You are not logged in.
huu.. vähän jo ressiä pukkaa..
Menetetty peli
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
suunnitelmat suht valmiina, toteusu vaiheeessa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Äänitin oman mixtapeni wanhalle Maxellin kassulle, New Orderin Republicin päälle
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
pikkasen joo
Kappalelistat myös mukaan.
Valmis
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Valmis
eri
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Melkein valmis. Vielä vähän valintoja tehtävänä, pitäisi n. 20min saada musaläjästä tiputettua pois jotta mahtuu valitulle formaatille.
organizing the boy scouts for murder is wrong
paniikki iskee
toivottavasti en unohtanu valmista mixtapea mökille
Valmis, kappalelista kirjoitettavana vielä. En tiedä osaanko kovin ihmeellisiä kansia väsätä, sisältö ennen muotoa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Muoto ennen sisältöä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eri/sama ja sama/eri
Täytynee kopsata itellekin sit oma versio tästä että voi kuunnella, on sen verta dramaattinen (sateen)kaari tässä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Valmis on.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
no kai "se" on hyvä laittaa mukaan
nyt lähen kasaamaa ihan yheltä istumalta..
Jee, valmis. Valtava jööti. Kannet niin komiat ettei melkein kehtaa lähettää. Kappalelistakin sen verran hankalassa paikassa, että kuulija kiroaa jos erehtyy sitä lukemaan.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
no josko se nyt ois sitte tuossa.. :?
Menetetty peli
[quote:2c455b5da6="tiptoo"]Ja itsellänihän on jo mixi kasassa, ja ehkä elämäni toiseksi paras mixtape tuli tehtyy. iPodissa ei oo viel tullu testattua mut eiköhän sekin tässä joku pvä.[/quote:2c455b5da6]
Elämäsi paras on joku noista mun hyllyissä olevista kassuista, joissa on paljon Mansunia?
En tiiä mistä puhu, mutta laitetaan Mansunille täältäkin
Mangojauhe goddamn.
loppupuolisko ei ota valmistuakseen, en tiä mihin suuntaan tää menis
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
etukansi on jotenkuten valmis, mut takakantee joku hassuhauska kuva ni vois käydä sit tulostelemassa
löysin "sen" mut en jaxa koristella. katotaan jos jaxan perjantaina postittaa.
kattellan
tuli tehtyä toissapäivänä ja postiin tällä viikolla. Meni aika helposti mutta nerokkaasti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ratkaisu saapui Soundin välissä; "Mokoma, CMX ...ja 18 muuta kovaa bändiä"! hauskaa joulua vaan..
Menetetty peli
PANNIIKKI
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
PANNIIKKI
ISO SELLAINEN.
Nonni, ylimääräiset karsittu pois ja olis valmis postiteltavaksi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei taida ihan vielä perjantaina ehtiä postiin ellei jonkin sortin ihmeitä tapahdu
This must be what jail / I will scratch