You are not logged in.
missä piilee muuten kaikkien kuvat kansitaiteista?
Kärsivällisyyttä neitiseni
[quote:94fc17c2fa="mitten"]missä piilee muuten kaikkien kuvat kansitaiteista?
Kärsivällisyyttä neitiseni [/quote:94fc17c2fa]
EI OSAA
kotiintultuani äsken pöydältä löytyi oma PAKETTI PUKILTA.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
No jospa minäkin heitän tämän biisilistan ja vähän asiakirjoitusta tänne:
1. Beans - You're Dead, Let's Disco
2. Gang Gang Dance - Nicoman
3. Exhaust - Two Years on Welfare
4. Ovalki - Laufwerken
5. Shining - Goretex Weather Report
6. Boris - Pseudo-Bread
7. Isis - Celestial (The Tower)
8. The Radio Dept. - It's Personal
9. Idaho - Gone
10. Girls Against Boys - 300 Looks for the Summer
11. Robert Pollard - Blessed in a Open Head
12. El Perro Del Mar - I Can't Really Talk About It
13. Red House Painters - Japanese to English
14. Es - Surullisille, onnettomille...
Aika jees kaikinpuolin. Pari ennaltaan tuttua ja varsin toimivaa biisiä (Gang Gang Dance ja Red House Painters) ja aika monta tutustumislistalla pitkään lojunutta bändiä, joten siinä mielessä sisältö osui mainiosti kohdalleen. Sokkoensikuuntelu kaatui heti alkuunsa Winampien hakiessa levyn sisällön internetin ihmemaasta, mutta samapa tuo. Uusista tuttavuuksista Boris ja Robert Pollard iskivät ylivoimaisesti eniten, El Perro Del Marin ollessa ainoa josta en saanut juuri mitään irti. Viimeinen biisi oli ihan selvästi suunnattu minulle henkilökohtaisesti, siitä
Biisijärjestyksessäkin oli aika kivaa "harkittua kaarta" (tai siltä se ainakin kuulosti). Plussaa myös siitä, että levyä ei oltu tungettu täyteen formaatin rajojen natisessa. Itsehän en näin vakuuttavaan pidättyväisyyteen kyennyt tälläkään kertaa...
Mitään kansikuvia en voisi postata vaikka jaksaisinkin, sillä tässä levyssä ei ollut kansitaidetta lainkaan. Siitä pienehkö
Viimeinen biisi oli ihan selvästi suunnattu minulle henkilökohtaisesti, siitä
Mähän se siis olin. En tuota vikaa biisiä kyllä ollut mitenkään henkilökohtaisesti suunnannut, en olisi voinut/osannut vaikka olisin halunnut.
Mitään kansikuvia en voisi postata vaikka jaksaisinkin, sillä tässä levyssä ei ollut kansitaidetta lainkaan. Siitä pienehkö
Selitys olkoon, että oli vähän vitunmoinen kiire
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:133d970194="hrmunoita"]KIITTI!
:peuk::psykee::peuk::psykee::peuk::psykee::peuk::psykee::peuk: / :peuk::psykee::peuk::psykee::peuk::psykee::peuk::psykee::peuk:[/quote:133d970194]
kiva jos kelpas
biisilistassa tais olla vielä jossain välissä jack factoryn shoom, hämärä raita muinaiselta acid beats 2 -kokikselta, intro ja outro toki radio phnom penhiltä.
joo täytyypä tsekkailla tuo kasetti kunhan tässä ehtii jos kerran pukilta tuli lupa
sit kaikki likoon huomisex, muuten pääsen kuuntelemaan vasta 18. tammikuuta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c9b73144aa="mitten"]
muuten, jos gini jaksat voisit ripata tuon kokiksen jonnekin sendspaceen yms? ainakin itse mielelläni tuon kuuntelisin
[/quote:c9b73144aa]
Joo, katsotaan jos joulunpyhien jälkeen jaksaisi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:030fd95ae9="mitten"]missä piilee muuten kaikkien kuvat kansitaiteista?
Kärsivällisyyttä neitiseni [/quote:030fd95ae9]
Menetetty peli
Pyörii taas..
Oikeastaan vain muutama kappale, jotka eivät tehneet kummempaa vaikutusta ("ihan ok" osastoa), ja sitten vastapainoksi joitain helkkarin hyviä ylläreitä. Siis bändejä joista ollut kuullutkaan, mutta joiden levyihin vois tutustua. Ja olihan siellä joitain ennaltatuttuja hyviä juttuja. Biisilista ja lisää tekstiä tulee joulun tienoilla kun pyöritellyt vielä pari kertaa läpi ja kerkiää kirjoitella paremmin..
Aini, ykskään biisi ei järisyttävästi ärsyttänyt tai saanut skippaamaan, mistä
Ja ei ole kyllä mitään hajua kuka joulupukki olisi voinut olla.
Edit: vai oliskohan mulla sittenkin pieni haju?
Edit2: haju vahvistuu ku vähän selaa foorumia. Voisko tää olla näin ilmeistä? Palaan asiaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oon ollu niin hirveen kiire. Ehdin laittaa fiilistelyjä vasta joulupäivän paikkeilla. Biisilistasta päätellen pukkini lienee kuitenkin Aqzu.
Sent from my iPhone 16
Ooooh! VAU! Se saapui!!! Ja MILLAINEN mixtape. Millaiset KANNET. Secret Santa Notebook! Kenelläkään muulla ei voi olla näin hienoa!! Olkaa kateita!
Yllätys oli kyllä täydellinen! Biisit viittasivat useisiinkin foorumisteihin, mutta kansivihkon viimeiseltä sivultahan se salaisuus löytyi - paavin kuva. Kannet olivat upeat kuin joulukalenteri. Luukkuja ja pieniä yllätyksiä niiden sisällä, retrografiikkaa, taidetta, pieniä jouluisia elementtejä, polaroideja ja hämäräperäisiä rotsiviittauksia!
Onneksi tekijä ei saanut mun mixtapea, olisi vähän hävettänyt kun oli se "sisältö ennen muotoa" -periaate - osittain kiireen takia...
Kun tekijästä alkoi olla hajua, tuntuikin sopivalta, että biiseissä oli paljon viulua. Ja jopa joulu mainittiin. Valitettavasti en ole ehtinyt vielä kuunnella koko pakettia, kun asun tilapäisesti poissa kotoa ja kuuntelumahdollisuudet ovat heikot. Mutta mainittakoon ainakin, että Neutral Milk Hotel ja Patrick Wolfin Smiths-coveri säväyttivät. En jaksa muita There Is a Light -covereita, mm. sitä paljon soinutta Schneider TM -versiota, mutta tästä pidin!
Kiitos Pope Hyvee joulua!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:2a366179b6="Moronica"]Ooooh! VAU! Se saapui!!! Ja MILLAINEN mixtape. Millaiset KANNET. Secret Santa Notebook! Kenelläkään muulla ei voi olla näin hienoa!! Olkaa kateita!
Yllätys oli kyllä täydellinen! Biisit viittasivat useisiinkin foorumisteihin, mutta kansivihkon viimeiseltä sivultahan se salaisuus löytyi - paavin kuva. Kannet olivat upeat kuin joulukalenteri. Luukkuja ja pieniä yllätyksiä niiden sisällä, retrografiikkaa, taidetta, pieniä jouluisia elementtejä, polaroideja ja hämäräperäisiä rotsiviittauksia!
Onneksi tekijä ei saanut mun mixtapea, olisi vähän hävettänyt kun oli se "sisältö ennen muotoa" -periaate - osittain kiireen takia...
Kun tekijästä alkoi olla hajua, tuntuikin sopivalta, että biiseissä oli paljon viulua. Ja jopa joulu mainittiin. Valitettavasti en ole ehtinyt vielä kuunnella koko pakettia, kun asun tilapäisesti poissa kotoa ja kuuntelumahdollisuudet ovat heikot. Mutta mainittakoon ainakin, että Neutral Milk Hotel ja Patrick Wolfin Smiths-coveri säväyttivät. En jaksa muita There Is a Light -covereita, mm. sitä paljon soinutta Schneider TM -versiota, mutta tästä pidin!
Kiitos Pope Hyvee joulua![/quote:2a366179b6]
Ihan huippumahtavaa että toi ehti perille ennen joulua. Kauhee jännitys oli, kun havaitsin että se kulkee Tampereen kautta Helsinkiin...
Oonkohan sössiny biisilistan muuten, koska se There is a light... ei kyl oo Patrick Wolfin ... toisaalta sen sutaisin viimeiseksi just ennen postiin juoksemista, että vopi olla "ihan muuten vaan" epäselvä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oonkohan sössiny biisilistan muuten, koska se There is a light... ei kyl oo Patrick Wolfin ... toisaalta sen sutaisin viimeiseksi just ennen postiin juoksemista, että vopi olla "ihan muuten vaan" epäselvä.
Ehdinkin jo innostua/ihmetellä, että mitäs mitäs Patrick coveroinut There is a lightia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tän ketjun perusteella arvelen että mun miksteippi on joko shanksiltä, dbgeneltä tai qdes:lta!
KUN SITÄ EI TULLUT
:?
Minun lähettämäni kyllä vissiin tuli perille jo, mutta kommenttien puutteen perusteella pettymys kuten ennakkoon ajattelinkin...
This must be what jail / I will scratch
Ei vielä. Juonpa suruuni kaljan, niin helpottaa.:frown2::pint:;):psykee:
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Juuri kuuntelen omaani, vaikken loppuun asti vielä taida keritäkkään.
Julgubbe oli jättäny viestin että viime viikolla oli lähteny postiin suomesta joten ihan hyvin ois pitäny ehtii...eli ei tässä muuta kun kärsä käteen ja tammikuussa uutta matoo koukkuun
[quote:d020c7f49c="DirtyBlueGene"]:?
Minun lähettämäni kyllä vissiin tuli perille jo, mutta kommenttien puutteen perusteella pettymys kuten ennakkoon ajattelinkin...[/quote:d020c7f49c]
höpönassu! sun miksi vaikuttaa mitä mehevimmältä herkkupalalta, en ole vaan ehtinyt vielä kuunnella tai postaa siitä kun on ollut kaikenmaailman kiirusta ja sit vielä zombiena viikkojen univelkojen takia
mutmutmut: pukkini oli siis dbg (jonka jo tiesin, laadittuani listan eheheh) Poltto-ongelmien takia sainkin sitten postissa "oikean" levyn (Run On:in "No Way" josta artistina en ole edes kuullutkaan - mahtavuutta!) plus sitten imutettavan levymiksin.
tässä biisilistaus, ja skannasin vielä kirjeen joulupukilta (joka oli kyllä päivän paras lol)
1. Eleventh Day Dream - Lived To Tell
2. Mekons - Rock n' Roll
3. Clean - Compilation
4. The Millenium - Begin
5. Stretchheads - Shut Up
6. Tall Dwarfs - Fork Songs (plus Dogma)
7. Quickspace - The Death of Quickspace
8. The Cannanes - Short Poppy Syndrome
9. AC Temple - Belinda Backwards
10. The Eastern Dark - cordings
11. Come - ElevenEleven
12. Run On - Xmas Trip
13. Graeme Jefferies - Messages For the Cakekitchen
14. Robyn Hitchcock - I Often Dream of Trains
15. Chris Bell - I Am The Cosmos
16. Nina Nastasia - Dogs
17. Renderers - A Dream of the Sea
miksi lähtee kuunteluun nyt soundtrackinä mun joulupuuhiin ja jos parista eka biisistä voi sanoa olen ihan haltioissani. tässä on vain muutama ennalta tuttu artisti ja pari semmoista "uijui on ollut tarkoitus joskus tutustua" ja sit loppu onkin "hello... what is this?" eli täysin uutta! sille
kiitos!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Olin unohtanut miten hieno ilme love-sheepillä on
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
KIIMAA!
Oli pakko hakee lohdutusta, ja paikallisesta versioista saan ehkä täyttymykseni!
Eli paikallisten rotsien kekkereistä nostin seedeen.
Komeat hulinakannet, 27 piisiä paljastaa nimillään lupaavan vähän, mutta koska viimeinen kappale on ULTRAVOXIA, kaikki sitä edeltävä ansaitsee just niin paljon havannointikykyä kun löytyy, ehkä enemmänkin.
Tämän lisäksi tunnistan Homosexualsin ja The King Khan & BBQ Shown, DC Snipers kuulostaa myös etäisesti tutulta.
JÄNSKÄTTELYX
puolessa välissä mennään, ja kyllähän tässä rima on asetettu
joo eilen kuuntelin sit santan miksin lahjoja paketoidessa ja hyvähän se, mukavan yhtenäinen tyyli ja mukana muutama aivan huippu ralli (bring me edelweiss, big iron jne.). biisilista oli mukana mut kaikkia esittäjiä en tunnistanu, ehkäpä pukki toimittaa vielä tarkemman tiedot kun ehtii?
hyvää kamaa kyl, kiitoksia
miekin sain omani! kuuntelin jo kertaalleen ja vaikuttaa kyllä hyvältä ja harkitulta kokonaisuudelta, niin sisällöltään, kuin ulkomuodoltaankin.
tarkempia tunnelmia, biisilista ja kuvia kansista illemmalla tai lähipäivinä.
Menetetty peli
Nytkyllä! Joulukupille extrakiitoxet että lähti lauantaina liikkeelle
Muistelen kyllä että viime lauantainakin tais jotain postia tulla mutta pidin sitä kyllä optisena harhana
Kuuntelen kohta, kunhan krapulan "kaikki on paschaa vaikkei oo pääsiäinen"-fiilis vähän laantuu
Oma tuli eilen, kun jo olin lähellä epätoivoon antautumista. Helvetin kova miksi. Artistit ovat isolta osin tuttuja niminä, mutta kappaleista olin etukäteen kuullut vain pari. Kokonaisuuden kruunaavat arkaaiset kannet ja joulun herkistämän miehen lähes itkun partaalle koskettava saatekirjelmä. 75 minuuttia ihmiselämää!
1. Buck 65: "Ice"
2. David Sylvian & Robert Fripp: Damage
3. Hood: You Shins Break My Heart
4. William Shatner: It Hasn't Happened Yet
5. David Sylvian: Some Kind of Fool
6. Darren Hayes: Fear of Falling Under
7. Darren Hayes: Who Would Have Thought?
8. John Kelly & Maite Itoiz: Corazón Herido
9. J. J. Cale: Cherry
10. Nick Curtis: On The Street Where You Live
11. Nine Horses: Wonderful World
12. Enter The Hunt: Yours Truly
13. Enigma: Sitting on The Moon
14. KRISTER Linder: Soft King Kong
15. The Kelly Family: Burning Fire
16. Solaroid: Forgiven
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
dance the christmas away!
1 ? - scartch
2 the apollinaires -the feelings gone
3 20th century steel band - heaven and hell is on earth
4 lora logic - wonderful offer
5 bobby mc ferrin - i feel good
6 ian cusick - the clapping song
7 a certain ratio - do the du
8 skyline - future jungle
9 medium medium - so hungry so angry
10 toshinori kondo - night drive
11 ken lockie - dance house
12 flying lizards - get up
13 treacherous three - get up
14 joe tex - you said a bad word
15 tuomari nurmio - krokotiili ja käärme
16 strannie igri - telefona njet
17 ricky wilde hertfordshire rock
18 charlie ainley - i don't need no doctor
19 ozo - bells of anambra
20 ini kamoze - trouble me
tällainen biisilista siis mulle tulleessa levyssä.
ihan muutama tuttu nimi ja mitään biisejä en ollut tainnut kuulla aikaisemmin.
kuvia en nyt sitten osaa laittaa, mutta hyvin oli askarreltu.
sisällöstä jos jotain lyhyesti, niin levyltä löytyy funkia, new wavea, reggaeta, skata, elektroa, beatboxingia etc.
biisit sopivat soundimaailmoiltaan hyvin yhteen ja en tiedä minkä värisiä artisteja on kyseessä, mutta ainakin koko levyn ajan taustalla säilyy sellainen mustaa hikeä tihkuva syke.
pisteet myös jameriikan mantereen lisäksi ainakin japanin, venäjän ja suomen edustuksesta.
eli tälle. saattaapa soida uv-bileissäkin..
pienen salapoliisityön jälkeen veikkaisin tekijäksi ehkä nyrkkiään heristävää kullervoa, mutta en kyllä tiedä..
Menetetty peli
Lahja saapuu toivottavasti hyppysiini huomenna, pakkausta kuvailtiin mulle puhelimessa ja sen perusteella on jo vieno arvaus pukin henkilöllisyydestä
Mangojauhe goddamn.
Minun saamani lahja, jonka myös sisko laittoi podille:
1. Broadcast Before we begin
2. Midlake It covers the hillsides
3. Mount Eerie I hold nothing
4. Nitoniko There is a light that never goes out
5. Patrick Wolf Apparition
6. Richard James Tir a môr
7. Tapio Rautavaara Juokse sinä humma
8. Neutral Milk Hotel 2-headed boy
9. Billy Bragg Cindy of a thousand lives
10. The octopus project + black moth super rainbow spiracle
11. Deerhoof OMalley, former underdog
12. Anki, Bosse & Robert Kaiken menetin
13. Beirut Behind the curtain
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.