You are not logged in.
Pakko hankkia joku kone, jolla voi nauhottaa!! Pakko päästä mukaan! (paitsi, että kukaan halua mun miksteippejä, koska mulla tunnetusti on maailman huonoin musiikkimaku ehkä laitan vaan omia inhokkeja )
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:f3fce1dc4a="leposi"][quote:f3fce1dc4a="Larg"]Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?
[/quote:f3fce1dc4a]
Ehdottomasti monta kertaa vuodessa. [/quote:f3fce1dc4a]
mulla ainakin ottais vaikeesti näitä niin monta tehdä, mut jos ihmisillä intoa ja aikaa riittää mikä ettei? kolme vois olla just sopiva määrä?
Seuraavaksi ajattelin järkkäillä yhteismiksiä! Eli ne ketkä haluavat osallistua varaavat paikan miksistä (sovitaan vaikka, et slotteja on noin 15 eli kukin biisi max jotain 5 minsaa) ja laittaa mulle mp3:sen meilitse, jossa selittää miksi biisi sopii miksille/teemaan. Sit kasaan nämä zippipakettiin ja laitan johonkin ftp saitille kaikkien nautittavaksi. Joku saa kans photoshoppailla kannet jos haluaa? Kukaan ei siis tiedä muiden biisejä etukäteen, syntyy mielenkiintoinen miksi, etenkin jos teema on hyvä.
Miksi ois sit tavallisen CD:n pituinen (n 74 minsaa), jotta ne jotka jaksavat saavat sit itse poltella levyn ja tulostella kannet?
MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
Kuulostaa ihan toteuttamisen arvoiselta idealta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:6c2ecbe60f="ginipoika"][quote:6c2ecbe60f="leposi"][quote:6c2ecbe60f="Larg"]Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?
[/quote:6c2ecbe60f]
Ehdottomasti monta kertaa vuodessa. [/quote:6c2ecbe60f]
MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?[/quote:6c2ecbe60f]
bzort glorf bööth
[quote:081ee10201="mitten"]MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
Kuulostaa ihan toteuttamisen arvoiselta idealta.[/quote:081ee10201]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
milloinkas secret santat paljastuu
vai voiks jo sanooooo
No ei kai niitä pukkeja paljastella, sehän olis ihan tylsää.
no jos ei niin pukki vois silti laittaa biisilistan jotenkin mulle
[quote:bd62cc73ba="mitten"]MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
Kuulostaa ihan toteuttamisen arvoiselta idealta.[/quote:bd62cc73ba]
Mä mietin kans, että vopis olla hassua kerätä joku lista minkälaisia miksejä jengillä olisi "tarjota", siis jos haluaa tutustua vaiks johonki itselle tuntemattomampaan genreen vois tilata semmosen asiantuntijalta! Tyyliin "Tehh Metsäfolk Madness!!11!" tai "Ye Olde skweeeee-supamix" tms.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voin tarjota metsäfolkkia, futua ja kasariklassikoita
[quote:aa0bc11b3a="hrmunoita"][quote:aa0bc11b3a="mitten"]MILTÄS KUULOSTAA? jos intoa riittää, alan joskus tän kuun loppupuolella järkkäämään ja vois pistää miksiteema/nimi ehdotusketjun pystyyn?
Kuulostaa ihan toteuttamisen arvoiselta idealta.[/quote:aa0bc11b3a]
Mä mietin kans, että vopis olla hassua kerätä joku lista minkälaisia miksejä jengillä olisi "tarjota", siis jos haluaa tutustua vaiks johonki itselle tuntemattomampaan genreen vois tilata semmosen asiantuntijalta! Tyyliin "Tehh Metsäfolk Madness!!11!" tai "Ye Olde skweeeee-supamix" tms.[/quote:aa0bc11b3a]
pistäpä ketju pystyyn
voin tarjota metsäfolkkia, futua ja kasariklassikoita
Voin myös mielelläni tarjota futu-/prototeknokokiksen! Kenenkään ei pidä elämän ilman futua.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:148bd8e07a="psykokarkki"]voin tarjota metsäfolkkia, futua ja kasariklassikoita
Voin myös mielelläni tarjota futu-/prototeknokokiksen! Kenenkään ei pidä elämän ilman futua. [/quote:148bd8e07a]
Luin toki, että poroteknokokiksen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Ye Olde skweeeee-supamix tms"
Voin tehä tän
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ja onhan kaikki jo saanut miksin, ketkä tähän salapukkiin osallistuivat?
Ennoo vielä, mutta uskon että lopussa seisoo.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
pukki kateissa
kakki puteissa.
Mangojauhe goddamn.
Luin tän ketjun nyt
[quote:88077d0e34="mitten"]Ja onhan kaikki jo saanut miksin, ketkä tähän salapukkiin osallistuivat?
Ennoo vielä, mutta uskon että lopussa seisoo.[/quote:88077d0e34]
utelin joulupukilta tilannetta, raportoin kun se vastaa
Saattaakseni vielä teidät kaikki kateuden kyyneliin, sananen saadusta miksistä.
Koko komeus saapui pimpsakuvioin kirjaillussa pussukassa sekä kirjekuoressa. Kuori sisälsi vähäniinku palapelin muotoon askarrellun biisilistan ja pimppipussi itse cd:n, jonka kansissa seikkaili psykekuvio, heinäsirkka ja melkein oikeita LIIKKUVIA leppäkerttuja! Biisilistapalasia hetken silmäiltyäni huomasin ilokseni etten tunnistanut kuin joitakin bändien nimiä. Levyä soitettuani hiffasin joukossa olevan useita vitun hyviä ralleja, joita on kuullut joissain leffoissa tai klubeilla tms. mut ei oo sitten millään osannut ottaa selvää mitä se parhaus oli. Ihan mahtavaa tollanen. Kuuntelin miksin läpi kahtena peräkkäisenä päivänä aamiaista syödessä ja sit vielä illalla serkun ja tytsyn kanssa viiniä litkiessä ja totesin sen toimivan tilanteessa kuin tilanteessa. Tulee varmaan pyöriteltyä useasti. Pussukallekkin löytynee käyttöä.
Kiitos ihana mitten
Mangojauhe goddamn.
no pukki tuosta korvatunturilta kerto semmosta, että jos biisilistat on jollain hukassa, niin kannattaa tarkistaa vielä kansiosasto, josko ne sieltä sitten kumminkin löytyisivät..
Menetetty peli
no pukki tuosta korvatunturilta kerto semmosta, että jos biisilistat on jollain hukassa, niin kannattaa tarkistaa vielä kansiosasto, josko ne sieltä sitten kumminkin löytyisivät..
hihi. yritin jo aikaisemmin kurkkia tonne mutta en nähnyt valon puutteessa tekstiä joten en huomannut
[quote:e6a6a65283="tiptoo"]Saattaakseni vielä teidät kaikki kateuden kyyneliin, sananen saadusta miksistä.
Koko komeus saapui pimpsakuvioin kirjaillussa pussukassa sekä kirjekuoressa. Kuori sisälsi vähäniinku palapelin muotoon askarrellun biisilistan ja pimppipussi itse cd:n, jonka kansissa seikkaili psykekuvio, heinäsirkka ja melkein oikeita LIIKKUVIA leppäkerttuja! Biisilistapalasia hetken silmäiltyäni huomasin ilokseni etten tunnistanut kuin joitakin bändien nimiä. Levyä soitettuani hiffasin joukossa olevan useita vitun hyviä ralleja, joita on kuullut joissain leffoissa tai klubeilla tms. mut ei oo sitten millään osannut ottaa selvää mitä se parhaus oli. Ihan mahtavaa tollanen. Kuuntelin miksin läpi kahtena peräkkäisenä päivänä aamiaista syödessä ja sit vielä illalla serkun ja tytsyn kanssa viiniä litkiessä ja totesin sen toimivan tilanteessa kuin tilanteessa. Tulee varmaan pyöriteltyä useasti. Pussukallekkin löytynee käyttöä.
Kiitos ihana mitten [/quote:e6a6a65283]
ihanaa, et tykkäsit. vähän jänskätti tehdä sulle, et olisitkohan kuullut jo kaiken, mut päädyinkin sitten tekemään semmoisen jossa olisi myös kestosuosikkeja eli stressaamatta liikoja. parasta, et tykkäsit tuo kansitaide lähti ihan käsistä, kun yritin keksiä jokaiselle biisille oman askarrellun pikku-kokonaisuuden, mut oli ehkä hauskin miksintekohetki mulle ikuna! ja hyvä et pimpar pussukalle löyty käyttöä - aavistelin, et siinä vaihees viimeistään paljaistuis kuka oli kysees
[quote:09e62d76d3="tiptoo"]Saattaakseni vielä teidät kaikki kateuden kyyneliin, sananen saadusta miksistä.
Kiitos ihana mitten [/quote:09e62d76d3]
Kuvii
Pistetäänpä fiilistelyä tästä kun vielä on jotenkuten ajankohtaista. Eli pukkiarvaukseni on Aqzu, ihan vaan siitä johtuen että kaksi ekaa mixtapen raitaa on New Orderia ja muukin matsku profiiliin sopivaa.
Tässä koko biisilista:
Ja detalji kansitaiteesta:
Siinä mielessä onnistunut kokoelma, kaikki raidat Beta Bandia lukuun ottamatta oli minulle ennenkuulumattomia. Popimpi/koneempi osasto oli ihan ok kamaa joskaan ei ihan mun ominta musaa. Hämmennysosastosta tykkäsin sitten huomattavasti enemmän, varsinkin Scott Walkerista. Onhan ukko tuttu nimeltä mutta ei ole tullut sen tarkemmin tutustuttua. Nyt tuntuu että pitäisi. Hitto mikä biisi. Ja sainpa vihdoinkin kuunneltavaksi myyttistä Mummoa.
Sent from my iPhone 16
joulukuusen latvatähdelle
tuo kansitaide lähti ihan käsistä, kun yritin keksiä jokaiselle biisille oman askarrellun pillu-kokonaisuuden
Tytöttytöt
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"Panen" kuvia, jos joku muukin innostuisi
Eestä
Takaa ja piisilista
Toi miksillä oleva Final Fantasyn piisi on niin ihana et kualen
En oo kuunnellu oikeestaan kun sitä uusinta levyä, pakko hankkii kai sit toikin.