You are not logged in.
Holiday. Aika söpö leffa
Käytiin katsomassa My blueberry nights. Tiesi sen jo alusta lähtien, että leffassa ei tule olemaan mitään kliimaksia. Mutta oli se tunnelmaltaan silleen ihan hyvä. Norah Jones oli paras.
Osa yleisöstä jaksoi naureskella kohtauksille, jotka eivät pahemmin naurattaneet. Tai itse vaan en osannut, mutta eihän tuo mikään sitcom ollut.
Tää pisti vituttamaan R&A:ssa kun katsoin Roy Anderssonin Du levandea täyden salin kanssa
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:faa4478b19="Leif Erikson"]Osa yleisöstä jaksoi naureskella kohtauksille, jotka eivät pahemmin naurattaneet. Tai itse vaan en osannut, mutta eihän tuo mikään sitcom ollut.
Tää pisti vituttamaan R&A:ssa kun katsoin Roy Anderssonin Du levandea täyden salin kanssa [/quote:faa4478b19]
no toi nyt on riski aina kun käy elokuvissa. kanssayleisöä ei voi valita... kuuluu juttuun.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Okei. Paras leffa ikinä! Ja sit tää soundtrack!!! Parasta ikinä!!! Nimittäin, jos leffassa soi Miisa, Dressy Bessy, Saint Etienne, Go Sailor ja April March... HUH! Ja tietty Julie Delpy sivuosassa. Pakko metsästää tämä leffa ihan DVD:nä jostain.
Soundtrackin biisilista.
Die Hard nelonen tuli katsottua yöllä.
Tais olla ylivoimaisesti paskin noista. Ykkönen on klassikko. Kakkonen on tosi viihdyttävä. Kolmonen on ihan hassu. Mutta tää nelonen menee niiin pal mun ohi. Säälittävä yritys.
kolmas mies
loistava, suorastaan täydellinen omassa sarjassaan
Paha maa.
Olihan tuo vaikuttava. En yleensä kotimaisista leffoista perusta, mutta tää oli kyllä hyvä.
"A repo man's always intense"
[quote:cfcac33a10="leposi"]Die Hard nelonen tuli katsottua yöllä.
Tais olla ylivoimaisesti paskin noista. Ykkönen on klassikko. Kakkonen on tosi viihdyttävä. Kolmonen on ihan hassu. Mutta tää nelonen menee niiin pal mun ohi. Säälittävä yritys.[/quote:cfcac33a10]
Itse sanoisin, että nelonen voisi olla jopa toinen ykkösen jälkeen.
1
4
2
3
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:680cabd5d8="Leif Erikson"]Paha maa.
Olihan tuo vaikuttava. En yleensä kotimaisista leffoista perusta, mutta tää oli kyllä hyvä.[/quote:680cabd5d8]
Kattelin vähän sivusilmällä ni ei ehkä koko hommaa sillä tavalla hiffannu. Jasperin persepanokohtaukselle toki
[quote:680cabd5d8="ginipoika"][quote:680cabd5d8="leposi"]Die Hard nelonen tuli katsottua yöllä.
Tais olla ylivoimaisesti paskin noista. Ykkönen on klassikko. Kakkonen on tosi viihdyttävä. Kolmonen on ihan hassu. Mutta tää nelonen menee niiin pal mun ohi. Säälittävä yritys.[/quote:680cabd5d8]
Itse sanoisin, että nelonen voisi olla jopa toinen ykkösen jälkeen.
1
4
2
3[/quote:680cabd5d8]
Tohon järjestykseen itekin laittasin.
Saariston lasten suuri seikkailu äsken Orionissa.
Batman Begins vihdoin. Oli ihan parasta: *****/*****!!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:fd490d48a0="Leif Erikson"]Paha maa.
Olihan tuo vaikuttava. En yleensä kotimaisista leffoista perusta, mutta tää oli kyllä hyvä.[/quote:fd490d48a0]
Annoin muutamien epäuskottavuuksien latistaa ehkä vähän liikaakiin, eihän tuo lopulta kehnompi olekaan...mutta Mikko Koukin puskafarssimaisesta roolista nurisen edelleen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei varsinaisesti elokuva, mutta katsoin Eddie Izzardin Dress to Killin. Aika kova.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Persepolis - ehkä vähän liian kiltti ja sellanen söpö huumori oli välillä vähän liian siirappista mut hyvä silti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Persepolis - ehkä vähän liian kiltti ja sellanen söpö huumori oli välillä vähän liian siirappista mut hyvä silti
Joo oli tota ihan kiva katsoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Charlie and the Chocolate Factory
Odotin ihan hirveetä kuraa. Emmä tiiä. Oravat pelasti kaiken. Mä en vaan osaa Tim Burtonia. Ja sit kuitenkin osaan. Vihaan ja rakastan. En tajua. Mut joo, repsasin niin täysiin ku ne oravat tuli sieltä!
Panisin kolme tähteä.
Must Tim Burton on vaan ihan vitun semi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
half nelson (2006)
oli oikeastaan aika hyvä.
Menetetty peli
[quote:72f425281f="leposi"]Charlie and the Chocolate Factory
Odotin ihan hirveetä kuraa. Emmä tiiä. Oravat pelasti kaiken. Mä en vaan osaa Tim Burtonia. Ja sit kuitenkin osaan. Vihaan ja rakastan. En tajua. Mut joo, repsasin niin täysiin ku ne oravat tuli sieltä!
Panisin kolme tähteä.[/quote:72f425281f]
Samat kolme panisin mäkin. Odotin jotain ihan sietämätöntä kuraa tuosta, sellasta imelyysod:tä, mutta tuohan oli vallan sympaattinen.
Eilen katseltu Perfume of the lady in black. Italojännäri, oikein tyylikäs, paitsi loppu hiukan kummastutti.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hymypoika
Hirveetä paskaa, vaikka aihe olikin hyvä.
Tässä pelaa eräs elokuvahistorian vaikuttavimmista miekkailukohtauksista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Batman Begins vihdoin. Oli ihan parasta: *****/*****!!!
Eri. Ihan paska. Ehkä paskempi kuin Batman & Robin.
Pari päivää sitten hain koneelle Kummeli Jackpotin
[quote:4a18457256="ex-kolja"]Batman Begins vihdoin. Oli ihan parasta: *****/*****!!!
Eri. Ihan paska.[/quote:4a18457256]
Joo toi lienee yks paskimmista pätkistä ikinä.
[quote:f8f17ba619="Ulvis"][quote:f8f17ba619="ex-kolja"]Batman Begins vihdoin. Oli ihan parasta: *****/*****!!!
Eri. Ihan paska.[/quote:f8f17ba619]
Joo toi lienee yks paskimmista pätkistä ikinä.[/quote:f8f17ba619]
Paskahan tuo, jaksoin aikanaan puol tuntia katsoa.
"A repo man's always intense"
Näkymätön Elina
Kaunis leffa