You are not logged in.
pitäs tehä - toi Broken Ear Record eli UUSIN on kuulemma taas ihan parhutta. Creature Comforts oli vähän pettymys, rumpali oli jättänyt ja jäi vähän pliisuksi
omat suosikkini ovat
1.Lost Valley cds
2.Cold Hands 12"
3.Cone Toaster 12"
sit heti siinä perässä Beaches and Canyons sekä vanhemmat spastiset noisehulinarokit eli s/t 7" ja s/t 10"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hei babsgu, tulix oikeezeen ozikkoon, toihan on sika magee!!!!!!!!!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ainii unohin lensflare ihq söpix!
hei babsgu, tulix oikeezeen ozikkoon, toihan on sika magee!!!!!!!!!!
Osittain sama. Eikös tuo yhdistelmä lens flare - karmea fontti - paholaisnaama ole jo enemmän hillitöntä irroittelua näinkin merkittävältä bändiltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
morjex
täällä on ainakin aika pahoja joitakin, etenkin scorpionsin tekeleet
vetää kyllä hiljaseks:
http://www.zonicweb.net/badalbmcvrs/
ja toinen aika hauska mesta on tämä aor dream zones (kantsii myös tsekata ääninäytteitä, sairasta musaa)
piis, arttus
let me fall out of the window
with confetti in my hair
haha joo...spacemen 3 on kohdannut vertaisensa
minusta tuo on ihan hieno.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
minusta tuo on ihan hieno.
sama, mut niin oon sanonu vissiin kaikista babrigan postauksista täällä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
verratkaas nyt noita babrigan postauksia tohon kammotukseen... on kyllä eroa. ja pelkistetyn kannenkin voi tehdä tyylillä, vrt. viimeisin new order.
no hei, rumimmissakin on aina ne pahimmat kammotukset - pysyn silti kannassani ja nuo tänne laittamani ovat rumimpien klaania.
voltassa tuo vihreäpinkki ällötys ja pyöret elementit ja vittumaisen terävät tausta viivoittelut, tulee mieleen oksennus, tekee mieli oksentaa
darknessi taas sitten - en ole ikinä innostunut tollaisista glossy glossy hifi hifi jutuista. tranceflaikkukamaa ja vittumaista skillz-pätemistä.
black dicen kannen rumuudesta jotain jo taisin perustellakin...
ja new orderin uuden kansi on kyllä väsynyt kuiva kokkare. tais tulla Savillelle deadlinepäivä eteen puun takaa ja
"jaahas...avaanpas nyt tuosta indesignin...iso fontti joo, mullahan on näitä jämäfontteja kasikytluvulta...hmm..oranssi on sellane tuare väri, porkkana ja työhaalarit ja sillee...ei kerkee tekeen kyl nyt muuta. mut hei mähän oon saville, kyllä ne tästä tykkää kun ne tietää että mä oon tehnyt tän eikä kukaan kolehmaisen timppa...jes...save as new order jes...send...vittu nyt nukun tän karapulan pois ja lopetan yksiksenipuhelun jes..."
voltassa tuo vihreäpinkki ällötys ja pyöret elementit ja vittumaisen terävät tausta viivoittelut, tulee mieleen oksennus, tekee mieli oksentaa
hyvät värit mun mielestä, se on jo paljon. sen värisen musiikin täytyy olla hyvää (en ole tietääkseni vielä koskaan kuullut nuottiakaan mars voltaa btw).
[quote:7882749311="babriga"]ja new orderin uuden kansi on kyllä väsynyt kuiva kokkare. tais tulla Savillelle deadlinepäivä eteen puun takaa ja
[/quote:7882749311]
kyllä se fontti on mietitty, ja värit kohdallaan. paljon huonomminkin olisi voinut tollasen tehdä. sitä paitsi eikös sillä ollut jo hieno kansi valmiina mutta siitä tuli jotain tsunami-mielleyhtymiä... ja sitten tosiaan oli jo kiire.
Eri. Minua kummastuttaa tuo typerä fontti, joka sotii kannen muuta estetiikkaa, ja mitä tahansa estetiikkaa, vastaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:b3d9984182="psychocandy"]
kyllä se fontti on mietitty, ja värit kohdallaan. paljon huonomminkin olisi voinut tollasen tehdä. sitä paitsi eikös sillä ollut jo hieno kansi valmiina mutta siitä tuli jotain tsunami-mielleyhtymiä... ja sitten tosiaan oli jo kiire.[/quote:b3d9984182]
se levyn kansi on kivan kevyt! ja kyllä, kansi oli valmiina mutta vedettiin hyökyaallon takia pois, sehän oli tämä levyn nimikkobiisin siglen kantena ollut kuva. Jotenkin pidän kyllä siitä "No"-kannesta albumikantena enemmän kuin tuosta tytöstä.. ja nyt siitä saatiin tuollainen kunnon kollaasi kun julkaistiin kolme eri kuvaa erilaisilla kuvankäsittelyillä seiskojen kansina.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tämmöinenkin näköjään
akateemisessa oli myynnissä kirja maailman huonoimmista levynkansista. Monta täältä tuttua ehdokasta tuli bongattua.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
melko mitäänsanomaton levynkansi on Crash-kokoelmalla
joskin tuo ympyrä keltaisena olisi ihan kuin pacman!
En löytänyt sitä kotipellon hulvatonta debyyttisinglen kantta mutta tää saa kelvata
Älä päästä painiks sitä
Lisää tulossa...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
This must be what jail / I will scratch
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
happy flowers meni väärään topicciin (tehkää joku oma topicci niille!), mutta noi 2 muuta tällä sivulla ylapuolella on tosiaan kammottavia.