You are not logged in.
[quote:404a5616c6="HUIG"][quote:404a5616c6="aqzu"]Little Britain
Little Britain[/quote:404a5616c6]
An American version of the series will be made for HBO by Lucas and Walliams in 2008.
[/quote:404a5616c6]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no niin, totta totta ja totta. silti tuota rivoutta tulee viikottain seurattua.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
JASMININ KANSSA SAMAA MIELTÄ!
bzort glorf bööth
[quote:7f320d7299="HUIG"]Siis pahoittelen jos nyt huutelen naapuripöytiin, mutta valuu aina yli kun aattelenkin mokomaa sarjaa; Little Britain on aaaaaaaaaaaaaaaaa kammottavinta bbbbbbbbbbbbbbbbbb paskaa mitä oon telkkarista ikinä nähny. Varmaan jonkun katso-lehden mielestä raflaavaa hassuttelua, mutta siinä missä south parkit kyseenalaistaa tai on muuten vaan nihilistisiä pölleröitä kaikelle vittuilussaan ja little britainista tutut surkimushahmot ovat fast showssa summuissa edes jossain määrin sympaattisia, tossa kustaan silmään niin saatanan ikävästi että ei voi hyväksyy apuu-va.
On raukkamaisinta ikinä pilkata länsieuroopan suurinta natiivi-ongelmaväestöä ja sen sosiaalista ahdinkoa. Voi vittu kuolkaa :se hymiö missä tyypiltä lentää lieskat päästä:
Tyylillisesti: paskaa
Sisällöllisesti: paskaa (joku sanois varmaan "arveluttavaa" ja sitten kaikki ois että jahas mitäs jännää täällä tapahtuu; mut taas hicksi peliin ja PIECE OF SHIT THATS ALL IT IS)[/quote:7f320d7299]
hehee. parastahan tämä. sekä huikin purkaus et LB.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Little Britain on kyl todella kuvottavaa paskaa. Ei pysty katsomaan
Varikset komentavat
Little Britain on kyl todella kuvottavaa paskaa. Ei pysty katsomaan
mikä siinä ny niin mättää? onhan se aika epä-PC kyllä, samasta syystä kyllä myös erittäin hupaisa.
[quote:d6191758f1="kraakku"]Little Britain on kyl todella kuvottavaa paskaa. Ei pysty katsomaan
mikä siinä ny niin mättää? onhan se aika epä-PC kyllä, samasta syystä kyllä myös erittäin hupaisa.[/quote:d6191758f1]
Sama paitsi ei se nyt niin hyvä ole. Itse asiassa en jaksanut katsoa kuin pari jaksoa.
little britain on loistava. saa mut nauramaan. enpä oo koskaan noin vakavasti mitään hassuttelusarjoja osannu ottaa...
jos haluisin lähtee kukkahattuileen niin toki little britain on kuvottava ja uuh ja kaikkea mutta kyllä se naurattaa. monta loistavaa hahmoa ja ne jutut menee juuri niin yli että niille vaan nauraa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
jos haluisin lähtee kukkahattuileen niin toki little britain on kuvottava ja uuh ja kaikkea mutta kyllä se naurattaa. monta loistavaa hahmoa ja ne jutut menee juuri niin yli että niille vaan nauraa.
just näin. eihän se nyt kovimmille brittisarjoille pärjää mut ihan hyvin pärjää smack the ponylle ja big trainille.
no ei se kyllä nyt big trainille sentään pärjää
no ei se kyllä nyt big trainille sentään pärjää
eikä varsinkaan fast showlle.
jaa-a, musta toi LB on ollut tossa epä-PC-tykityksessään mukava tuulahdus tässä nykyisessä über-konservatiivisessa turvamaailmassa.
Mäkään en oikein osaa LB:tä, mutta ei siihen mitään aatteellista liity. Ei vain tipu toisin kuin 99% muusta britcomista
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
LB irvailee chav-kansanosalle, Britannian versiolle tuulipukuporukasta, paitsi että siellä ne eivät ole määräävässä asemassa yhteiskunnallisesti kuten täällä.
Mulla ei ole kukkahattua, mutta LB:tä en jaksa kuin ehkä joskus sketsin kerrallaan. It's no Fast Show.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:23abb43495="Katkennut petsari"]
Kyllä tämä on pääpirteittäin todella tasalaatuista kamaa. Nämähän siis ovat kahden-kolmen jakson kokonaisuuksia, mutta laajassa kuvassa koko sarja on samaa jatkumoa. Ikimuistettavin taitaa olla kakkoskauden avaava ja Robert Carlylen tähdittämä tarina.[/quote:23abb43495]
Toi Carlyle-homma oli kyllä rautaa, potkupallotraumoineen kaikkineen. Oon missannut tän uuden alun nyt, pitää petrata. Coltrane mailman ihquin iso miäs
[quote:2bea2a2746="Ylitarkastaja Tolonen"]LB irvailee chav-kansanosalle, Britannian versiolle tuulipukuporukasta, paitsi että siellä ne eivät ole määräävässä asemassa yhteiskunnallisesti kuten täällä.
Mulla ei ole kukkahattua, mutta LB:tä en jaksa kuin ehkä joskus sketsin kerrallaan. It's no Fast Show.[/quote:2bea2a2746]
Ja alaluokalle irvailuhan on taas kosher UK:ssa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yle Xtralta illal Venom ja perään Wendy O Williams
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En pysty kattoon Little Britainia kun ne hahmot on niin vastenmielisiä, jopa PELOTTAVIA. (Siis mähän myön pelkään Marilyn Mansonia OIKEASTI.) Esim. se hullu "täti", joka pitää sitte Ä-Ä-ÄÄÄÄÄÄ -ääntä ja sitte se vammane ja sen huoltaja, en vaan pysty kattoon ku ne on liian perverssejä. Ja hirveitä. En osaa selittää mutta PELKÄÄN NIITÄ! Sarja sinänsä on huumoritasoltaan jees, ei paras ikuna.
Tai siis onhan se tosi hyvä, ei pelkästään jees.
[quote:f09e1900b3="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:f09e1900b3="Ylitarkastaja Tolonen"]LB irvailee chav-kansanosalle, Britannian versiolle tuulipukuporukasta, paitsi että siellä ne eivät ole määräävässä asemassa yhteiskunnallisesti kuten täällä.
Mulla ei ole kukkahattua, mutta LB:tä en jaksa kuin ehkä joskus sketsin kerrallaan. It's no Fast Show.[/quote:f09e1900b3]
Ja alaluokalle irvailuhan on taas kosher UK:ssa.[/quote:f09e1900b3]
Eiks noi You Are What You Eat sun muut syyllistämis-realityt ole just tota.
I love you and dream about the Führer
Coltrane mailman ihquin iso miäs
Smaa...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:5dfd04e2e6="turkele"][quote:5dfd04e2e6="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:5dfd04e2e6="Ylitarkastaja Tolonen"]LB irvailee chav-kansanosalle, Britannian versiolle tuulipukuporukasta, paitsi että siellä ne eivät ole määräävässä asemassa yhteiskunnallisesti kuten täällä.
Mulla ei ole kukkahattua, mutta LB:tä en jaksa kuin ehkä joskus sketsin kerrallaan. It's no Fast Show.[/quote:5dfd04e2e6]
Ja alaluokalle irvailuhan on taas kosher UK:ssa.[/quote:5dfd04e2e6]
Eiks noi You Are What You Eat sun muut syyllistämis-realityt ole just tota.[/quote:5dfd04e2e6]
Joo, ja ASBOt ja niiden jakaminen kaikille joilla on huppari ja lenkkarit.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja alaluokalle irvailuhan on taas kosher UK:ssa.
jeps. ja se mikä on kosher ja mikä ei onkin aina liittynyt elimellisesti hyvään tv-komediaan???
No mähän sanoin ettei sillä ole mulle mitään väliä. Totesin vain faktan, että tällä hetkellä tuo noiden alaluokan antropologinen munille skodiminen on kulttuurisesti hyväksyttyä. Ei se siihen huumorin "laatuun" sinällään vaikuta mitenkään, paitsi ehkä poistaa osan terästä joillekin.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
En pysty kattoon Little Britainia kun ne hahmot on niin vastenmielisiä, jopa PELOTTAVIA. (Siis mähän myön pelkään Marilyn Mansonia OIKEASTI.) Esim. se hullu "täti", joka pitää sitte Ä-Ä-ÄÄÄÄÄÄ -ääntä ja sitte se vammane ja sen huoltaja, en vaan pysty kattoon ku ne on liian perverssejä. Ja hirveitä. En osaa selittää mutta PELKÄÄN NIITÄ! Sarja sinänsä on huumoritasoltaan jees, ei paras ikuna.
Jotain tämmöstä. Sama oli League of Gentlemenin kanssa, vaikka se nyt oli oikeestikin ihan vitun hyvä.
[quote:5c81be8f36="looramerri"]En pysty kattoon Little Britainia kun ne hahmot on niin vastenmielisiä, jopa PELOTTAVIA. (Siis mähän myön pelkään Marilyn Mansonia OIKEASTI.) Esim. se hullu "täti", joka pitää sitte Ä-Ä-ÄÄÄÄÄÄ -ääntä ja sitte se vammane ja sen huoltaja, en vaan pysty kattoon ku ne on liian perverssejä. Ja hirveitä. En osaa selittää mutta PELKÄÄN NIITÄ! Sarja sinänsä on huumoritasoltaan jees, ei paras ikuna.
Jotain tämmöstä. Sama oli League of Gentlemenin kanssa, vaikka se nyt oli oikeestikin ihan vitun hyvä.[/quote:5c81be8f36]
No herrasmiesliiga oli kyl hyvä. Paitsi se leffa joka oli ihan uskomattoman kehno hyi saattans