You are not logged in.
k
Last edited by shanks (30.09.2019 10:10)
Näissä topikeissa pääsee olemaan rehellisesti se teinix, joka meissä kaikissa asuu:
PANISIN
en ole kolmekybänen emoboy
:kaka:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Näin juuri. yak.
Vaikee sanoa mielipidettä tytöstä, kun on nähnyt pelkästään sellasia kuvia, joista on photoshopattu kaikki inhimillisyys pois.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
inhimillisyys
yliarvostettua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Komiat reidet!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Komiat reidet!
Kenellä? Tolla lampaannussijalla vai Rihannalla?
umbrella on kyl ehdottomasti yksi vuoden parhaita biisejä ja viime kesän virallinen kesähitti :hulinax:
Kylhämää jossain topikissa olin jo vakuutellutkin, että Umbrellan kertsi on ihan oikeesti hieno ja jopa omaperäinen. En vain ole uskaltanut ottaa kokonaista albumia kuulolle, koska olen niin ennakkoluuloinen ja pelkään pahaa lässähdystä...
Ellei sit joku täällä osaisi jo kokemuksen syvällä rintaäänellä vakuuttaa toisin?
Itsellä tuo ollut kesästä lähtien tuplavinnyylinä ja kyllähän sillä on varsin monta hienoa kappaletta (tai no monta ja monta..), esim ekat kolme kappaletta on hienoa soundia, sit se Shup Up and Drive toimii sinänsä myös mut onhan siellä paljon sitä äähäähuuhuuhbabybabyimissjuu-osastoa näiden alun kappaleiden jälkeen. Kakkosbiisi Push up on Me on oma suosikkini.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kakkosbiisi Push up on Me on oma suosikkini.
SAMA!
vitun hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b2f9d42bcf="psykokarkki"]umbrella on kyl ehdottomasti yksi vuoden parhaita biisejä ja viime kesän virallinen kesähitti :hulinax:
[/quote:b2f9d42bcf]
Näin ehdottomasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Eiq hetkonen, mitäs mä kuulemattomuutta valitan, kun ite olin löytänyt sen skylive.fm:nki...
Ja pikatsekkauksen perusteella voin olla puoleksi helpottunut: kaikki viisi ekaa biisiä on asbaa ja sit viä toi Lemme Get That -- eli tasan puolet koko albumista. Onhan se ihan hyvin noinniinkö listahittilevyksi. Kaipa sen vois ostaa jostain divarista.
En panisi Rihannaa soittimeeni.
eri
[quote:493d8a7719="Firon"]En panisi Rihannaa soittimeeni.
eri [/quote:493d8a7719]
Smaa.
Äsken kakkosella. On se vaan.
Oli kyllä todella .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
kylhän toi näyttää vähän jotenkin jälkeenjääneeltä, mut pannaan silti rihannalle ja
umbrellan lisäks myös toi uus sinkku mikä voicella pyörii on varsin hyvä
kylhän toi näyttää vähän jotenkin jälkeenjääneeltä
Elöö elöö ee ee
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Areena täyttyy 14.3.
Luin tottakai tyyrit rinnat.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Luin tottakai tyyrit rinnat.
Osuit naulan kantaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.