You are not logged in.
Sen Sammakon puoli vuotta myöhässä julkaiseman Tom Waits -turhakkeen(?). Pakkohan sitä oli.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:46eb5faa74="Firon"]Suomalaisesta:
[/quote:46eb5faa74]
Paljonkos maksoi?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Raittilan Ei minulta mitään puutu 50 sentillä kirpparilta.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Brechtin Mother Courage and Her Children
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f2a461b222="Feggy"]Facebookin kautta kybällä.
[/quote:f2a461b222]
perjantaina pitäs taas vaihteeks koittaa tenttiä tota. en vaan jaksa motivoitua, heitä pari tärppiä!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:63b5cae6f7="fassu"][quote:63b5cae6f7="Feggy"]Facebookin kautta kybällä.
[/quote:63b5cae6f7]
perjantaina pitäs taas vaihteeks koittaa tenttiä tota. en vaan jaksa motivoitua, heitä pari tärppiä![/quote:63b5cae6f7]
Et kai sie luule, et mie oon lukenut sen jo? Kymmenen vuoden päästä tämä. No, Gettierin ongelma, totuuden käsite, tiedon oikeuttaminen. Vaikken kyllä edes katsonut mitä kirjassa on. Avuksi Markus Lammenrannan Tietoteoria, jos haluat oikoa...
no mie ku luulin.. tärpit tuntuu suht tutuilta
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Olen iloinen. Löysin nimittäin lisää Kunderaa. Ja sitten yksi Sartrea käsittelevä kirja. Plus muutamia joululahjakirjoja ostin.
Äiskälle vielä pokkareita lahjax:
Zadie Smith: Kauneudesta
Uumaya Abu-Hanna: Nurinkurin
Mangojauhe goddamn.
Äiskälle vielä pokkereita lahjax
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Divarista pokkereita:
Angela Carter: The Infernal Desire Machines of Doctor Hoffman
J.P. Donleavy: The Beastly Beatitudes of Balthazar B
J.P. Donleavy: The Unexpurgated Code - A Complete Manual of Survival Manners (ohjeita mm. otsikoilla Associating with the Bootless and Unhorsed, Ass Kissing and Other Types of Flattery, Promiscuous Pissing, Euthanasia jne)
Uutena ku käytettynä ei löytyny:
James Joyce - Ulysses
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Olen lukenut tämän.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a3349b097d="Feggy"]
Olen lukenut tämän. [/quote:a3349b097d]
En ole lukenut mitään Humea. Pitäis kyllä ja sassiin. Siksi ostinkin tuon ja sen toisen kuuluisan.
Angela Carter: The Infernal Desire Machines of Doctor
Mulla oli tää mukana kun käytiin hulinoimassa, mutta en oikein saanut aikaiseksi luettua. Edelleen sivulla 110 -spåm
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:14ff227d2e="ginipoika"][quote:14ff227d2e="Feggy"]
Olen lukenut tämän. [/quote:14ff227d2e]
En ole lukenut mitään Humea. Pitäis kyllä ja sassiin. Siksi ostinkin tuon ja sen toisen kuuluisan.[/quote:14ff227d2e]
Joskus oon lukenut jotain pätkiä tuostakin kirjasta. Täytyisi varmaan laittaa itsellekin hankintaan.
Ostokselle
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Akateemisen kirja-alesta
Augustinus: De civitate dei eli Valtiosta 9.90
Sidney Lumet: Elokuvan tekemisestä 5.90
sekä ½ Viljami Puustisen 22-pp-kirjasta (5e)
Ei kovin kummoista tän vuoden tarjonta (varsinkaan kun vältän romaaneja - niitä on liikaa lukematta hyllyssä). Hupaisaa oli sekin, että nyt oli myynnissä parikin juttua, joissa olen itse ollut mukana. Vähän sama fiilis kun aikoinaan sai ex-bändin levyjä joka Anttilasta 3,50 mk / kpl.
Augustinus: De civitate dei eli Valtiosta 9.90
Jäiks tota hyllyihin vielä? Roikkunu jonnin aikaa lukulistalla...
Älä päästä painiks sitä
[quote:fd6058aba6="Feggy"]Augustinus: De civitate dei eli Valtiosta 9.90
Jäiks tota hyllyihin vielä? Roikkunu jonnin aikaa lukulistalla...[/quote:fd6058aba6]
Tilasin netitse siis AK:n kirja-alesta. Hopi hopi, varmaan loppuu kesken.
[quote:664adf43f0="Feggy"]Akateemisen kirja-alesta
Ei kovin kummoista tän vuoden tarjonta (varsinkaan kun vältän romaaneja - niitä on liikaa lukematta hyllyssä). Hupaisaa oli sekin, että nyt oli myynnissä parikin juttua, joissa olen itse ollut mukana. Vähän sama fiilis kun aikoinaan sai ex-bändin levyjä joka Anttilasta 3,50 mk / kpl.[/quote:664adf43f0]
Aijaa, musta taas tarjonta oli osittain ihan hyvää. Ostin jo parin maitsemani lisäksi:
Hannah Arendt - The Origins of Totalitarianism
Eric Hobsbawm - On History
Ensimmäistä noista olin ajatellut jopa tilailla ulkomailta, mutta hyvä näin.
Ei kovin kummoista tän vuoden tarjonta (varsinkaan kun vältän romaaneja - niitä on liikaa lukematta hyllyssä). Hupaisaa oli sekin, että nyt oli myynnissä parikin juttua, joissa olen itse ollut mukana. Vähän sama fiilis kun aikoinaan sai ex-bändin levyjä joka Anttilasta 3,50 mk / kpl.
Kai sä muuten sitten poistit levyjä ison pinon itsellesi levyjä, jota voisit antaa kavereille sen joka joulu lahjaksi?
[quote:65e83b66d3="Feggy"]Ei kovin kummoista tän vuoden tarjonta (varsinkaan kun vältän romaaneja - niitä on liikaa lukematta hyllyssä). Hupaisaa oli sekin, että nyt oli myynnissä parikin juttua, joissa olen itse ollut mukana. Vähän sama fiilis kun aikoinaan sai ex-bändin levyjä joka Anttilasta 3,50 mk / kpl.
Kai sä muuten sitten poistit levyjä ison pinon itsellesi levyjä, jota voisit antaa kavereille sen joka joulu lahjaksi? [/quote:65e83b66d3]
En kun olin ihan PA. Sitäpaitsi en viitsinyt kiusata kavereitani, jotka olin jo puoliväkisin pakottanut liian monta kertaa keikalle...
Abebooksille
13 noi kolme Shakespeare & Co-kaupasta Pariisissa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
pienoinen uudenvuodenlupaus itselleni on olla ostamatta lisää kirjoja ennenkuin kaikki jo olemassaolevat on luettu loppuun.
katsotaan monta viikkoa tämäkin kestää
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho