You are not logged in.
Muute hyvä, mutta mitä helvettiä tuo Richard D. James tekee tuolla
EDIT: Eiku katoin väärin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e847f7c82b="Jean-Babtiste"]Muute hyvä, mutta mitä helvettiä tuo Richard D. James tekee tuolla
EDIT: Eiku katoin väärin [/quote:e847f7c82b]
stuart little richard d. james dean
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tämmönen on mun mikseri on:
1. Kokous - Hervopilsem
2. Cucumber Farmer - Sabbath of Reynold
3. Bluebrint Human Being - Vojaganto
4. Tuhatkauno - Kalininista Tveriin
5. Jiva - Let's Kill Those Bastards
6. Herrahappomies & Kekkareiden äiskä - Watchers Soul
7. Discordia - Foreseen
8. Nuorukainen - Rakkauslaulu
9. Marko Marin - Molemmat vanhukset osa 1
10. Kentauri - Kuun kasvot
11. Kaisla - Vladivostok
12. Manogurgeil - Poliisien kesäkoti
13. Viima - Ilmalaiva Italia
14. Prime Mover - Utbränd
15. Yölaulajat - Älä unohda
+ Taali - Luomueukko, oisko raidat 16-17
Kuulostaa siltä, kun ois ollut porilaisia pro-venäjä -tyyppejä tekemässä noita biisejä, ja loput otettu mikseristä. Marko Marin -niminen tyyppi on muuten yhdellä foorumilla, jolla hengailen. Lieneeköhän sama tyyppi. No mutta mielenkiintoisia kotimaisia neverhöörd-artisteja.
Ja iso v-mäiselle biisilistan sijoittelulle. Kesti varmaan tunti kirjottaa tuokin lista.
mutmutmut: pukkini oli siis dbg (jonka jo tiesin, laadittuani listan eheheh) Poltto-ongelmien takia sainkin sitten postissa "oikean" levyn (Run On:in "No Way" josta artistina en ole edes kuullutkaan - mahtavuutta!) plus sitten imutettavan levymiksin.
Tässä vielä oikea biisilista, rippausohjelma nimesi nuo näköjään emolevynsä mukaisesti ja järjestyskin vaikutti oudolta:
01 Tall Dwarfs - Dare to Tread
02 Quickspace - They Shoot Horse Don't They
03 Cannanes - Red Smoke Across the Water
04 AC Temple - Half-Angel
05 Eastern Dark - I Don't Need the Reasons
06 Come - Fast Piss Blues
07 Run on - Xmas Trip
08 Graeme Jefferies - Prisoner of a Single Passion
09 Robyn Hitchcock - This Could Be the Day
10 Chris Bell - Speed of Sound (hehe)
11 Nina Nastasia - Stormy Weather
12 Renders - Dream of the Sea
13 Eleventh Dream Day - I Could Be Lost
14 Mekons - I Am Crazy
15 The Clean - Getting Older
16 Millennium - There Is Nothing More to Say
17 Stretchheads - Shut Up
Kiva jos miellytti!
Oma pukki oli siis In C., biisilistaa ei ollu paperilla mutta useimmat toki tunnistettavissa, laitan "sen" tänne myöhemmin.
This must be what jail / I will scratch
Tämmöinen tuli mulle:
1. Asa: Wrokkaa
2. Asa: Kunniasana
3. Clipse: Ride around shining
4. Dizzee Rascal: I Luv U
5. Kano: P's and Q's
6. Skream: Chest boxing
7. Landslide vs Slaughter Mob: Splurt (Skream remix)
8. Benga: Drumz west
9. Various Productions: Hater
10. John Maus: Through the skies for you
11. Hot Chip: Keep fallin'
12. Spank Rock: Bump
13. M.I.A.: Bamboo banga
14. Simian Mobile Disco: Hustler
15. Cybotron: Clear
16. Ellen Allien: Down
17. Huoratron: Dislocated RMX
18. Junior Boys: In the morning (Hot Chip remix)
Kansikuva on ihan helkkarin tuttu, mutta en saa päähäni mistä (..tulee mieleen Miles Davis, johtunee siitä että Tutussa on jotain samaa fiilistä). No siis siinä on lähikuva tummahipiäisestä miehestä käsi kasvoillaan, niin että sormien välistä näkyy silmä. Takakannessa teksti 'Seeing and hearing like never before'.
Joulupukki oli Moronica?
Jepjep, mixin nimi Bass Bash vol 1. (jatkoa luvassa..?? ) ja tutut nimet kertoivat, että konebiittivoittoisesti tulis menemään. Linjakas koksu, tykkäsin kovasti. Asa, Clipse, Dizzee, Maus, Cybotron, M.I.A. ja Huoris enempivähempi tuttuja (..eivät tosin just kaikki nuo biisit), muut ihan ennenkuulemattomia. Ekakuuntelun jälkeisiin fiiliksiin pitää tehdä sellanen korjaus, että "ihan ok":t eli Hot Chip ja Junior Boysin Hot Chip miksaus ovat alkaneet lisäkuunteluilla kiehtomaan, mainioita biisejähän noi.. M.I.A. pysyy "ihan ok":na, ei ole jostain syystä koskaan tehny muhun isompaa vaikutusta. Ja tosiaan paljon sellasia joista vois ottaa vähän lisäselvää; Kano, Skream, Various Productions, Spank Rock ny ainaski.
Tattis!
organizing the boy scouts for murder is wrong
taidan arvata kuka oli junkiemanin pukki
wow2
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tiedän palstan ulkopuolelta, tänne kirjoittanut valitettavan vähän.
Oma teippi on nyt muutamaan kertaan kuunneltu, ja se on tosi hyvä. Metelirokilla lähdetään, bluesia ja erinäistä etnokamaa löytyy reilusti ja postrokkia ja jatsiakin. Noin puolet biiseistä oli tuttuja etukäteen, ja vissiin jonkun verran viestihistoriaakin oli stalkattu, sen verran oman maun mukainen setti oli. Veikkaan, että tää on turkeleelta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:a25100108b="janne m."]Tämmöinen tuli mulle:
1. Asa: Wrokkaa
2. Asa: Kunniasana
3. Clipse: Ride around shining
4. Dizzee Rascal: I Luv U
5. Kano: P's and Q's
6. Skream: Chest boxing
7. Landslide vs Slaughter Mob: Splurt (Skream remix)
8. Benga: Drumz west
9. Various Productions: Hater
10. John Maus: Through the skies for you
11. Hot Chip: Keep fallin'
12. Spank Rock: Bump
13. M.I.A.: Bamboo banga
14. Simian Mobile Disco: Hustler
15. Cybotron: Clear
16. Ellen Allien: Down
17. Huoratron: Dislocated RMX
18. Junior Boys: In the morning (Hot Chip remix)
Kansikuva on ihan helkkarin tuttu, mutta en saa päähäni mistä (..tulee mieleen Miles Davis, johtunee siitä että Tutussa on jotain samaa fiilistä). No siis siinä on lähikuva tummahipiäisestä miehestä käsi kasvoillaan, niin että sormien välistä näkyy silmä. Takakannessa teksti 'Seeing and hearing like never before'.
Joulupukki oli Moronica?
Jepjep, mixin nimi Bass Bash vol 1. (jatkoa luvassa..?? ) ja tutut nimet kertoivat, että konebiittivoittoisesti tulis menemään. Linjakas koksu, tykkäsin kovasti. Asa, Clipse, Dizzee, Maus, Cybotron, M.I.A. ja Huoris enempivähempi tuttuja (..eivät tosin just kaikki nuo biisit), muut ihan ennenkuulemattomia. Ekakuuntelun jälkeisiin fiiliksiin pitää tehdä sellanen korjaus, että "ihan ok":t eli Hot Chip ja Junior Boysin Hot Chip miksaus ovat alkaneet lisäkuunteluilla kiehtomaan, mainioita biisejähän noi.. M.I.A. pysyy "ihan ok":na, ei ole jostain syystä koskaan tehny muhun isompaa vaikutusta. Ja tosiaan paljon sellasia joista vois ottaa vähän lisäselvää; Kano, Skream, Various Productions, Spank Rock ny ainaski.
Tattis! [/quote:a25100108b]
Olin pukkisi!
Harmi vain, kun ei ollut aikaa poltella tuplaa, aluksi mukaan oli tulossa paljon muutakin, nyt paino on aika uudessa musassa. No ensi kerralla retroilukokis?
Ajattelin koko ajan, että täähän on ihan ilmiselvää, kuka tapen on tehnyt eikä tartte stalkata kuin mun 2007 top ten, mutta hyvä että jotain mysteeriä säilyi.:D
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Voi rähmä, tää unohtu mixiltä: http://www.youtube.com/watch?v=qGwludVZ … re=related
Ajattelin koko ajan, että täähän on ihan ilmiselvää, kuka tapen on tehnyt eikä tartte stalkata kuin mun 2007 top ten, mutta hyvä että jotain mysteeriä säilyi.:D
Heh, ilman foorumilunttauksia ei tullut yhtäkään pukkia mieleen mutta eipä tarttenut tosiaan kuin hakea muutaman bändin topikeista kirjoituksia niin aika nopiasti selvisi kenen tekemä tuo on...
organizing the boy scouts for murder is wrong
HUIG!
current 93 - judas as black moth
tiny tim - tiptoe thru the tulips with me
gary wilson - another time i could've loved you
radio birdman - tv eye
pentagram - burning saviour
come - william
hole - violet
daniel johnston - danny don't rapp
? and the mysterians - 96 tears
the adverts - one chord wonders
fucked up - police
bad boys blue - lady in black
ryoji ikeda - -+
tiny tim - the other side
wire - no warning given
subjects - leather in the park
the bakersfield boogie boys - okie from muskogee
wild man fischer - rhonda
amir paradise - 'ala hbal elmashnaqa
ANNELI
wesley willis - suck a caribous ass
Piti ottaa tää joulureissulle mukaan, mutta unohdin. Tänään oon fiilistellyt taas. Kuten mies itekin sanoo tuolla aiemmassa postauksessa, niin aikamoinen draaman kaari on, pyörittää kuulijaa vaikka miten. Välillä ihan liikutuksen partaalle, niinku tossa, kun ensin tulee mahtava unohduksista kaivettu Comen biisi ja sitten siihen perään repsähtää täysin varoittamatta Holen Violet niin voi jestas
Nää on niin tunteikkaita biisejä
Toisenlainen ylläri on toi fucked up - bad boys blue - ryoji ikeda -kolmikko
Ja lopetus on mieletöntä tyylittelyä erilaisilla vokaaleilla. Wild Man Fischer kuulostaa niin kajahtaneelta ku vain hää voi, sit Amir Paradise on tällanen huudettu arabiankielinen saarnapaatosjutska (?), sit Anneli Jäätteenmäki englanniksi repsäyttää pahasti ja siihen perään Wesley Willisin Suck a Caribous Ass -niminen tsipale.
Täs on panostettu ennen kaikkee kokonaisuuteen. Tää on niinku tällanen päivä elämästä koko ceedee. Avausbiisi vie fiilikset sellaseen lauantai-iltapäivään, jolloin herää viideltä darrassa ja aurinko on jo laskenu, sit vituttaa ja on tosi maaninen ja paska fiilis ja sit tulee fiilisteltyä kaikkia paskoja asioita ja tihrustettuu vähä. Sit siinä yrittää koota ittensä ja alkaa juomaan taas ja saa jonkinlaiset rähinäkännit päälle ja pomppii kotona alasti pari tuntia yrittäen mennä suihkuun. Sit lähtee johonkin ulos pyörimään. Täältä sitten päätyy johonkin oudoille jatkoille tyyppien kanssa, joita ei oikein oo ennen nähnytkään ja siel on jotain outoja tarjoomisia. Johkin sohvalle nukahtaessa olo on sekava, huvittunut ja onnellinen vaik mistään ei tajuu mithään.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kiva et tykkäsit
Oli vähän vaikee tehä tuo kun on noita musajuttuja mehusteltu niin paljon tässä viime aikoina ja sitten ku olit ollu kylässä ja olin soittanu kaikkee niin jestapa jepulis mitäs jännää sitten....koneilut ja räbänderit jätin lähes kokonaan pois ns. hämäysliikkeenä. Juudaksesta piti toki aloittaa, vikaksi laittamalla se ois ollu persiistä, liikaa emotionaalisuutta pitää välttää ja asetella alienation efektejä kuten bertolt brecht konsanaan
Mistäs sit lopulta arvasit ku ensin epäröit?
Saaneesta miksteipistäni kirjottelen sitten kun saan koherentisti asiaa kokoon!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paljasta tiptoo olikko mun pukki
unohin ripata miksin koneelle lomanviettoon lähtiessä, joten en saa piisilistaa tähän. mut joulunaluspäivinä "se" pyörähti monta kertaa lautaisella
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
unohin ripata
älä ikinä unoha ripata -spämmmmm
HUIGille niin siis tuossa alkoi vaihtoehdot käymään vähiin yks kerrallaan ja sit aattelin että ei perskuta, kyl se oot sinä. Alunperin listasijoitustasi laski nimenomaan eniten silti tuo Irlannin postileiman puuttuminen. Epäilyksiä kasvatti taas tuo aiempi "aikamoinen draaman kaari tässä" -postauksesi, Judas as Black Moth -aloitus ja Come/Hole -kaksikko.
Hämäysteoriaakin ajattelin. Siinä määrin tosiaan ollaan mehusteltu musalla tässä, että yksikin busy signals, geto boys tai model 500 -raita olis narauttanut sut heti
Niinpä palaset alko loksuun kohilleen. Sitten stalkkasin sun last.fm-listoja ja sielt pomppas esiin tiny tim. Homma oli 95% paketissa.
Meinasin jo tosin postata HUIG!:in sijaan jotain tällasta: "HUIG se oot sää oothan se sää sää se oot mä tiän et se oot sää oothan se sää "
Ja sit ihan ihan lopullisen varmistuksen ja varmusmittarista puuttuvat viisi prosenttiyksikköä tälle antoi epähuomiossa eräs forumisti
Mut hyvä että selvis vielä tän vuoden puolella ja kiitos ceedeestä, jota kuuntelen kyl vielä ensi vuonnakin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
paljasta tiptoo olikko mun pukki
Mangojauhe goddamn.
Olin olin! Kiva jos kelpasi sieluni osa
Itse myös arvasub pelkästä kuoresta kuka on kyseessä mut laitan pidemmän analyysin aiheesta kun ei oo kiire suihkuun. Parhuuttahan tuo toki oli ja ehkä hienoin ulkoasu IKINÄ.
Mangojauhe goddamn.
pukki kateissa vielä
en kyllä arvaa edes kuka ois kun eka ajatus osoittautuikin vääräksi...
Taidanpa laittaa pian oman tekeleeni kappalelistan kaikkien nähtäväksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:e45571319f="tiptoo"]Olin olin! Kiva jos kelpasi sieluni osa
Itse myös arvasub pelkästä kuoresta kuka on kyseessä mut laitan pidemmän analyysin aiheesta kun ei oo kiire suihkuun. Parhuuttahan tuo toki oli ja ehkä hienoin ulkoasu IKINÄ.[/quote:e45571319f]
perkele kun kuvittelin olevan edes paketoinnin suhteen ovela...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Nii hei, sit kun pukki ehtii, niin toi biisilista ois kiva saada! Osa kummajaisista on tosin jo sanotusten avulle guuglattu, mut kaikkia ei löydy.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Nii hei, sit kun pukki ehtii, niin toi biisilista ois kiva saada! Osa kummajaisista on tosin jo sanotusten avulle guuglattu, mut kaikkia ei löydy.
Pukki ilmoittautuu! Biisilistan piilotus onnistui näköjään vähän liiankin hyvin... Kotelon pohjan irroittamalla ja alle kurkistamalla olisi tämänkin voinut löytää, mutta tässäpä koko lista myös muun kansan ihasteltavaksi:
1. The Tape-Beatles - Coma
2. Bird Blobs - Inbred Disco
3. Pere Ubu - Two Girls (One Bar)
4. Black Eyes - Spring Into Winter
5. Degenerate Art Ensemble - Bastress
6. Sielun Veljet - Volvot ulvoo kuun savuun
7. Rowland S. Howard - White Wedding
8. Townes Van Zandt - Snake Mountain Blues
9. Caetano Veloso - Os argonautas
10. Dock Boggs - Sugar Baby
11. Tinariwen - Chet boghassa
12. Mulatu Astatke - Yèkermo sèw
13. Tortoise - Glass Museum
14. Talk Talk - After the Flood
15. Don Cherry - Eternal Rhythm (Part 2)
16. Jacques Brel - Amsterdam
Kiva että kelpasi. Viestihistoriaa tuli tosiaan stalkkailtua sen verran, että uskalsi turvallisin mielin tunkea sekaan vähän jatsia ja muuta sellaista ilman pelkoa vastaanottokyvyn loppumisesta.
---
Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?
''''''''''''*****'''''
Tykättiinkö mun levystä?
Paljonko oli CD:itä ja paljonko kasetteja?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:a8e5d31164="paise"]Nii hei, sit kun pukki ehtii, niin toi biisilista ois kiva saada! Osa kummajaisista on tosin jo sanotusten avulle guuglattu, mut kaikkia ei löydy.
Pukki ilmoittautuu! Biisilistan piilotus onnistui näköjään vähän liiankin hyvin... Kotelon pohjan irroittamalla ja alle kurkistamalla olisi tämänkin voinut löytää.[/quote:a8e5d31164]
Ha! Ois pitäny vissiin olla vähän uteliaampi. Mutta kiitos vielä! Toi Bird Blobs varsinkin kolahti kovaa, hyvä jos olin nimen kuullu.
[quote:2aa4ac699f="Larg"]Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?[/quote:2aa4ac699f]
Joo! Ja sit mixteippien lisäksi vois viritellä jotain blogia. Semmoinen sopisi varsinkin vähän obskuurimpien juttujen jakoon. Yksin tuskin jaksais moista täyttää, mutta foorumin yhteinen blogi vois olla aika vinkee. Tietysti homma toimisi ihan foorumillakin oman otsikon ja joidenkin sendspace-linkkien avulla.
[quote:a33bd2a495="Larg"]Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?
[/quote:a33bd2a495]
Ehdottomasti monta kertaa vuodessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:34cb67bf76="leposi"][quote:34cb67bf76="Larg"]Eihän odoteta ensi jouluun seuraavan mixtape-vaihdon kanssa, eihän?
Vois tehdä tän vaikka pari kertaa vuodessa? Tai kolme? Pääsiäismixtape ja juhannusmixtape joulun lisäksi?[/quote:34cb67bf76]
Joo! Ja sit mixteippien lisäksi vois viritellä jotain blogia. Semmoinen sopisi varsinkin vähän obskuurimpien juttujen jakoon. Yksin tuskin jaksais moista täyttää, mutta foorumin yhteinen blogi vois olla aika vinkee. Tietysti homma toimisi ihan foorumillakin oman otsikon ja joidenkin sendspace-linkkien avulla.[/quote:34cb67bf76]
Tässäkin voisi olla ideaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.