You are not logged in.
Mulla on vaan toi kolmas Strategies Against Architecture. Hyvää kamaa. Kasarilevyistä on tuttu ainoastaan Haus Der Lüge. Kollaps nyt ainakin pitäis hommata.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tää oli aika tajunnanräjäyttävää reilu vuosi sitten, kun löysin äxästä ton ekan SAA:n. On se vaan mieletöntä tavaraa. Nyt ostin ton kalte sternen ja kyllä sekin lähtee ihan pirusti.
Onko se juttu näiden lepakon keikan tuhomeiningeistä ihan totta, vai kuinka?
Itellä on tuo Haus Der Lüge, piti ihan hakemalla hakea, Jäänsärkijästä tilasin ja helvetin hienohan se on. Sain sillä kaverin pään kipeäksi.
Sain sillä kaverin pään kipeäksi.
Oikein.
Sent from my iPhone 16
Onko se juttu näiden lepakon keikan tuhomeiningeistä ihan totta, vai kuinka?
Riippuu siitä minkä jutun olet kuullut
Me hurjia NME-liveraportteja ahmineet (ja 2 x 600 kilsaa keikkaa varten matkustaneet) oltiin jopa pettyneitä, kun lavameno oli "kaupallistunut" niin paljon, ettei Mufti enää porannut keikkapaikkojen seinistä läpi, vaan surruutteli turvallisesti bändin omaa metallilevylavastetta.
Totisinta totta on sit se vastarinnan multihuipentuma, kun bändi yritti pelotella perämettäläisiä potkaisemalla parin metrin pituisen ratakiskon lavalta eturivin päälle -- mutta pienen väistöliikkeen jälkeen meitzi ja KTMK-laulaja nostettiin kisko ylös ja paiskattiin se takas taiteilijoiden päälle. Vähänkö niillä meni pasmat sekasin.
No, kaiken kohtuuden nimissä on kuitenkin todettava, ettei edes me pohjoisen viikingit keksitty enää vastinetta, kun keikan päätteeksi bändi sytytti jonkun autonistuimen päällyksen tuleen ja viskas sen suoraan yleisön keskelle, sori.
Kasa libui varatud
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kasa libui varatud
Eri. Pitäisköhän? Enpä tiijä. Vopis ehkä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?
Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:dd1679d36a="Pope"]Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?[/quote:dd1679d36a]
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"
Huomenna ois viimenen päivä noutaa. Kaippa nuo sais ajan kans menemään jos lunastais kaik, mutta nyt ei oikeen oo irtainta rasaa sijoittaa moiseen trokailuun...
[quote:8428a67fbb="hrmunoita"][quote:8428a67fbb="Pope"]Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?[/quote:8428a67fbb]
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"[/quote:8428a67fbb]Huomenna ois viimenen päivä noutaa. Kaippa nuo sais ajan kans menemään jos lunastais kaik, mutta nyt ei oikeen oo irtainta rasaa sijoittaa moiseen trokailuun...
No smaaa. Ensi vuonna vopis olla.
[quote:4059b63f4c="Pope"][quote:4059b63f4c="hrmunoita"][quote:4059b63f4c="Pope"]Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?[/quote:4059b63f4c]
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"[/quote:4059b63f4c]Huomenna ois viimenen päivä noutaa. Kaippa nuo sais ajan kans menemään jos lunastais kaik, mutta nyt ei oikeen oo irtainta rasaa sijoittaa moiseen trokailuun...[/quote:4059b63f4c]
No smaaa. Ensi vuonna vopis olla.
Jos tammikuun alus maxat ni kyl onstuu
[quote:74a9c04c56="hrmunoita"][quote:74a9c04c56="Pope"][quote:74a9c04c56="hrmunoita"][quote:74a9c04c56="Pope"]Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?[/quote:74a9c04c56]
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"[/quote:74a9c04c56]Huomenna ois viimenen päivä noutaa. Kaippa nuo sais ajan kans menemään jos lunastais kaik, mutta nyt ei oikeen oo irtainta rasaa sijoittaa moiseen trokailuun...[/quote:74a9c04c56]
No smaaa. Ensi vuonna vopis olla.[/quote:74a9c04c56]Jos tammikuun alus maxat ni kyl onstuu
Voisin ehkä jopa!
[quote:9400360230="Pope"][quote:9400360230="hrmunoita"][quote:9400360230="Pope"][quote:9400360230="hrmunoita"][quote:9400360230="Pope"]Oon näemmä varannu mielenhäiriössä viiden sijaan YHDEKSÄN lippua. Eli onko ottajia, loppuunvarattu näkyy keikka olevan?[/quote:9400360230]
Tavallaan kiinnostaisi, mut samaan hintaan vois tehdä paljon muutakin. Paljonko mulla on aikaa miettiä "sitä?"[/quote:9400360230]Huomenna ois viimenen päivä noutaa. Kaippa nuo sais ajan kans menemään jos lunastais kaik, mutta nyt ei oikeen oo irtainta rasaa sijoittaa moiseen trokailuun...[/quote:9400360230]
No smaaa. Ensi vuonna vopis olla.[/quote:9400360230]Jos tammikuun alus maxat ni kyl onstuu [/quote:9400360230]
Voisin ehkä jopa!
kuittaapa varmax nii panem ostaen. Tammikuun alussa sit luottomieheni sergei ja igor tulee rahaa penäämään
Taidanpa kuitenkin jättää
Taidanpa kuitenkin jättää
selev
taitaa jäädä väliin, ei viitti vikoja rahoja sijoittaa kun ei niin paljoa kiinnosta.
[quote:b692b53740="psykokarkki"]taitaa jäädä väliin, ei viitti vikoja rahoja sijoittaa kun ei niin paljoa kiinnosta.[/quote:b692b53740]
hmm.. pitäisköhän ostaa lattaijjjaa-distro tyhjäksi et saadaan pappa messiin..?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
vaihdan toki tiketin lattajjaa-tuotteisiin
[quote:2444b8aaf5="upsetter"][quote:2444b8aaf5="psykokarkki"]taitaa jäädä väliin, ei viitti vikoja rahoja sijoittaa kun ei niin paljoa kiinnosta.[/quote:2444b8aaf5]
[/quote:2444b8aaf5]
Tero saatana, s'olet gay!
En tiedä näistä mitään. Mistä lähden liikkeelle?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
paappa halber mensch vaikkapa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
strategies agains architecture:t on aika hyviä tiivistelmiä. II-osa on oma suosikkini bändiltä.. pelkkää parhautta.
Riippuu siitä, haluutko tietää ensin miltä ne on kuulostaneet suurimman osan urastaan - vai miltä ne on kuulostaneet parhaimmillaan eli alkuvuosina
[quote:24b3c5540a="harry-irene"]vai miltä ne on kuulostaneet parhaimmillaan eli alkuvuosina [/quote:24b3c5540a]
... eli (HUOM!!!) silloin kun Hartsa-Irkku ne livenä näki.
mutta eihän noita oo ees levyllä. ne keikathan oli 1800-luvulla? jotain vahalieriöitä ehkä löytyy. ja luolamaalauksia.
Haus Der Lüge on hyvä idis.