You are not logged in.
Brotherhood pelaa kuule aika tylsä peli. Ehkä paremmilla saundeilla jaksaisi kuunnella ehkä ei so nut eihän tässä o edes mitään hittipiisejä
yhtyeeb oaras, leyv horo
Hyvä sinkkubändi, ei noita levyjä jaksa.
Smaaaaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
smaa olen vähän pelännyt, siksipä en muistaakseni olekaan vielä kuullut yhtään albumia.
Ei kun joo, kyllähän mä jonkun yhden myöhäiskasarilevyn kuulin joskus. Nimiä en tietenkään muista. Eiq nyt taitaa olla lainassa se joku korruptiolevy.
[quote:b4a56c6747="Ulvis"]Hyvä sinkkubändi, ei noita levyjä jaksa.[/quote:b4a56c6747]
smaa olen vähän pelännyt, siksipä en muistaakseni olekaan vielä kuullut yhtään albumia.
Ei kun joo, kyllähän mä jonkun yhden myöhäiskasarilevyn kuulin joskus. Nimiä en tietenkään muista. Eiq nyt taitaa olla lainassa se joku korruptiolevy.
parhautta tuo
ehkäpä paras kokonaisuus, persoonallisista syistä vaan brotherhood on mulle läheisempi. näähän on nimenomaan SEKÄ sinkkupändi ETTÄ albumipändi, kaikki vaan ei osaa niitä albumeita ku ne on paikoin vähe haastellisempaa matskuu
näähän on nimenomaan SEKÄ sinkkupändi ETTÄ albumipändi, kaikki vaan ei osaa niitä albumeita ku ne on paikoin vähe haastellisempaa matskuu
juurikin näin. Niin vähän sinkkuja albumeilla että se normaali "sinkkubändi"-vertaus ei oikein pelitä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Erinomaisia sinkkuja, ei järin kiinnostavia albumeja. Olisko parempi termi "osittain erittäin hyvä bändi"?
Maailman paras livebändi, ei noita levyjä jaksa.
"No more mistakes, like the last one."
älkää ny tulko saastuttaan tätä pyhää otsikkoa, minäkin pysyn poissa nössöpoppikenkiintuijottelupallomekko-yhtyeitten otsikoista.
[quote:56ea5e4ff8="stratum"]Ylös
Brotherhood pelaa kuule aika tylsä peli. Ehkä paremmilla saundeilla jaksaisi kuunnella ehkä ei so nut eihän tässä o edes mitään hittipiisejä[/quote:56ea5e4ff8]
Taisi muuten ollakin Power, Corruption & Lies tai ainakin se lojuu tuossa sen näköisenä että sitä on vasta ajet... eiq soitettu.
Yhtä rumat kannet noissa niin sekaisinhan ne menee. åhå olipa huono aqzu-provo.
[quote:97471353a7="stratum"][quote:97471353a7="stratum"]Ylös
Brotherhood pelaa kuule aika tylsä peli. Ehkä paremmilla saundeilla jaksaisi kuunnella ehkä ei so nut eihän tässä o edes mitään hittipiisejä[/quote:97471353a7]
Taisi muuten ollakin Power, Corruption & Lies tai ainakin se lojuu tuossa sen näköisenä että sitä on vasta ajet... eiq soitettu.
Yhtä rumat kannet noissa niin sekaisinhan ne menee. åhå olipa huono aqzu-provo. [/quote:97471353a7]
Hooky vetää kovaa settiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Täähän on vanhempaa kuin jeesus.
nimim. Olliut Hookyn dj-keikalla paikan päällä eikä halua että suuren yhtyeen suuruus peittyy lädin kikkailuihin...
electronicin kokista kuuntelen. onhan täs muutama ihan kelpo ralli mut eipä mitään niin kovin oleellista, ikävän keskinkertaisia useimmat piisit. ei liene tarpeellista hankkia varsinaisia levyjä? (deby toki jo löytyy, ja siltä lohkaistut sinkut). eli voihan niitä poimia jos halvalla vastaan tulee mut siinäpä se.
nyt soiva 'for you' tosin kuulostaa oikein kivalta, melkein ku new order
[quote:def9617a37="psykokarkki"]electronicin kokista kuuntelen. onhan täs muutama ihan kelpo ralli mut eipä mitään niin kovin oleellista, ikävän keskinkertaisia useimmat piisit. ei liene tarpeellista hankkia varsinaisia levyjä? (deby toki jo löytyy, ja siltä lohkaistut sinkut). eli voihan niitä poimia jos halvalla vastaan tulee mut siinäpä se.
nyt soiva 'for you' tosin kuulostaa oikein kivalta, melkein ku new order [/quote:def9617a37]
Vaadin tasapuolisuuden nimissä joka toista Electronic-aiheista viestiä Smiths-topikkiin ja aina välillä kandee aiheesta myös PSB-ketjuun spämmiä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:0f74a615d6="forssto"][quote:0f74a615d6="psykokarkki"]electronicin kokista kuuntelen. onhan täs muutama ihan kelpo ralli mut eipä mitään niin kovin oleellista, ikävän keskinkertaisia useimmat piisit. ei liene tarpeellista hankkia varsinaisia levyjä? (deby toki jo löytyy, ja siltä lohkaistut sinkut). eli voihan niitä poimia jos halvalla vastaan tulee mut siinäpä se.
nyt soiva 'for you' tosin kuulostaa oikein kivalta, melkein ku new order [/quote:0f74a615d6]
Vaadin tasapuolisuuden nimissä joka toista Electronic-aiheista viestiä Smiths-topikkiin ja aina välillä kandee aiheesta myös PSB-ketjuun spämmiä.[/quote:0f74a615d6]
smaa...
mut joo, electronicin kokis on loistava.
[quote:f32387dcb8="aqzu"]mut joo, electronicin kokis on loistava.[/quote:f32387dcb8]
Eipä moiset kiinnosta, kun taitaapa olla kaikki pitkäsoitot hyllyssä.
joo mut siis niinku levyjen korvikkeena...
sit on viä se noolin foorumin jonkun tyypin tekemä electronicin tupla-dvd jota olen valmis jakelemaan jos jollain ei oo ja löytyy joku jolla on polttava dvd. toisella levyllä on kaikki tv-esiintymiset ja videot jne ja toisella on kaikkia dokkareita ja muita.
[quote:1e73803883="aqzu"]Täähän on vanhempaa kuin jeesus.
nimim. Olliut Hookyn dj-keikalla paikan päällä eikä halua että suuren yhtyeen suuruus peittyy lädin kikkailuihin...[/quote:1e73803883]
siinä saa mikserin "remunappi" aika kyytiä..
hehe, eihän toi herran peruslavahabituksesta eroa juurikaan. ostin jonkun suoraan sanoen karmean live-dvd:n orderilta missä blue mondayn aikana hooky alkaa olla semmosessa kuosissa ettei tahdo osua lavalle tuotuun rumpupadiin..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Täähän on vanhempaa kuin jeesus.
Ja tää vielä vanhempaa.
ostin jonkun suoraan sanoen karmean live-dvd:n orderilta missä blue mondayn aikana hooky alkaa olla semmosessa kuosissa ettei tahdo osua lavalle tuotuun rumpupadiin..
511? Lukuisia jälkidubbauksia sillä, kun ei tainnut koko bändi olla kovin pro sinä päivänä.
Rumpupadeilla on muutenkin olluna sellainen tendenssi etteivät ole Orderin keikkamiksauksissa oikein erottuneet. Cro magnon-hakkaamiseen paras tais olla se vuosina 1984-85 (ja TPK:n videolla) käytetty padi, joka sentään reagoi fyysisesti kun sitä hakataan.
"No more mistakes, like the last one."
[quote:ec85326e07="silvawhale"][quote:ec85326e07="aqzu"]Täähän on vanhempaa kuin jeesus.
nimim. Olliut Hookyn dj-keikalla paikan päällä eikä halua että suuren yhtyeen suuruus peittyy lädin kikkailuihin...[/quote:ec85326e07]
siinä saa mikserin "remunappi" aika kyytiä..
hehe, eihän toi herran peruslavahabituksesta eroa juurikaan. ostin jonkun suoraan sanoen karmean live-dvd:n orderilta missä blue mondayn aikana hooky alkaa olla semmosessa kuosissa ettei tahdo osua lavalle tuotuun rumpupadiin.. [/quote:ec85326e07]
joo, eikös se ole tavaramerkkinä että hooky paskoo noita pädejä aina menemään. Ah, Arvikassa nakkasi keikan lopuksi basson pään päältä tantereeseen kun hermostui.
Tekaisin naispuoliselle levyllisen tanssipoppista jouluksi; ekaksi möhkäle KLF:ää/JAMsia ja toinen puolisko sitten New Orderia. Toivottavasti uppoaa
Tekaisin naispuoliselle levyllisen tanssipoppista jouluksi; ekaksi möhkäle KLF:ää/JAMsia ja toinen puolisko sitten New Orderia. Toivottavasti uppoaa
missä timelords?
ei midn, toiminnalle
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d4d270ff1d="public"]Tekaisin naispuoliselle levyllisen tanssipoppista jouluksi; ekaksi möhkäle KLF:ää/JAMsia ja toinen puolisko sitten New Orderia. Toivottavasti uppoaa [/quote:d4d270ff1d]
missä timelords?ei midn, toiminnalle
itseasiassa doctorin' the tardis pääs kans mukaan
putos kakkossivulle äskeisellä postauksellani, joten pannan nostaen ylös vaikkapa sillä verukkeella, että kuuntelin noin viikko sitten yöllä control-soundtrackia ja silloin kolahti erityisesti vika biisi, eli new orderin hieno pianovetoinen instru 'get out'.
on ne neroja
Itse voisin kontribuoida tähän vaikka vaan hekumoimalla eilistä tyttöä joka tuli pyytään Age Of Consentia ja kun oltiin soitettu niin "jotain sit P,C&L:ta kun se on jotenkin nyt eniten mieleen." Mut saatiin hymy Ceremonystakin
ette nostaneet topikkia muutama päivä sitten, kun Barney täytti 52 vuotta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!