You are not logged in.
...ja vielä, että päätä pakottaa tietyt melodiset viittaukset popmusiikin historiaan. Sung Tongsilla oli ihan suoria viittauksia, tai ainakin yksi ihan suora Beach Boys -laina. Uudellakin levyllä on todella tuttuja melodisia koukkuja, joita en osaa paikantaa. Tosin, Grassista tulee kovasti Van Dyke Parks mieleen, lähinnä laulajan äänen ja vokaalimelodian takia.
Ei voi mitään, t o d e l l a hyvä levy, mikä nimenomaan palkitsee pyörityskertojen lisääntyessä, vaikka ensikuulemalla vaikuttaakin aika "helpolta" levyltä..
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ei voi mitään, t o d e l l a hyvä levy, mikä nimenomaan palkitsee pyörityskertojen lisääntyessä, vaikka ensikuulemalla vaikuttaakin aika "helpolta" levyltä..
Ylistysvirttä voisi jatkaa vaikka miten pitkään. Itse en tosin pitänyt alussa tuota kovin helppona levynä verrattuna suureen osaan popista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ex-kolja wrote:Ei voi mitään, t o d e l l a hyvä levy, mikä nimenomaan palkitsee pyörityskertojen lisääntyessä, vaikka ensikuulemalla vaikuttaakin aika "helpolta" levyltä..
Ylistysvirttä voisi jatkaa vaikka miten pitkään. Itse en tosin pitänyt alussa tuota kovin helppona levynä verrattuna suureen osaan popista.
No jaa-a, en minä sitä "suureen osaan poppia" vertaakaan. Meillä on ennenkin käynyt näin, sinä kuuntelet jotain poppina ja minä väitän sen olevan folkkipaskaa tms. (vrt. kuuluisa Neutral Milk Hotel -keskustelu). No, kuitenkin: minusta sen alkupää kuulosti helpolta, kaiken maailman lochravenit ja sen sellaiset tekivät siitä minulle hieman vaikeamman omaksuttavan.
Siitä olen samaa mieltä, että ylistysvirttä voisi jatkaa vaikka kuinka... Hyvä merkki on myös se, että ensikuuntelujeni vähiten suosikki, Bees, on nyt ehkä se suosikki. Tai sitten Purple... Tai...
Jatkan melkein-yksinpuheluani. Öhöm. Kuuntelin juuri uudelleen Slippi-kappaleen, joka oli ensikosketukseni yhtyeeseen, noin vuosi sitten. Tuolloin en pitänyt kyseisestä kappaleesta ollenkaan ja täten en edes pohtinut hankkivani Inkkarilevyä, nyt kuitenkin kappale iski siinä määrin, että kyllä tuokin menee hankintaan. Samoin kuin Panda Bearin soolo, jolta kuuntelin ekan kappaleen. Ymmärrän toki, ettei viimeksi mainittu kaikille tipu samassa määrin kuin kollektiivin varsinaiset tuotannot, mutta minä pidin aika paljonkin.
ehdin pari kertaa kuunnella feelsiä viikonloppuna, ei vielä ainakaan nouse ihan sung tongsin tasolle mutta kattellaan...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
siirrettäiskö ac-juttu fall-topicista tänne?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mutta mistä sitten keskustelisimme The Fall -topikissa? :?
Feelsin kuuntelu tuntuu hyvältä ja enemmän Animal Collectivelta kuin kuvittelin, parin kuuntelun jälkeen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mutta mistä sitten keskustelisimme The Fall -topikissa? :?
maailman parhaasta pändistä?
eiq sitä varten oli caroliner-topicci...
Feelsin kuuntelu tuntuu hyvältä ja enemmän Animal Collectivelta kuin kuvittelin, parin kuuntelun jälkeen.
Sanoisin levyn olevan oppikirjaesimerkki kuuntelussa parantuvasta levystä. Minun vuoden levyni.
jes. niihän se tekee...tosin ei se ekalla kuuntelullakaan paskalta vaikuttanut. ja livelevykin on ihan hieno - banshee beatista komean trippaileva versio ja wastered!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jes. niihän se tekee...tosin ei se ekalla kuuntelullakaan paskalta vaikuttanut. ja livelevykin on ihan hieno - banshee beatista komean trippaileva versio ja wastered!
Livelevyä haluaisin ehdottomasti kuulla! Todella mielenkiintoista tietää miten nämä toteuttavat saundejaan livetilanteessa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Niin. Ja vinyylin painossa tai muussa vastaavassa on tapahtunut joku kämmi (en muista tarkalleen), mikä on viivyttänyt tuon saapumista kauppoihin. Sama juttu kuin Sufjanin uutuuden kanssa: onneksi kärsimättömyyteni voitti, olisin joutunut odottamaan ikuisuuden.
Niin. Ja vinyylin painossa tai muussa vastaavassa on tapahtunut joku kämmi (en muista tarkalleen), mikä on viivyttänyt tuon saapumista kauppoihin. Sama juttu kuin Sufjanin uutuuden kanssa: onneksi kärsimättömyyteni voitti, olisin joutunut odottamaan ikuisuuden.
Jonkin tyyppinen painovirhe siinä oli viivyttämäsä vuoden levyn vinyylijulkaisua. Ahdistaa, ja tästä ongelmasta olisi hieno kuulla täsmällisempääkin tietoa.
Eilen kuulin hyvää juttua vanhemmasta tuotannosta, ja pääsin myös vähäsen kuulemaan vanhempaa matskua levyltä. Kokeellisempaa, häröisempää, matskua olisi luvassa niillä aiemmilla levyillä. Mutta Feelsistä vielä sen verran, että se on jälleen kerran ihan ykköslevy. Pari kolme päivää tullut vietettyä aikaa lähinnä sen seurassa nautiskellen.
Ärh, ei löytynyt sitten Feelsiä.
Mahtaa tuntua pahalta?
Ärh, ei löytynyt sitten Feelsiä.
Voee, tuonko täältä joululahjaksi kun vein viimeisen?
Pitääpä tutustua tuohon bändin uusimpaan levyyn. Kuulin nimittäin kehuja suhteellisen luotettavalta taholta...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eilen kuulin hyvää juttua vanhemmasta tuotannosta, ja pääsin myös vähäsen kuulemaan vanhempaa matskua levyltä.
Palveluksessanne.
Vein tuon ostamani Inkkarilevyn takaisin kuppaan kun oli viallinen. Sen verran kuitenkin pystyi kuuntelemaan, että kyseessä on todella hyvä levy. Virkistävällä tavalla erilainen kuin kaksi uusinta, tavallaan lähempänä Feelsiä, mutta ei kuitenkaan... Joskin rakenne on vielä oudompi kuin tuolla levyllä ja melua enemmän. Poppia alussa ja lopussa, välissä vähän mitä sattuu. Ja Slippi on kenties paras yksin-kotona-tanssibiisi ikinä. Tilasin uuden kappaleen.
ekasta (oikeesti avey tare & panda bear -nimellä tehdystä) ja intiaanilevystähän se koko homma alko, sain ne kerralla kuunteluun ja koin jonkinlaisen mutaation...suosittelen kaikille, sivuvaikutuksista huolimatta
ekasta (oikeesti avey tare & panda bear -nimellä tehdystä) ja intiaanilevystähän se koko homma alko
Tuo ekahan se taitaa olla kuulemistani edelleenkin paras (eikä pelkästään b-puoli). Mielipidettäni suostun korjaamaan siinä vaiheessa kun saan Feelsin kuulolle, varovaisten arvioiden mukaan noin vuonna 2008.
This must be what jail / I will scratch
Tai ette kumpikaan tajua mistään mitään.