You are not logged in.
ei oo liian isoja reikii, on vaan liian pienii
ydinaukio, auttoiko tää?
kaitpa toi 33:lla menee, en ottanu aikaa mut onhan "neki" annettu. telescopee tsekkailin ekan levyn, hyvähän se niinq ydis sano.
ei oo liian isoja reikii, on vaan liian pienii
eri
On kyllä helvetin hyvä seiska tuo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
On joo, vielä kun sais jostain. Meidänhän piti jo tilata sitä maanantai-iltapäivänä Ektrolta kasa, mut syötiin eka. No, lounaan jälkeen ei enää näkyny levyä listoilla.
Jukka Pojalla paskat neuvot mjataaaaaah
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
justiin tossa ylempänä laitoin linkin mistä saa
tosin veikkaan että hinta voi vielä nousta...
Hiton nopeastihan noi meni. Kuinkahan moni osti extrakappaleen, jota sitten diilata huutonetissä parin vuoden päästä...
oho en o vielä kuunnellu. pannan kohta soimaan.
En ollu meroniaakaan kokonaan kuullu ennen, joten sekin aukko sivistyksessä tuli paikattua. hieno levy, mutta kollekt taitaapi olla kuiteskin parempi noista vairhaisjutuista.
oho en o vielä kuunnellu. pannan kohta soimaan..
No nytkyllä!
Pirun hyvältä kuulostaa.
näköjään vaahdolla hintaa jo 20e huuto.netissä.
Aquariuksesta saa halvemmalla, ellei oo myyny loppuun...sinne meni puolet painoksesta ainakin spämminsä mukaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onkos kellään tietoa minkä kokonen "se" tolla Jussilla on, kun mä sain äsken kolmeen eri sähköpostiin viestin otsikolla "Re: Circle" ja siinä luvattiin penikseen pituutta ja paksuutta.
Tero saatana, s'olet gay!
Pirinen on siellä mökillä viettänyt viikonloppuja useaan otteeseen. Kysy siltä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
circlen vuoden 2007 levyt järjestykseen:
1. telescope
2. vaahto
3. panic
4. katapult
5. tower
6. the blaze game
7. rakennus
ei kai niitä enempää sit ollukaan...
[quote:0dcfd542ac="ydinaukio"]circlen vuoden 2007 levyt järjestykseen:
1. telescope
2. vaahto
3. panic
4. katapult
5. tower
6. the blaze game
7. rakennus
ei kai niitä enempää sit ollukaan...[/quote:0dcfd542ac]
Arcades?
Rakennus ei ole uponnut täälläkään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
arkades julkaistiin alunperin vinyylillä 2006
kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia
En oo kaikkia tänä vuonna ilmestyneitä kuullu, mutta siitä lähdetään että Blaze Game ja Tower ovat kasan alimmaisina.
Sent from my iPhone 16
En oo kaikkia tänä vuonna ilmestyneitä kuullu, mutta siitä lähdetään että Blaze Game ja Tower ovat kasan alimmaisina.
eri, sama. en sit tiedä muuttuisko tilanne lisäkuunteluilla.
kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:fe785390b2="ydinaukio"]kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia [/quote:fe785390b2]
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.
Kuulostaa just siltä mitä Jussi hakee.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a809fb8085="noiseidea"][quote:a809fb8085="ydinaukio"]kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia [/quote:a809fb8085]
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.[/quote:a809fb8085]Kuulostaa just siltä mitä Jussi hakee.
Aivan. Soundipoliittisesti tuo on täyttä vittuilua, mikä luo sille mukavan perverssit puitteet. Siinä menee aina se muutama biisi ennen kuin levyn tunnelmaan virittäytyy.
Sent from my iPhone 16
[quote:4d79dc4ff1="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:4d79dc4ff1="noiseidea"][quote:4d79dc4ff1="ydinaukio"]kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia [/quote:4d79dc4ff1]
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.[/quote:4d79dc4ff1]Kuulostaa just siltä mitä Jussi hakee.[/quote:4d79dc4ff1]
Aivan. Soundipoliittisesti tuo on täyttä vittuilua, mikä luo sille mukavan perverssit puitteet. Siinä menee aina se muutama biisi ennen kuin levyn tunnelmaan virittäytyy.
tuossa levyssä on parasta se, että kerrankin kuulee täydellisesti, et mitä se leppänen siellä tekee. varsinkin noilla livevinyyleillä on rummut jostain syystä aina miksattu sinne kaikumassan alle
[quote:a920bcb91d="noiseidea"][quote:a920bcb91d="ydinaukio"]kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia [/quote:a920bcb91d]
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.[/quote:a920bcb91d]Kuulostaa just siltä mitä Jussi hakee.
Noin sitä Metallican paputölkkirumpu-St.Angeriakin perusteltiin.
Jos mää tuun paskoon teidän levylautasille ni tuskin se hirveästi mieltä lämmittää jos mää totean et 'njoo, mut just tota mä yritinkin.'
Älä päästä painiks sitä
[quote:001e63b106="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:001e63b106="noiseidea"][quote:001e63b106="ydinaukio"]kyl mä rakennuksestakin tykkään mut noi muut on vaan paljon parempia [/quote:001e63b106]
Rakennus kuulosti niiin tuhnuiselta ja meininki laimealta.... niin, että sillee.[/quote:001e63b106]Kuulostaa just siltä mitä Jussi hakee.[/quote:001e63b106]
Noin sitä Metallican paputölkkirumpu-St.Angeriakin perusteltiin.Jos mää tuun paskoon teidän levylautasille ni tuskin se hirveästi mieltä lämmittää jos mää totean et 'njoo, mut just tota mä yritinkin.'
For the record, mä en yleensä ole Jussin kanssa samaa näistä asioista tai Circlestä
Eli en mäkään niitä tuhnuimpia ja tympeimpiä, tarkoitushakuisen keskinkertaisia verkkahousu-Circlejä jaksa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
on mennyt multa ihan ohi että nyt olis tulikoira ilmestynyt vinyylinä, mukana bonus-7"
[quote:d81981ade3]CIRCLE TULIKOIRA (LP + 7"/HEADSPIN)
At long last, the vinyl edition of Circle's 2005 masterpiece 'Tulikoira' is available. This luxurious release (gatefold sleeve) offers the original four extended tracks, full of heavy riff-action and demented vocals (sung in the band's own language 'Meronian'), plus printed inner sleeve and an exclusive bonus single! This is NWOFHM at its very best and most exciting. ! [/quote:d81981ade3]
tosin näköjään sinkun biisit on peräisin earthworm-ep:ltä joten ei siinä mielessä pakkohankinta. kivahan toi toki olis...
joo voisivat julkasta vaikka uusia levyjä ennemmin
lehtisalolla ja leppäsellä kuulemma taas uus pändi:
ja mainitaan täälläkin että janne westerlund soitti ydinaukion eilisellä banjokeikallaan
Ei taida tulla. Lisää vaan näitä piipussa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan