You are not logged in.
Unohdin Mopin keikan
bzort glorf bööth
Unohdin Mopin keikan
Smaa. tai no, muistin liian myöhään.
Sama, muistin tänään.
bzort glorf bööth
itse olin paikalla mutta eipähän tuo nyt kamalasti hetkauttanut. sapelikyrpä ja homohomohomo raikas kylläkin. lapinjärveltä tuttu "luennoitsija" bongattu myös lavalta. niin ja mikko torvinen soitti ekaksi. olisi ollut hyvä lopettaa vuosi aavikon keikkaan!
heti ensi vuoden kärkeen sitten hevimetal on ice. ohjaana tietysti Külli Naissoo-Pitkänen.
http://myspace.com/brutopia
http://www.out-of-tune.net/listen_dp
http://myspace.com/jackaddictmusic
Aloitetaan oikeasti ysiltä kun pitäisi olla yhdentoista maissa hommat ohi.
Nuo böö pimmeet pohjois-savot ois tällä viikolla:
Torstai: Cosmo Jones Beat Machine
Perjantai: Jesse
Launtaina: Athletic Arms ja Malousmal. Perjantaina ja lauantaina paikalla
bzort glorf bööth
Cosmoja taidanpa mä lähteä tänään katsomaan, jos suinkaan ehdin.
huomenna ja ylihuomenna ihan kunnolla shitten. Eikös noi ala ihan kympiltä?
Jokohan sitä törmäisi Phlegmiin baarissa, hehe
Oon vähe huono ahdistelemaan netti-ihmisiä, mutta henkassahan tää viikonloppu tulee pitkälti vietettyä, joten mahdollisuudet ovat olemassa.
Cosmot tuli nähtyä ja keikkahan oli ihan laadukas, mutta toi yleisön meininki tiettyjen bändien (cosmot, 22-Pp, jollyt jne) kohdalla henkassa ei lähde yhtään. Vitusti muuten jengiä torstai-illaksi! hyh...
[quote:69543d115b="helicon"]Joo eiköhän pe-la tule käytyä, 3 päivää olisi ollut jo ihan liikaa mulle.
Jokohan sitä törmäisi Phlegmiin baarissa, hehe [/quote:69543d115b]
Mitä sä teet Pohjois-Savossa?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:9d70992299="helicon"]Joo eiköhän pe-la tule käytyä, 3 päivää olisi ollut jo ihan liikaa mulle.
Jokohan sitä törmäisi Phlegmiin baarissa, hehe [/quote:9d70992299] Huomenna pitäis raahautua Kuopioon. Haluun kans nähä Phlegmin.
Skeneilen tänään pukemalla päälle Sunburned -paidan.
Eilen tulip juapastuia jpp, mutta kylhän noi bändit nyt läpi tsekkas. se eka oli aikamoista "grungea", toka puolestaan sydän, sydän vähän enemmällä häröilyllä.
Jesse toimi tosi hyvin, kasarisyna- ja rumpusoundeissa on jotain todella rakastettavaa.
Tänään
bzort glorf bööth
Olipas vallan nasta Kuopio-reissu. Florist oli iloinen yllätys kun en ollut bändiä koskaan aikaisemmin kuullut, nimen perusteella vaan muodostanut mielikuvan jostain ihan erilaisesta musiikista kuin mitä se tosiasiassa oli. Malousmal oli huippu, tosin siinä vaiheessa iltaa jo ehkä humalaisten ihmisten kovaääninen puhe häiritsi. Pari uutta foorumistibongaustakin tuli tehtyä.
Mutta missä oli Reiska?
bzort glorf bööth
Lauantain keikat oli kaikki hyviä, varmaan parhaita koko tapahtumassa. taas toki löytyi yleisöstä joku häröilevä idiootti, tai muuten vaan ärsyttäviä ihmisiä, mutta silti oikein hauskaa oli. toivottavasti tämmöisiä olis enemmänkin kuopiossa. savon vastine jyrokille?
Lauantaina Kiinan suosituin bändi ja Magyar Posse henkassa ja viikon päästä perjantaina 22-pp uusine biiseineen.
bzort glorf bööth
aa joo - SPÄM
bzort glorf bööth
tänään ois tequilajazzzzz k-klubilla.
ei taida innostaa. lauantaina sitten kenties!
Eilen se kiinalainen bändi ja magyar posse. Kumpikin ihan hyviä, vaikka tommoisen musiikin suhteen ei oo mitään kiimaa varsinaisesti ollutkaan. Magyar Possen encorejumitusbiisille .
Ens viikonloppuna sitten 22-pp. Kallista, mutta kai se on mentävä.
Toivottavasti ja eiköhän lippuja riitä vielä ovelta ostettaviksi. Siellä seuraavan kerran.
bzort glorf bööth
tällä kertaa oli sitten paavoharjun poikien vuoro näyttää kännistä heilumista. liekkö ollut kiinalainen uusivuosi jota samana iltana kaupungissa juhlittiin
petosella kesällä nämä!
[quote:9c1e629936]5.-7.6. To-La Nallerock-festari
Tällä hetkellä varmistunut:
* Ari Koivunen
* Sturm und Drang
* Beats and Styles
* Carmen Gray
* Hybrid Children
* Cheek[/quote:9c1e629936]
22-PP oli hyvä, vaikken tuntenut ainuttakaan uutta kappaletta. Viime vuoden Kuopion keikka oli mieluisampi. Yleisön keski-ikä oli selvästi vanhempi kuin tuolla aikaisemmalla keikalla-späm.
bzort glorf bööth
hyviähän Pistepirkot taas olivat. Tällä kertaa setti oli vähän tiiviimpi kuin viimeksi, jolloin mukaan mahtui tylsiäkin hetkiä. Ei tullut montakaan tuttua biisiä, koska en ole kuullut mitään big lupua uudempaa kunnolla, mutta ihan mainiota rokkiahan sieltä tuli.
Rotten Sound toimi kyllä jpp. Jopa siinä määrin, että lavan edustalle syntyi suht iso pitti. itse toki fiilistelin sivistyneesti vähän taaenpana.
kohta kattoo jessee.
Hehe olen elänyt kokoajan keskiviikkoa - unohtui tämä ilta.
bzort glorf bööth