You are not logged in.
Testipottu.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:f9180d8f93="janne m."]Testipottu.
Meni turhan monta sekuntia, ennen kuin tajusin. [/quote:f9180d8f93]
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:1f1b7e24b3="janne m."]Testipottu.
Meni turhan monta sekuntia, ennen kuin tajusin. [/quote:1f1b7e24b3]
mullapa kesti vielä kauemmin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:9a788dfd2f="lintumies"][quote:9a788dfd2f="janne m."]Testipottu.
Meni turhan monta sekuntia, ennen kuin tajusin. [/quote:9a788dfd2f]
mullapa kesti vielä kauemmin[/quote:9a788dfd2f]
aattelin, että oon jotenkin tyhmä ku en tajunnu, mut lopulta hokasin.
Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
kirjoita VERELLÄ!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0a4ff55c9a="risto_m"]Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
kirjoita VERELLÄ![/quote:0a4ff55c9a]
kirjoitin
eiq
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:73681a758d="risto_m"]Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
kirjoita VERELLÄ![/quote:73681a758d]
tee kannet veren ja sperman sekoituksesta.
eiq oho vuonna 96 nämä
I love you and dream about the Führer
Valmista tuli, se on juuri sellainen kun toivoinkin! Jopa parempi.
Valmista tuli, se on juuri sellainen kun toivoinkin! Jopa parempi.
Kuulematta paskaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Käyn postissa ennen kasia, toivottavsti on ennen perjantaita perillä sit, parempaan en pystyny ny
Kaikki me epäonnistumme ja tuotamme toisille pettymyksiä
Kappalelistoja sitten tänne.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6bb143767a="hrmunoita"][quote:6bb143767a="risto_m"]Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
kirjoita VERELLÄ![/quote:6bb143767a]
eiq oho vuonna 96 nämä [/quote:6bb143767a]
Eikös se ollu Arse '95?
Sent from my iPhone 16
[quote:c0f394a34c="turkele"][quote:c0f394a34c="hrmunoita"][quote:c0f394a34c="risto_m"]Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää! [/quote:c0f394a34c]
kirjoita VERELLÄ![/quote:c0f394a34c]tee kannet veren ja sperman sekoituksesta.
eiq oho vuonna 96 nämä [/quote:c0f394a34c]
Eikös se ollu Arse '95?
paras näyttely ikinä
mut asiaan, potsitoimisto oli sen verran ruuhkainen et jätin potsituxxen suosiolla maanantaihin, mut eiköhän kusti polje vielä silloinkin
Sinne lähti. Vaikka itse sanonkin, niin todella kova kokoelmaseedee tuli tehtyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6347a7e38a="Tomsk"][quote:6347a7e38a="turkele"][quote:6347a7e38a="hrmunoita"][quote:6347a7e38a="risto_m"]Biisilistan kirjoittamisen kanssa ongelmia: en löydä toimivaa kynää!
kirjoita VERELLÄ![/quote:6347a7e38a]
eiq oho vuonna 96 nämä [/quote:6347a7e38a]
Eikös se ollu Arse '95?[/quote:6347a7e38a]
paras näyttely ikinä
[/quote:6347a7e38a]
Joo mut tää
tuli 96
Käyn postissa ennen kasia, toivottavsti on ennen perjantaita perillä sit, parempaan en pystyny ny
eiköhän se ole. ite päätin laiskuudessani paketoida vasta viikonlopun aikana.
Nyt kun "se" on täysin valmis ja pian maailmalla niin tuntuu kuin käsivarsi ois revitty irti. Aika täysin omin ehdoin tein tuon levyn enkä lähtenyt ketään miellyttämään. Omat mieltymykset ulos kaapista ja silleen, pala sielustani on siis suomen postin hoidossa pian.
Mangojauhe goddamn.
Nyt kun "se" on täysin valmis ja pian maailmalla niin tuntuu kuin käsivarsi ois revitty irti. Aika täysin omin ehdoin tein tuon levyn enkä lähtenyt ketään miellyttämään. Omat mieltymykset ulos kaapista ja silleen, pala sielustani on siis suomen postin hoidossa pian.
Sama. Eilen vein.
"Hifidekistä" katkes remmi joten täytyi panna nauhoittaen mummon perintö-Luxorilla. Hyvää kohinaa siis luvassa. Panin myös parit "bonukset" pakettiin.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Unohdin laittaa No Kidsiä omalleni :sad:
Ääääää, oon niin kateellinen kaikille mukana oleville!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:5eded215d5="Pilke"]Ääääää, oon niin kateellinen kaikille mukana oleville!
*[/quote:5eded215d5]
Luotan, että seuraava kierros tulee vielä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:dae859d9ab="ginipoika"][quote:dae859d9ab="Pilke"]Ääääää, oon niin kateellinen kaikille mukana oleville!
*[/quote:dae859d9ab]
Luotan, että seuraava kierros tulee vielä. [/quote:dae859d9ab]
Mun synttäripäivänä vois tehä silleen et kaikki lähettää mulle rahaa ja sit yritän määrän perusteella arvata että keneltä mikäkin paketti on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:71fbc13b87="HUIG"][quote:71fbc13b87="ginipoika"][quote:71fbc13b87="Pilke"]Ääääää, oon niin kateellinen kaikille mukana oleville!
*[/quote:71fbc13b87]
Luotan, että seuraava kierros tulee vielä. [/quote:71fbc13b87]
Mun synttäripäivänä vois tehä silleen et kaikki lähettää mulle rahaa ja sit yritän määrän perusteella arvata että keneltä mikäkin paketti on [/quote:71fbc13b87]
ja se kuka lähettää pienimmän summan rahaa voittaa auton eiq mitäs
Joo eihän tuo vitun paska polttoasema vaan tunnu osaavan, kolme kertaa nyt yrittäny ja paras versio on soinu ainoastaan koneella ja tässäkin aivan saatanasti pätkien
Huomenna on yritettävä keksiä vielä jotain
This must be what jail / I will scratch