You are not logged in.
KAI SITÄ KAPSILOKKIA VOI HARJOTELLA NYTTEN, TESTAILEE SAMALLA FOORUMISTIEN REAKTIOITA KUN TUOLLA YHESSÄ TOPIKISSA ILMOITTAUTUI NOITA LOKKI-INHOAJIA...
TAJUSIN VASTA NYT TÄMÄN VITSIN...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mutta heviraati kuulostaa hyvältä!
ERI, LUULISIN, MUTTA KYLLÄ SE SILTI KÄY. LAITAN SIT MAAILMAN PARHAAN HEVI-BIISIN, TOSIN KAIKKI SEN VARMAAN TUNTEE.
ONKS SIIS ENSI VIIKOLLA HEVIRAATI VAI JOTAIN MUUTA, KERTOKEE PLIIZ!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kyllä. Ensi viikolla heviraati. Jos jollain on jotain sitä vastaan niin sitten ei voi mitään. Mutta ehkä sanan "hevi" voi tulkita tässä tapauksessa hieman väljemmin, että esim. hc-punkkikin kelpaa jos ei ole mitään hevibiisiä panna.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kyllä minulle käy mutta sitten menee pollin idea ihan harakoille, orkls.
Eipä sieltä tosin noussut mitään ehdotonta suosikkia joten hyvä vaan.
HEVIRAATIA SIIS.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
KYLLÄHÄN TÄMÄ NOUDATTAA IHAN POLLIA, KUN EI MITÄÄN ILMEISTÄ NOUSSUT YLI MUIDEN JA EI OLLUT TARPEEKSI TEEMAN VASTUSTAJIA NIIN HEVIÄ SIT.
VASTUSTAN
Eiq joo, hevyraatia kehiin
This must be what jail / I will scratch
Kyllä. Ensi viikolla heviraati. Jos jollain on jotain sitä vastaan niin sitten ei voi mitään. Mutta ehkä sanan "hevi" voi tulkita tässä tapauksessa hieman väljemmin, että esim. hc-punkkikin kelpaa jos ei ole mitään hevibiisiä panna.
No kylhän sitä nyt aina jostain jonkun hevibiisin kaivaa..
OISKOHAN LAINASTOSSA NOITA THOR:N LEVYJÄ...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
OISKOHAN LAINASTOSSA NOITA THOR:N LEVYJÄ...
no en tiiä thornesta mutta eikö ridgeltä oo tullu joku levy?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2c4b25a933="ZapMan"]OISKOHAN LAINASTOSSA NOITA THOR:N LEVYJÄ...
no en tiiä thornesta mutta eikö ridgeltä oo tullu joku levy?[/quote:2c4b25a933]
jep ja kävihän Ridge "korva" Vorresteri promoamassa levyään Suomessakin:
Ridge on vaarallisen ihana!
18.11.2005 10:56
Moss, Ronn 2005
Kauniiden ja rohkeiden Ridge alias näyttelijä Ronn Moss oli liikaa kahdelle iäkkäälle fanille.
Naispuoliset jouduttiin kuljettamaan paareilla sairaalahoitoon heidän pyörryttyä Mossin tavaratalokeikalla Kajaanissa. Asiasta kertoo perjantain Ilta-Sanomat.
Naisparat eivät itse asiassa edes ehtineet nähdä idoliaan, vaan molemmat menettivät tajuntansa jo ennen tähden saapumista.
Toinen naisista sai lievän sydänkohtauksen, toinen pyörtyi ilmeisesti väentungoksen aiheuttaman hapenpuutteen vuoksi. Maxi-Makasiini-nimiseen tavarataloon oli ahtautunut arviolta 2 000-3 000 fania.
Tilaisuuden järjestäjä lupasi ainakin sydänkohtauksen saaneelle naiselle Ronn Mossin nimikirjoituksella varustetun levyn.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Nyt pitäis vain keksiä semmoinen hevibiisi, jota shanks ei oo kuullu...
Nyt pitäis vain keksiä semmoinen hevibiisi, jota shanks ei oo kuullu...
Sankari- ja kikkelihevi on siis pois laskuista heti kättelyssä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tuota tuota. Oliskos nyt jo aika päättää mitä ens raadissa arvostellaan?
Jos tota äänestyskäyttäytymistä pikkasen peesaa ja ton teemattomuuden jättää laskuista pois, niin musta ainakin vois kokeilla joko hoppia, maailman parasta biisiä tai alle kahen minuutin biisiä seuraavaksi.. itelle toki kelpaa mikä tahansa ja maanantaina palaan kyllä biisin mistä aiheesta tahansa laittamaan, mutta jotta itkuraivareilta vältytään, niin päätöksiä odotellaan.
Hoppi tai alle 2 min, molemmat noista ainakin kuulostaa toteuttamisen arvoisilta... maailman parhaisiin suhtaudun varauksella.
Suomenkielisyys olis myös kova sana.
no hoppia sit, ok. itse en pysty osallistuun mut ei mulla olis ollutkaan muuta ku kaikkien tuntemia klassikoita tyyliin public enemy, de la soul, eric b & rakim ja silleen.
seuraavalla viikolla joku asiallinen kasariteema sitten, ok?
hoppia jpp, saatan tulla mukaan!
okei, koska toimin tänään puheenjohtajana, niin junttaan ensi viikon raadin teemaksi 'hopin' ... jokainen määritelköön tuon ite..
[quote:c5dc753654="psychocandy"]no hoppia sit, ok. itse en pysty osallistuun mut ei mulla olis ollutkaan muuta ku kaikkien tuntemia klassikoita tyyliin public enemy, de la soul, eric b & rakim ja silleen.
seuraavalla viikolla joku asiallinen kasariteema sitten, ok?[/quote:c5dc753654]
Joo, jokainen foorumisti tunee Eric B. & Rakiminsa kuin omat taskunsa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
tuli vaan mieleen että hevi tuli ja hevi tappo levyraadit? hoppiraati ens vuonna? no ehkä joskus taas...?
tais mennä levyraati tukilakkoon hannu karpo mielessä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Levyraati meni lakkoon heti kun olin tulemassa mukaan. Asia tutkitaan perinpohjaisesti.
Eiks ens viikolla olisi joululauluraati?!
Ja sit seuraavalla viikolla kuluneen vuoden paras biisi -raati?!
Muuten en tuu mukaan
Eiks ens viikolla olisi joululauluraati?!
sehän sovittiin pidettäväksi kesällä...
Hassun hauskaa
Hoppiraatia voisi vielä kehitellä, mutta ehkä ensi vuoden puolella olisi hyvä jatkaa. Arvasin ettei näitä ihan viikkotahdilla kukaan jaksa.
Jotenkin unohtui koko juttu, kun tuo edellinen pääsi venähtämään... Tammikuun alussa ois hyvä jatkaa.