You are not logged in.
[quote:855dcc88dc="DirtyBlueGene"]Joo eihän tuo vitun paska polttoasema vaan tunnu osaavan, kolme kertaa nyt yrittäny ja paras versio on soinu ainoastaan koneella ja tässäkin aivan saatanasti pätkien
[/quote:855dcc88dc]
Tää oli se syy,minkä takia en osallistunut koko juttuun... Ja toi siis johtuu mun varsinaisen koneen laukeamisesta, mikä se syy sit ikuna kikuna onkaan. Pärkkele!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vähänkö jännittää mennä himaan, jos vaikka mullekin olisi tullut!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vähänkö jännittää mennä himaan, jos vaikka mullekin olisi tullut!
Keskiviikkona nämä sitten Jänskättää! Ja vähänkö sitä pettyy, jos mitään ei ole tullut.
[quote:1d93b62e40="hrmunoita"]Vähänkö jännittää mennä himaan, jos vaikka mullekin olisi tullut!
Keskiviikkona nämä sitten Jänskättää! Ja vähänkö sitä pettyy, jos mitään ei ole tullut.[/quote:1d93b62e40]
No niinpä! Hermi-raivarit mikäli ei ole tullut.
nyt alkaa nolottaa ku en sitä mun systeemii sit jaxanutkaan niin hienoksi väsätä, tuli vähän kiire (ja silti "se" on täällä lojunu ku en jaxanu perjantaina jonottaa postissa )
tänään tuli. en o viel kerenny kuuntelee ku pitäny siivota
oma lähtee kohta postiin vasta jos saan noi kannet väsättyä..
Omanikin tuli, tyylikäs paketti kirjekuoren sisällä olevine biisilistoineen (jonka kyllä kaivoin sit kun olin ekaksi kuunnellut ja tykännyt...)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Misä kappalelistat?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kohta himaan. Jännitys ja kiima kasvaa.
:center:
mun tuli tänään!
en tiä viä maltanko jouluaattoon vai kuuntelenko illalla.
laitoin myös omani postiin, hyvin pitäis ehtiä sano postitäti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Toivottavasti mulle ei tuu joltain mattimyöhäseltä ku sitte pääsisin kuuntelemaan vasta tammikuun loppupuoliskolla
Mut ihassama koska tulee (kunhan tulee ennen perjantaita), laitan soimaan samantien oli sitten menossa hautajaiset tahi naapurinussinnat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt yhteensä viisi eri yritystä kahdella eri koneella, kahdella eri tyyppisellä cd-r:llä ja kolmella eri poltto-ohjelmalla. Ei vaan suostu toimimaan kunnolla vaikka mitä tekis
This must be what jail / I will scratch
Luovutan. Vastaanottaja joutuu nyt tyytymään hätäratkaisuun
This must be what jail / I will scratch
Misä kappalelistat?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:9ba7a2294b="DirtyBlueGene"]Nyt yhteensä viisi eri yritystä kahdella eri koneella, kahdella eri tyyppisellä cd-r:llä ja kolmella eri poltto-ohjelmalla. Ei vaan suostu toimimaan kunnolla vaikka mitä tekis
[/quote:9ba7a2294b]
Hanki kaveri ja polta sen luona.
Kauhia kiire, ei ole kerinnyt kunnolla kuuntelemaan, mutta jouluna nämä ja biisilista kehiin kans sitten. Yhen kuuntelun perusteella: hyvvää mussaa oli.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Nyt kun "se" on täysin valmis ja pian maailmalla niin tuntuu kuin käsivarsi ois revitty irti. Aika täysin omin ehdoin tein tuon levyn enkä lähtenyt ketään miellyttämään. Omat mieltymykset ulos kaapista ja silleen, pala sielustani on siis suomen postin hoidossa pian.
vähe samat fiilikset. ensin lähdin kauheasti miettimään/stalkkaamaan, et mistä toinen tykkäis. mut sit en jaksanutkaan ja miksi lähti käsistä ja niinkuin teki itsensä toivottavasti pukitettavani ei vihaa ja/tai jo tunne ihan kaikkea... mut hyvä miksihän on aina hyvä miksi
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kuuntelin tänään mixtapeani. Siinä oli hyviä biisejä ja sitten sellasia, jotka ei vielä herättänyt mitään viboja. Mutta aika hyvin oli onnistuttu pistämään kaikkea hämärää kotimaista kamaa sille levylle. Ainakaan nimistä ei soittanut kelloja kuin ehkä yks tai jotain.
[quote:b495a48f2f="tiptoo"]pala sielustani on siis suomen postin hoidossa pian.
Tarkoittanet: "Itellan hoidossa"?
[/quote:b495a48f2f]
Mitä välii nimestä kunhan palvelumaksut nousee vitusti
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:da96c262e7="janne m."][quote:da96c262e7="forssto"]Tarkoittanet: "Itellan hoidossa"?
[/quote:da96c262e7]
Mitä välii nimestä kunhan palvelumaksut nousee vitusti [/quote:da96c262e7]
Noo, osasi ne niitä nostella jo vanhallakin nimellä, eli ei nimi logistiikkaosaajaa pahenna, ellei logistiikkaosaaja nimeä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:99ce913c0d="forssto"][quote:99ce913c0d="janne m."][quote:99ce913c0d="forssto"]Tarkoittanet: "Itellan hoidossa"?
[/quote:99ce913c0d]
Mitä välii nimestä kunhan palvelumaksut nousee vitusti [/quote:99ce913c0d]
Noo, osasi ne niitä nostella jo vanhallakin nimellä, eli ei nimi logistiikkaosaajaa pahenna, ellei logistiikkaosaaja nimeä.[/quote:99ce913c0d]
Tässä tapauksessa vois mun mielestä antaa poikkeusluvan pitää nimeä suurena osasyynä kaikkiin mahdollisiin yksittäistapauksiinkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tässä tapauksessa vois mun mielestä antaa poikkeusluvan pitää nimeä suurena osasyynä kaikkiin mahdollisiin yksittäistapauksiinkin
Mä pistän sulle itellassa tulemaan parit aaneloset aiheesta. Vastaa sitte vaiks sähköitellalla.
Tero saatana, s'olet gay!