You are not logged in.
[quote:53f9c907e4="forssto"]Mikael "So fuckin' what" Jungerin johtamistekniikoille
[/quote:53f9c907e4]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
KUOLLUT RIKU LAITTAA SUUNSA KIINNI
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:d0a03ac1b2="tigrushka"][quote:d0a03ac1b2="aqzu"]Eikös Haapasalo lehdessä jossain selittänyt että jalka murtuneena puudutuspiikkien varassa siellä luistelee kun tuotantoyhtiö ei päästä sopimuksesta irti..
Voi hyvinkin olla, kaatui aika helpossa kohdassa ja näytti jokseenkin tuskaiselta ohjelman jälkeen.[/quote:d0a03ac1b2]
joo, löytyi juttukin:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1456542[/quote:d0a03ac1b2]
Muhah. Tuostahan tulee elävästi mieleen Studio Julmahuvin Paradise Cocktail -"paljastusdokkari".
Sent from my iPhone 16
tuo heroes on kyllä ihan umpipaska ohjelma
umpipaska
Parhaissa sanoissa jne.
'
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tuo heroes on kyllä ihan umpipaska ohjelma
Ykkösjakson perusteella smaa.
Tosin ei kyl ikinä sais dumata sarjaa yhden jakson perusteella, mutta minkäs teet, kun näin mä tässä just nyt menettelen.
Tero saatana, s'olet gay!
Oon nähny kans yhden jakson Heroesia eikä kyllä saanut mitään muuta kuin peban tukkeumia aikaiseksi.
oon kattonu kaikki heroesin jaksot
[quote:c19ffd8c4d="ydinaukio"]tuo heroes on kyllä ihan umpipaska ohjelma
Ykkösjakson perusteella smaa.
Tosin ei kyl ikinä sais dumata sarjaa yhden jakson perusteella, mutta minkäs teet, kun näin mä tässä just nyt menettelen.[/quote:c19ffd8c4d]
Se on välillä ihan jees, jos valvon myöhään, tsiigaan ilman ääntä ja teen samalla duunia. Kyllä se voittaa kaikki ne ö-luokan jenkkikököt, joita yleensä tulee mun duuniaikaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
smaa paitsi ihan viimeisimmän. iski stoppi. en oo kattonu sitä ees näinä päivinä kun oon ollu kipeenä ja tehtävänä on ollut ainoastaan katsoa paskaa telkkaria.
niin, ja siltikin syksyn jenkkitelkkarissa on ollut Dexterin jälkeen parasta Kristen Bellin hahmo Heroesissa
Olen nyt ryhtynyt seuraamaan kakkosen tiistain alkuillan "Antiikkienoa". Mahtavan jäykkää paskaa parhaiden/pahimpien Tohloppi-TV2-Tampere-perinteiden mukaan. Elena Leeveähän nyt katselee mieliksensä, mutta eikös teinitytön rooliin ole löydettävissä 23-vuotiasta nuorempaa näyttelijää, varmastikaan ei olisi merkittävästi Ilmari Saarelaista tönkömpi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Olen nyt ryhtynyt seuraamaan kakkosen tiistain alkuillan "Antiikkienoa". Mahtavan jäykkää paskaa parhaiden/pahimpien Tohloppi-TV2-Tampere-perinteiden mukaan. Elena Leeveähän nyt katselee mieliksensä, mutta eikös teinitytön rooliin ole löydettävissä 23-vuotiasta nuorempaa näyttelijää, varmastikaan ei olisi merkittävästi Ilmari Saarelaista tönkömpi.
Joo, tällä viikolla vahingossa päädyin tuota hetkeksi katsomaan ja onhan aika ajanut Ilmari Saarelaisesta ainakin tv:n puolella jo ohi. Teatteripiireissä ilmeisen arvostettu ja työteliäs henkilö tässä kaupungissa edelleen mutta eivät nuo ylinäyttelymaneerit, jotka toimivat teatterin lavalla, toimi televisiossa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kahta asiaa en ymmärrä... Kuka antaa tamperelaisille rahaa ja miksi ne saavat äänestää?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tero saatana, s'olet gay!
Vittu millasta porukkaa nykyään tuolla "johdossa"... Ron Paul Suomen pressaksi!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei vittu näittekö ton sormien naputtelijan Talent USA:ssa
en ole kolmekybänen emoboy
En. Näin maailman vanhimman miesstrippaajan. Pesin silmät hapolla. Panisin.
jep
sama. tykkäsinkin siitä, mutta nyt viimesin jakso vaan jotenkin olin niin pasga että huhhuh. kun yhtäkkiä ei vois vähempää kiinnostaa koko sarja. en tiedä, kai se oli ihan kuin edelliset jaksot, ehkä sitten jokin vain muuttui minussa, lol apua?
galacticaa aloin seuraamaan, kohta kaksi ekaa kautta nähtynä. ai laik it, mutta onhan siinä ollu pari huonoakin jaksoa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
[quote:f635f5f0bd="börjeslandet"]Ei vittu näittekö ton sormien naputtelijan Talent USA:ssa
En. Näin maailman vanhimman miesstrippaajan. Pesin silmät hapolla. Panisin.[/quote:f635f5f0bd]
FAAIP!!! MOI!!!!! *PUSPUPSUSPUSSP* PANISIN
missasin eilen kotikadun vaikka olin kotona
ei sit spoilereita, yritän kattoo lauantaina. toisaalta nuo on kai netissäkin, siellä yle areenalla?
"Cracker" aka "Fitz ratkaisee" pyörähtää näköjään uusintakierrokselle ensi sunnuntaina. Kesällä tuli kyllä nämä boksit hankittua kun Anttila tarjosi. Jos keneltä on jäänyt näkemättä, niin ei voi kun suositella ja suorastaan vaatia katsomaan, on meinaan kokolailla parasta poliisi/jännitys/tms draamaa mitä olla saattaa. Manchesteriinhän tämä sijoittuu.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Cracker" aka "Fitz ratkaisee" pyörähtää näköjään uusintakierrokselle ensi sunnuntaina.
Ooh! Tuo tuli katsottua ekalla uusintakierroksella silloin joskus 90-luvun lopulla, parhauttahan se. Innostuin siinä määrin, että hankin noita tarinoita kirjoinakin.
joo fitz oli kyllä hyvä, pitää yrittää taas katsoa. sunnuntai-iltana taitaa tulla?