You are not logged in.
Kävin illalla katsomassa Controllin. Huh! Se pamautti kyl mun aivot pihalle. Olin ihan sanaton sen jälkeen. Piti vielä englantia yrittää vääntää, mutta sanoja ei vaan tullut. Ja minähän en siis tiennyt mitään muuta kuin että tyyppi tappaa itsensä lopussa. Pakko kyllä ostaa Joy Divisionia vielä tällä viikolla.
Saatan jopa ens kerralla kun kuulen Love Will Tear Us Apartin niin jopa tykätä siitä.
Kai sitä kässärii olis voinu vähän hioo, mutta silti ihan törkeen hieno tekele. Se laukas jotain, en osaa sanoa mitä, mutta jotain nyt lähti liikkeelle.
MÄ EN TAJUU! Kovin usein päässä näin pamahtele. Oli pakko mennä vielä leffan jälkeen yksin pubiin yhdelle. Sillai kasaamaan ajatuksia. Nyt oon kasassa, mutta ihan vitun sekaisin. Ei tää sinänsä itse leffasta täysin johdu, mutta se vaan tosiaan laukas jotain, kun on tässä tällästä menossa ja sillai...
[quote:2b041ddd14="leposi"]Kävin illalla katsomassa Controllin. Huh! Se pamautti kyl mun aivot pihalle. Olin ihan sanaton sen jälkeen. Piti vielä englantia yrittää vääntää, mutta sanoja ei vaan tullut. Ja minähän en siis tiennyt mitään muuta kuin että tyyppi tappaa itsensä lopussa. Pakko kyllä ostaa Joy Divisionia vielä tällä viikolla.
Saatan jopa ens kerralla kun kuulen Love Will Tear Us Apartin niin jopa tykätä
siitä.[/quote:2b041ddd14]
pitäis mennä kattoon tää mut en varmaan saa aikaisexx, tai no, kattellaan. kai tää joskus telkkaristakin tulis?
MÄ EN TAJUU! Kovin usein päässä näin pumahtele.
korjasin.
Saakelin pitkä ja tylsähkö, mutta silti parempi kuin kirja...
Ja minähän en siis tiennyt mitään muuta kuin että tyyppi tappaa itsensä lopussa.
Kai huusit "mä arvasin!!!" leffateatterissa kun Ian roikkui jojon jatkona?!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c27e20876b="leposi"]Ja minähän en siis tiennyt mitään muuta kuin että tyyppi tappaa itsensä lopussa.
Kai huusit "mä arvasin!!!" leffateatterissa kun Ian roikkui jojon jatkona?![/quote:c27e20876b]
SPOILER!!! :mad2::peuk:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:22d83bc540="börjeslandet"][quote:22d83bc540="forssto"]Syltty on saanut vähän paskan maineen tekemällä muutamia vähe mauttomia rainoja ja ottamalla harteilleen sellaisen geneerisen kasari-actionstarba -viitan. Esimerkiksi Rocky ja Rambo ykköset ovat molemmat parasta, mitä miesten draama -osastolta löytyy.
Love Liza elokuvassa nämä. En kyllä siedä syltyn puhetyyliä enkä pärstää, joten tuskimpa tulee koskaan katsottua Ramboa tai Rocky ykköstä alusta loppuun.[/quote:22d83bc540]
Joku Fight Club katotaan yli kymmenen kertaa, mutta Rocky IV tai Rambo III eivät ole tuttuja vai...? Voih... [/quote:22d83bc540]
Jos yhtään lohduttaa niin oon nähnyt Thin Red Linen n. 5-10 kertaa useemmin ku Fight Clubin ja useamman kerran leffateatterissa. Ts. satun vaan kattomaan samoja elokuvia useaan kertaan. That's teh way aih du it.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:a76a8bb5f6="leposi"]Ja minähän en siis tiennyt mitään muuta kuin että tyyppi tappaa itsensä lopussa.
Kai huusit "mä arvasin!!!" leffateatterissa kun Ian roikkui jojon jatkona?![/quote:a76a8bb5f6]
Emmä. Olin ihan tarpeeksi hämmentynyt sotamainoksista ennen leffaa. TEE TYÖTÄ JOLLA ON TARKOITUS. OSTA SORMUS, TUE VETERAANEJA. PUMPUM. Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
SUOMI ON SODASSA JOULUKUUSSA
Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:86e2ffdbc2="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:86e2ffdbc2]
Hyvä Suomi!
[quote:e5ae680285="hrmunoita"][quote:e5ae680285="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:e5ae680285]
Hyvä Suomi![/quote:e5ae680285]
NYT HUUDETAAN!!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b6d3231b16="börjeslandet"][quote:b6d3231b16="hrmunoita"][quote:b6d3231b16="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:b6d3231b16]
Hyvä Suomi![/quote:b6d3231b16]
NYT HUUDETAAN!![/quote:b6d3231b16]
[quote:8948f92633="hrmunoita"][quote:8948f92633="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:8948f92633]
Hyvä Suomi![/quote:8948f92633]
Ei ny hakarististä kannata alkaa missään tapauksessa itkemään ellei kontekstissa oo itkemistä....tsekatkaapa vaikka suosituilta inter net sivustoilta vähän tuon historiaa.
Mut suomihan on vanhojen natsien luvattu maa, siinä nyt ei sinänsä oo mitään uutta.
Saiskohan mistään white power valkopyykinpesuainetta?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taksikuski ja Planet Terror.
"A repo man's always intense"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:2cc30a0753="börjeslandet"][quote:2cc30a0753="hrmunoita"][quote:2cc30a0753="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:2cc30a0753]
Hyvä Suomi![/quote:2cc30a0753]
Ei ny hakarististä kannata alkaa missään tapauksessa itkemään ellei kontekstissa oo itkemistä....tsekatkaapa vaikka suosituilta inter net sivustoilta vähän tuon historiaa.
Mut suomihan on vanhojen natsien luvattu maa, siinä nyt ei sinänsä oo mitään uutta.
Saiskohan mistään white power valkopyykinpesuainetta?[/quote:2cc30a0753]Mul on sellanen pyörivä hakaristisormus. Ostin Kiinasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
9 Deaths of Ninja oli päräyttävän huono. Ehdottomasti kököin näkemäni Sho Kosugi leffa, mutta toki samalla hulvattoman hauska. Pari totaalirepsäytystä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Suosikkielokuvia uusintakierroksella:
Sideways
Shortbus
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:fc06359291="börjeslandet"][quote:fc06359291="hrmunoita"][quote:fc06359291="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:fc06359291]
Hyvä Suomi![/quote:fc06359291]
Ei ny hakarististä kannata alkaa missään tapauksessa itkemään ellei kontekstissa oo itkemistä....tsekatkaapa vaikka suosituilta inter net sivustoilta vähän tuon historiaa.[/quote:fc06359291]
Joo siis natsien hakaristihän seisoo kulmalla, suomalainen on tasasivulla. Ja taitaa olla sakarat eri suuntaan. Sehän on ollu iänkaiken jossain mummojen pitsiliinoissa jne. Enpä jaksa tarkistaa faktoja, mut en usko tohon ruotsalainen natsikenraali-juttuun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:ebf32505c7="HUIG"][quote:ebf32505c7="börjeslandet"][quote:ebf32505c7="hrmunoita"][quote:ebf32505c7="leposi"] Saksalainen kaveri kerto, että siellä on hirvee haloo tuosta sormuksesta, koska siinä on se hakaristi, vaikka se onki joku Suomen ilmavoimien tunnus tai jotain, emmä tajuu. Mut ei ne saksalaiset sitä voi tajuu. Ihme touhuu.
No mut sehän on saatu joltain ruotsalaiselta natsikenraalilta ns. lahjana se merkki, et pl.[/quote:ebf32505c7]
Hyvä Suomi![/quote:ebf32505c7]
Ei ny hakarististä kannata alkaa missään tapauksessa itkemään ellei kontekstissa oo itkemistä....tsekatkaapa vaikka suosituilta inter net sivustoilta vähän tuon historiaa.[/quote:ebf32505c7]
Joo siis natsien hakaristihän seisoo kulmalla, suomalainen on tasasivulla. Ja taitaa olla sakarat eri suuntaan. Sehän on ollu iänkaiken jossain mummojen pitsiliinoissa jne. Enpä jaksa tarkistaa faktoja, mut en usko tohon ruotsalainen natsikenraali-juttuun.
*[/quote:ebf32505c7]
"The swastika was adopted by the Finnish Air Force after 6 March 1918, when Eric von Rosen donated an aeroplane, adorned with swastikas (his personal good luck symbols), from Sweden to the Finnish white army. The swastika was officially adopted as the nationality marking on the Finnish Air Force planes at 18 March 1918."
http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika#Finland
Mut toki hakaristi on sympolina vanha ku hönwi.
[quote:37cbbe6750="skoskima"]Suosikkielokuvia uusintakierroksella:
Sideways
Shortbus[/quote:37cbbe6750]Skoskima katsoo suosikeikseen vain ne elokuvat, joiden nimissä on kahdeksan kirjainta
[quote:6a989a3cb7="Jean-Babtiste"][quote:6a989a3cb7="skoskima"]Suosikkielokuvia uusintakierroksella:
Sideways
Shortbus[/quote:6a989a3cb7]Skoskima katsoo suosikeikseen vain ne elokuvat, joiden nimissä on kahdeksan kirjainta [/quote:6a989a3cb7]
ja alkaa ja loppuu s-kirjaimeen, vika tosin ristiriidassa nikin kanssa
the nightmare before christmas
history of violence
pannaan kummallekin
[quote:0710a21d18="hrmunoita"]Station Agent
:peuk:[/quote:0710a21d18]
Joo toi oli kiva pikku elokuva.
Itse kattelin joulupyhien aikana telkkarista Valamiehet ja Taksikuskin. Ensimmäinen liukuhihna oikeussalijännäri ja toinen klassikko joka ei ihan täysin vakuuttanut mua. Luonnollisesti hyvää näyttelyä Bobby DeNirolta ja leffa varmasti ollut poikkeuksellinen aikanaan, mutta nyt kun sen ensimmäistä kertaa näin, niin vähän jäi sellainen fiilis, että tässäkö se nyt sitten oli.
Taksikuskin... klassikko joka ei ihan täysin vakuuttanut mua. Luonnollisesti hyvää näyttelyä Bobby DeNirolta ja leffa varmasti ollut poikkeuksellinen aikanaan, mutta nyt kun sen ensimmäistä kertaa näin, niin vähän jäi sellainen fiilis, että tässäkö se nyt sitten oli.
Itsekin näin jostain syystä ekakertaa ja mä kyllä diggasin. Oli aika erilainen, kuin olin kuvitellut ja leffan läpi jatkunut tosi ulkopuolinen fiilis puhutteli minua kyllä suuresti. Ei mikään kuuden tähden leffa minulle henkilökohtaisesti, mutta kyllä klassikkonatsansa ansainnut ja katson kyllä varmasti sopivana ajankohtana uudestaankin.
Tero saatana, s'olet gay!
Onks tää katsottava?
[quote:cc902c2370="Firon"]Taksikuskin... klassikko joka ei ihan täysin vakuuttanut mua. Luonnollisesti hyvää näyttelyä Bobby DeNirolta ja leffa varmasti ollut poikkeuksellinen aikanaan, mutta nyt kun sen ensimmäistä kertaa näin, niin vähän jäi sellainen fiilis, että tässäkö se nyt sitten oli.
Itsekin näin jostain syystä ekakertaa ja mä kyllä diggasin. Oli aika erilainen, kuin olin kuvitellut ja leffan läpi jatkunut tosi ulkopuolinen fiilis puhutteli minua kyllä suuresti. Ei mikään kuuden tähden leffa minulle henkilökohtaisesti, mutta kyllä klassikkonatsansa ansainnut ja katson kyllä varmasti sopivana ajankohtana uudestaankin.[/quote:cc902c2370]
Itelle kyl kolahti heti ekalla kerralla aikonaan ja sen jälkeen uusintakierrokset aina tarjonneet jotain pientä lisää. Ehkä siinä toi "ulkopuolinen fiilis" just on se mikä toimii.