på nästa runda.
Mulle explosions in the sky lp ja sit toi mellon collie seedee
eiku vittu joku kerenny jo varaan eitsit.
tapan
Varikset komentavat
Friedmannin HATE ois kyl kiva! Ja onko toi nyt sitten toi HAIL TO THE THIEF vapaana?
Trokaukset Lahti-cuppiin helmikuun alussa, ok?
[quote:8636904778="silvawhale"]en osta ny mitään mut otsikolle #2
SPLIFF Societyn reggae-alea odotellessa...[/quote:8636904778]
PIFF society?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hööj, onko huigilla levyt mukana viikonloppuna, tuon cashiiiii.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Hööj, onko huigilla levyt mukana viikonloppuna, tuon cashiiiii.
tuossahan nuo!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toi Jimi Tenorin Utopia voisi kiinnostaa....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no hitto kyl ny vitosella pitää hankkii ylimääräset maailman hienoimmat kannet erikseen seinälle liimattavaks -- eli let it come down tänne vaan... (onhan se siis se kaiverrus/optiharhapaketti?)
ja sit toi break'n'bossa -tupla menköön riskillä
voisin ottaa nää:
Beta Band - 3 eps
The Divine Comedy - A Secret History
Jos on tännepäin asiaa niin tämmötteet kiinnostais:
The Delgados - Hate lp
MC5 - The Big Band - Best of
Mercury Rev - Deserter's Songs
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:a0b2bc07f1="rhinestone cowboy"]voisin ottaa nää:
Beta Band - 3 eps
The Divine Comedy - A Secret History[/quote:a0b2bc07f1]
mä olin tulos tota divine comedyä hakeen, eli pannam vaan cowboylle :center:
mutta ehkä tosta löytyis jotain muuta. kattotaan huomenna paremmin voimin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lähtiskö toi Strokes meikälle kallio-tuopin hinnalla, kaupan päälle tovi laatuseuraa? Eksä vei parhaan juopottelulevyn aikoinaan mennessään ja voisin kaivata
Mangojauhe goddamn.
Lähtiskö toi Strokes meikälle kallio-tuopin hinnalla, kaupan päälle tovi laatuseuraa? Eksä vei parhaan juopottelulevyn aikoinaan mennessään ja voisin kaivata
Sopiihan tuo
Muut nää varaukset tsekkailen kondikseen ku pääsen takasin toimistolleni elikkäs ensi viikon alussa
mitenkäs siis oot stadissa ny? tuut siis uudelleen viel tällä reissulla hmm? nähdään sit jossain vaiheessa!
Mangojauhe goddamn.
mitenkäs siis oot stadissa ny? tuut siis uudelleen viel tällä reissulla hmm? nähdään sit jossain vaiheessa!
no tota huominen ja lauantai on vähänniinku aika täynnä äksiöniä jo tai huomenna ehkä oluselle joskus siskonkanssaillallisen jälkeen kyllä!
sit uuestaan tuun takasin joskus 15. päivä tiennoolla et jos keskellä viikkoo-röpöttely kelpaa niin sillon sitä! tai jos ei niin voihan sitä ihan selvinpäinnii nähä enpä kuule tiijä
joo kahtellaan! 15. päivä meikän tapaa kyllä hamsterinnäköisenä (14. on hampaan leikkaus) mut eiköhän törmäily jotenki onnaa, etenki jos aijot olla pari päivää sillonki näillä nurkilla! jos et ni jätä levy jollekki tutulle ja mie jätän kaljan johki kallion kuppilaan tms.
Mangojauhe goddamn.
ai niin, HUIG, en tiä ehtiikö tänään vai tuunko häriköimään lauantaina PES-turnausta? kattellaan ny...
nyt kävi näin... eli jospa HUIG ilmoittelet kun taas oot tsadissa vai jätitkö lätyt hirmiksen hellään huomaan? 15. päivä jälkeen vopite olla et pystyisin jopa maksaan noi
nyt kävi näin... eli jospa HUIG ilmoittelet kun taas oot tsadissa vai jätitkö lätyt hirmiksen hellään huomaan? 15. päivä jälkeen vopite olla et pystyisin jopa maksaan noi
Jotain levyjä se jätti mulle.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3c8df05471="psykokarkki"]nyt kävi näin... eli jospa HUIG ilmoittelet kun taas oot tsadissa vai jätitkö lätyt hirmiksen hellään huomaan? 15. päivä jälkeen vopite olla et pystyisin jopa maksaan noi
Jotain levyjä se jätti mulle.[/quote:3c8df05471]
joo näin kävi, sieltä löytyy...ja tuun toki käymään vielä takaisinkin
Yeppsoo, kiitti levyist.
[quote:5b3050cb30="hiirimattona"]Minuteflag - Minuteflag 12" ep 8
Firehose - live totem pole ep 5
The Cure - Sstaring at the sea - the singles
Varaukseen tattis vain. Postitusta myöhemmin.[/quote:5b3050cb30]
löytyykö kuriiria vai laitetaanko vaan ceedeet? ku maksais postitus varmaan aika citusti...eikä tääl himas taida olla ees sopivia pakettisysteemejä
[quote:883d9ce0e4="aqzu"]huomasin ketjun vasta nyt joten varaillaan nää tokaa treenreissua varten:
[quote:883d9ce0e4="HUIG"]
Simple Minds - Real To Real Cacophony lp 6
Primal Scream - Come Together 3
[/quote:883d9ce0e4][/quote:883d9ce0e4]
pakattu mukaan! torstaina kai tamperelle hehe
[quote:8e414bcf61="Futre"]Friedmannin HATE ois kyl kiva! Ja onko toi nyt sitten toi HAIL TO THE THIEF vapaana?
Trokaukset Lahti-cuppiin helmikuun alussa, ok?[/quote:8e414bcf61]
lahen kanssa voi ottaa vähe vaikeesti kyl...liian lähellä mutta liian kaukana. ehkä sit ens kierroksella sit niinku joskus KESÄLLÄ, vai onko stadissa diilereitä?
nappaan HATEn mukaan kyl...HTTF on varattuna jo. kerropa mitä meinaat ton HATEn suhteen, kikikakaille menee jos passaat
[quote:953f618056="kikikaikai"]Jos on tännepäin asiaa niin tämmötteet kiinnostais:
The Delgados - Hate lp
MC5 - The Big Band - Best of
Mercury Rev - Deserter's Songs[/quote:953f618056]
juu eiköhän torstai-iltana jos saapus helsinkistä ja sit ryanairille perjantai-aamupäivänä niin siinä sitten. nappaan kaikki noi mukaan, futrelle tosiaan Hate varattu, mut katellaan
pistän sit privaa tarkemmasta aikataulusta
HESAlaisille laitettu privaa mun numerolla ja aikatauluilla.
tiptoo koskas mennään
varaa joku päivä/ilta huomisillasta-torstai-iltapäivään
Varasko muuten Tomsk vai joku muu sillon heliconin luona pippaloissa multa jotai levyä
Kirjotin nimittäin tuohon tiedostoon joka mulla oli auki jotta muistaisin mutta en tallentanut
HESAlaisille laitettu privaa mun numerolla ja aikatauluilla.
hirmikselläkö ne levyt ja minne maksut ja naksut? jos oot seksiviikkona tsadissa niin tuuppa kuule katteleen organia?
[quote:121016b2f7="HUIG"]HESAlaisille laitettu privaa mun numerolla ja aikatauluilla.
hirmikselläkö ne levyt ja minne maksut ja naksut? jos oot seksiviikkona tsadissa niin tuuppa kuule katteleen organia?[/quote:121016b2f7]
voi olla että jää orgaanit väliin jos siinä saa vaan pari biisiä ja joutuu vielä sitten jotain eppuja summuutaki kestämään
mut sullaha on mun numero, voin tulla vaikka tapaamaan sua joskus ku palailet duunistas. pistä mulle reittis tekstinä tai privana ni törmäillään