You are not logged in.
Noniin! Nyt on postitusta vaille valmista. Mixtapen sisältö ehti muuttua varsin moneen otteeseen ennen kuin saavutti lopullisen muotonsa. Tyylikkäät kannet vaikka itse sanonkin.
Sent from my iPhone 16
Kannet tehty ja postitettu eilen!
Sääli, etten saa haettua omaani Tampereelta ihan hetkeen, jos antaja on sellaisen muistanut tehdä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
SSHHHHHHHH!
Jätän tän topikin paljastusten pelossa siihen saakka, kunnes saan omani joltain
Näin tästä unta.
Tänään lähtee postiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
huomenna postiin jos jaksan vielä töhriä "kansiin" jotain... kattellaan.
tokihan sitten tähän otsikkoon kommentteja ja kuvia kun on lahjat saatu.
Sullahan on tota lapsityövoimaa? Outsourcing, niinku ulkomaata puhuva yrityspomo sanois!
Tero saatana, s'olet gay!
sinabb!
eiq riimulla nää.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
valmis ku sodasta palannu aktiin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tänään lähtee postiin.
Sent from my iPhone 16
Huomenna lähtee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Huomenna lähtee.
[quote:e66ae6fce2="ginipoika"]Huomenna lähtee.
[/quote:e66ae6fce2]
joo.
eipä vähe jännitä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:37c1444838="psykokarkki"][quote:37c1444838="ginipoika"]Huomenna lähtee.
[/quote:37c1444838]
joo.
eipä vähe jännitä [/quote:37c1444838]
eiPÅ
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:9e0f36de02="Moronica"]Kannet tehty ja poistettu eilen!
Koskas sisältö poistetaan?
[/quote:9e0f36de02]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
kone rupes äsken vittuilemaan viruksesta, joten en jaksa enää lähtee tulostamaa kansia, mut huomenna sitte.
Eilen tuli levy, tattista vaan lähettäjälle. Aikooko jengi odottaa kuuntelua jouluun? Voi olla, että uteliaisuus vie voiton ja tulee kuunneltua viikonloppuna...Kattoos ny.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Eilen tuli levy, tattista vaan lähettäjälle. Aikooko jengi odottaa kuuntelua jouluun? Voi olla, että uteliaisuus vie voiton ja tulee kuunneltua viikonloppuna...Kattoos ny.
Mä kuuntelen varmaankin heti kun saan "sen" käteeni.
Ajattelin ehdottomasti kuunnella heti, kun posti on kääntänyt sen Helsinkiin vanhasta osoitteestani.
joo kaitpa ne voi sit heti kuunnella. en oo sitten kovin "secret" santa kun en löytäny illalla tussia jolla oisin voinu pyyhkiä nimeni ja osoitteeni pakkauskuoresta, mut toisaalta sisältöä tutkailemalla ei voine olla epäilystä kenen tekemä nauha on kyseessä
mut toisaalta sisältöä tutkailemalla ei voine olla epäilystä kenen tekemä nauha on kyseessä
No smaaa.
[quote:451c4f232f="psykokarkki"]mut toisaalta sisältöä tutkailemalla ei voine olla epäilystä kenen tekemä levy on kyseessä [/quote:451c4f232f]
No smaaa.
smaa ja ehkä oletettavaakin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tuleekohan mullekin tänään. JÄNNITTÄÄ! Tosin ei sitä oikein ajatuksella ehdi kuuntelemaan, joten vois jättää jouluksi sen. Enpä kuitenkaan usko että maltan.
Mä otin omasta tekeleestäni valokuvan
[quote:cd3d585f40="janne m."]Eilen tuli levy, tattista vaan lähettäjälle. Aikooko jengi odottaa kuuntelua jouluun? Voi olla, että uteliaisuus vie voiton ja tulee kuunneltua viikonloppuna...Kattoos ny.
Mä kuuntelen varmaankin heti kun saan "sen" käteeni.[/quote:cd3d585f40]
tottakai saa heti kuunnella, ja tänne vaan vaikka arvauksia ja kuvia ja settilistaa omasta miksistään heti kun saa sen!
vaikka viimeinen postituspäiväsuositus on tänään, epäilen et niitä tihkuu ihmisille ihan eri aikaan, joten ei ehkä kannata odotella ihan jouluun asti (kuka edes pystyis? )
jos joku ei ole saanut miksiään jouluun mennessä, niin laitapa mulle viestiä niin utelen lähettäjältä et mikä tilanne jne
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho