You are not logged in.
[quote:6041c1a79e="tigrushka"]Entä Winona Ryder?
(Varas.)[/quote:6041c1a79e]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:9ae701a0fd="tigrushka"][quote:9ae701a0fd="börjeslandet"]Portman on ite Harvardin jatko-opiskelija eikä oo koskaan näytellyt paskasti
Entä Winona Ryder?[/quote:9ae701a0fd]
Varmasti tyhmä kuin saapas eikä loistava näyttelijäkään. Uran paras roolisuoritus tais olla Zoolanderissä kun näytteli itseään. Silti tosi ihq [/quote:9ae701a0fd]Mermaidsissa hyvä. :confused::peuk:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta ei sitä koskaan tiedä, ehtii se Nataliekin vielä vaikka mitä. Kunnollisilla ja tunnollisilla saattaa lähteä iso pyörä pyörimään jos joku kaunis päivä tulee "elämä on jäänyt elämättä" -tunne.
En mä jotenkin usko. Musta Portman on ottanut Audrey Hepburnin jonkin sortin esikuvakseen ja tuskinpa tulee toilailemaan mitenkään erityisesti.
Hepburnista tuli mieleeni, että miksei kukaan oo kertonu, että Bogdanovichin They All Laughed on julkaistu dvd:llä
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:237a50289b="börjeslandet"]Harri, et oo sitten nähny ku Garden Staten ja V for Vendettan?
Sitä paitsi oon aika varma, että Nataliella on todella paska musamaku.. Voisin silti hankkia sen kanssa lapsia. (Shinsiä soi Garden Statessa ainoastaan Zach Braffin takia..)[/quote:237a50289b]
Hyvä börjeslandet
En tiedä miksi kutsut minua Harriksi, mutta jos vaikka sovitaan, että en kysele perversioistasi sen enempää. Olen nähnyt suurimman osan elokuvistani, pidän itseni katselemisesta. Olen opetellut pari ilmettä - *söpis* ja *etäistel*, meinasin kolmannenkin, mutta huomaan ettei sitä tarvita, nämä saavat riittää
Harmi, että sinulla boerjeslandet on tyypillisen sovinistinen "kaiken takana on mies"-asenne - Shins on lähellä sydäntäni, eikä Zach voi miehuutensa takia saada mitenkään krediittejä tuosta soundtrack-valinnasta! Kuinka voit väittää tietäväsi älykkyydestäni ja yksityiselämästäni lähes pelottavan paljon, muttet tunne musiikkimakuani? Tässä siis, sinulle, stalkkerini, iTunes plus-verkkokaupasta saatavan mixteippini biisilista
01 Tokyo Police Club: "Be Good"
02 Beirut: "My Night With the Prostitute From Marseille" [exclusive]
03 Tom Brosseau: "Plaid Lined Jacket"
04 Curumin: "Tudo Bem Malandro"
05 The Shins: "Australia (Bjorn Yttling Mix)" [exclusive]
06 Brett Dennen: "Ain't No Reason"
07 Sean Hayes: "Turnaroundturnmeon"
08 Thee More Shallows: "Oh Yes, Another Mother"
09 Angus & Julia Stone: "The Beast"
10 Antony & the Johnsons: "Paddy's Gone"
11 Vetiver: "Idle Ties"
12 Norah Jones: "Broken"
13 Devendra Banhart: "There's Always Something Happening" [exclusive]
14 M. Ward: "What Is a Soul?" [exclusive]
15 Wooden Wand: "Forgiveness Figg (Bethany Hotel Blues)"
16 Rogue Wave: "How We Landed" [exclusive]
Muihin mainittuihin asioihin liittyen - ei, en ole kyborgi, suoritukseni Leonissa oli yliarvostettu, suonensisäisiin ajattelin siirtyä vasta parin vuoden kuluttua, happy mondays on ihan ok, en ole kirahvi.
Teidän,
Natalie Portman
hehe
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Eipä ole opiskelu Harvardissa mennyt hukkaan, noin sujuvaa suomea!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oon ajanu Natalieta
Hirmunoidalle kyllä peukkua, ollu ihan hirveissä liekeissä läpi topikin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eipä ole opiskelu Harvardissa mennyt hukkaan, noin sujuvaa suomea!
Ootko Natalie mun kaveri? Voitais mennä viikonloppuna rotsispecial-Dorikseen. Sitten voitais pyytää jos ne soittaisi The Shinsiä ja sitten me tanssittais. Meistä voisi tulla parhaat kaverit.
Ootko Natalie mun kaveri? Voitais mennä viikonloppuna rotsispecial-Dorikseen. Sitten voitais pyytää jos ne soittaisi The Shinsiä ja sitten me tanssittais. Meistä voisi tulla parhaat kaverit.
Joo, mä oon NIIN messis. Sit voidaan tehä jossain jäällä lumienkeleitä ja leikkiä sana-assosiaatoleikkejä! Sit mä paljastan sulle pari synkkää juttua mun menneisyydestä, sit me halataan ja sit ku mennään vähän alakulosina juomaan kuumaa kaakaota, kahvilassa tavataan meiän kavereita jotka hassuttelee tosi paljon ja piristytään.
[quote:22690eacfe="Natalie Portman"]Natalie Portman
Hei,
Olen Natalie Portman.
Olen paska näyttelijä. Yritän olla moderni Mia Farrow ja tykkään indie pop musiikista. Teen miksteippejä, koska niistä saa rahaa kun niitä antaa levy firmoille. Olen postmoderni Jippu.[/quote:22690eacfe]
Nyt vasta huomasin tämän
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oon ajanu Natalieta
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:25e5d79184="stratum"][quote:25e5d79184="leposi"]Panisin
smaa [/quote:25e5d79184]
ajetut hiukset jos on niin kyl[/quote:25e5d79184]
Saatan ajella omani vielä tän vuoden puolella
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Potalie Nartman
[quote:d06f9f0cde="shanks"][quote:d06f9f0cde="stratum"][quote:d06f9f0cde="leposi"]Panisin
smaa [/quote:d06f9f0cde]
ajetut hiukset jos on niin kyl[/quote:d06f9f0cde]
Saatan ajella omani vielä tän vuoden puolella [/quote:d06f9f0cde]Shanks, huomasitko?
[quote:4f470e21d5="psykokarkki"]ihmettelinkin jo mihin noisetti on hävinnyt
Panisin [/quote:4f470e21d5]
No kutsut sen sit Black Dooriin lauantaina, eh?
Olisko tää sittenkin HUIG eikä Harri
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olisko tää sittenkin HUIG eikä Harri
Veikkaan Kevinsorboa
[quote:3eb10b3580="Moronica"]Olisko tää sittenkin HUIG eikä Harri
Veikkaan Kevinsorboa [/quote:3eb10b3580]
Imdb paljastaa....onko Brown Portmanin tyttönimi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kyllä minä olisin Natalieta tunnetumpi, mikäli olisin syntynyt englanninkielinen kultalusikka taskussani. Olen syntynyt Hyvinkäällä, yritäppä siinä sitten
Anulle
Mangojauhe goddamn.
Anu
en ole kolmekybänen emoboy
Et ole tainnut soololevyään kuulla
Mangojauhe goddamn.
Hei Natalie Portman, täällä Nordman.
Luin foorumilta, että pidät karskeista kavereista, jotka osaavat ronskimman puoleiset otteet makuukammarissa. Täältä löytyis. Tykkään sitomisleikeistä ja erilaisista teema-asuista. Erityisesti kiihotun viikinkien sotavangiksi pukeutuneista maatalon emännistä, jotka leikissä pelastan kookkaalla seipäälläni. Voisit olla myös itsepäinen feministirunoilija 1800-luvun lopulta, jolloin modernismi kirjallisuudessa murtautui skandinaaviseen tietoisuuteen. Tunteidesi kahlitsemana, heität kallisarvoisen muistikirjasi kaivoon ja alat villisti nuolla kalansuomuissa kylpenyttä villaneulettani... tee se minulle Natalie, tee se saatanan pikkulutka!
Mutta joka tapauksessa, jos haluat vaan vaikka hengailla tai jotain, niin vois käydä kahvilla tai teellä tässä viikolla. Shins on mustakin ihan kiva bändi, hyviä melodioita pojilla.
Sinun,
Nordman
Nordman, sut on nähty ja henkilöllisyytesi on tiedossani
Nordman, sut on nähty ja henkilöllisyytesi on tiedossani
Juuri iloitsin uudesta asiakirjoittajasta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Vahva asiakirjoitusketju ansaitsee noston.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.